Super tevreden over mijn T-Max 530

Kurdy

Die hard MF'er
5 mei 2012
259
0
Brugge
Voor deze T-Max 2012 heb ik het model 2005 ingeruild, en het is een wereld van verschil qua vering en rijvaardigheid. Hij is voelbaar lichter in gewicht en veel wendbaarder. :]

Op het net vinden we altijd de witte, zwarte of matte terug, maar deze Silver Grey vind ik persoonlijk mooi! (meningen verschillen natuurlijk)

full

full

full

full




full


Dit was m'n vorige;

full

full




full
 
Laatst bewerkt:
Heel mooi! Dus jij hebt 'm al, je mag niet klagen :) Ik heb er laatst een proefritje mee gemaakt: superscooter. Veel plezier ermee!
 
erg mooi, kijk maar uit voor je rijbewijs.
lijkt me heerlijk om eens in Duitsland voluit te gaan.
 
erg mooi, kijk maar uit voor je rijbewijs.
lijkt me heerlijk om eens in Duitsland voluit te gaan.

In Duitsland al gedaan met het vorige model. Heeeeeeeeerlijk.....
Je hebt wel gelijk; je zit verdorie enorm rap boven die limiet hier in Belgenland, het is soms moeilijk om te kiezen tussen rijbewijs en de kick... al een geluk dat het geen R1 is waar je 300 mee kan vlammen. _O-
 
echt een prachtige scoot :)

Waarom niet gewoon in 1 topic? Het wordt nogal een bende als er 3 topics over de yamaha t max gaan?
 
Ziet er inderdaad goed uit.
Veel plezier er mee.

Voor ons (Slijk en ik) is het nog een beetje wachten....maar wij hebben veel geduld....hmmm...
 
echt een prachtige scoot :)

Waarom niet gewoon in 1 topic? Het wordt nogal een bende als er 3 topics over de yamaha t max gaan?
Dankjewel, ik ben een nieuw topic begonnen omdat Linusje daar om vroeg.
Het was trouwens zijn topic, en ik weet niet of hij het zo leuk zou hebben gevonden als ik mijn foto's bij hem had gepost. Ik ben ook nog maar nieuw hé hier...

Sorry voor het eventuele ongemak :$
 
Deze nieuwe topic is goed.
Het gaat toch om jou tmax 530 ....en dat is persoonlijk.

Wel kunnen we misschien een algemeen topic opstarten in verband met de tmax 530.

Met info , foto's , bevindingen, suggesties , opties enz...enz....
 
1 mini opmerking....die sticker op je bumper vooraan :N
Hahaha, exact dezelfde opmerking die mijn vriendin gaf toen we hem gingen afhalen!
Die mens van het Yamaha Center wil natuurlijk ook een beetje reclame maken voor zijn bedrijf hé.
En met die mooie condities die ik heb gekregen, heb ik die sticker er nog niet durven afhalen (nog niet ;) )
 
Proficiat!

Het valt me nu wel goed op, dat deze T max, behoorlijk agressief gestyled is, in vergelijk met je oude fiets...eh, scoot.
 
Die kan er niet meer afkomen en heeft bijgevolg geen tijd om voor ons zagemannen al zijn ervaringen neer te pennen. })
:W
 
Vox heeft gelijk : hier in Frankrijk heb ik volop de gelegenheid om én het oude model én het nieuwe "in the flesh" te zien en ze sjezen alllemaal als gekken, maar het verschil in styling is wel opvallend... de nieuwe is STUKKEN agressiever... héhéhé ... (als ik 'm ooit in m'n pollen krijg)....
 
Terug
Bovenaan Onderaan