Racen op een oude GSXR (86 t/m 00)

MMM,da's best wel zuur -O- ,had je hem net weer helemaal toppie,geeft ie de geest B|
Donorblok geen optie?
 
mijn srad is stuk kapot drijfstang lager.
ik weet nog niet of ik het ga maken.
dus mischien gaat alles in de verkoop.

-O- -O-
tja... het zwakke punt van srad's, zeker als ermee geraced word... ik weet er alles van...

aan de andere kant, vind je srad 750 blokken bij de vleet.. ;)
 
Watertemperatuur meter, toerenteller, snelheidsmeter, chinese kwaliteits versnellingsaangever, olie temperatuur en oliedruk.

Daarnaast zie je nog een relais die de dodemansknop (rode koord links) aanstuurt.

Binnenkort komt er nog een meter erbij, Lucht/benzine mengsel meter (A/F ratio) met breedband lambdasonde 8-)

Maar die zal allen maar gebruikt worden voor afstellen want zo'n lambdasonde zuipt teveel stroom voor mijn batterij (geen alternator)
 
Laatst bewerkt:
Hoi Oma!

Welke remblokken raden de circuitrijders me hier aan? en welke klauwen 6 of 4 zuiger?
Heb ze nl allebei liggen, srad 600 4 zuiger maar heb de 6 zuiger van de TLR ook 'over' op dit moment...
 
EBay USA heb ik wel wat gevonden maar zijn toch redelijk aan de prijs? Er is toch wel wat goedkopers wat dichterbij aan te schaffen is?
 
EBay USA heb ik wel wat gevonden maar zijn toch redelijk aan de prijs? Er is toch wel wat goedkopers wat dichterbij aan te schaffen is?

Op remmen,en zeker op het circuit,moet je niet bezuinigen. :N
Ik reed met mijn srad op ferodo sinter road(60 euro links/rechts) en nog een tijd op ferodo racing( 80 a 90 euro).

De gesinterde voldoen prima als je net begint,en gaan lang mee :Y

Wat klauwen betreft : nissin :) ,de tokicp's "vervuilen"(cups) nogal snel en hebben minder bite als nissin,
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eerst de 4zuiger tociko erop gehad met gewone rempomp en standaard ferodo.
Nu rij ik al 2 jaar met 6zuiger tociko met radiale nissin rempomp en standaard ferodo.

Is prima te doen.
De rem voelt niet keihard maar je kan wel ontzettend laat en hard remmen.
 
Kan nl een setje voor beide klauwen nieuw aanschaffen voor 60 euro, goede prijs denk ik?
Zijn de 'sdp216hh+'
 
Terug
Bovenaan Onderaan