MF 't Gooi Deeltje 122

ok.. noodpoll

  • wet t-shirt

    Stemmen: 17 63,0%
  • speedo

    Stemmen: 4 14,8%
  • opzouten, ik wil enkel vreten!

    Stemmen: 6 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Status
Niet open voor verdere reacties.
ty :)De weg tussen de passen in viel even tegen omdat je in Frankrijk geen saaie tussenstukken had, maar vanaf de passen naar snelle bochten ging en gelijk weer een pas had.

Right... ik dacht al :P


Hmmmm..... ik moet nog best wel wachten totdat ik op pad ga, op de kop af twee maanden zelfs ... maar... ik schaaf nog steeds aan de route.. dus... 8-)
 
Right... ik dacht al :P


Hmmmm..... ik moet nog best wel wachten totdat ik op pad ga, op de kop af twee maanden zelfs ... maar... ik schaaf nog steeds aan de route.. dus... 8-)

Ik zeg: Mont Blanc tunnel eruit en via de St Bernard naar Zwitserland. En niet al te lang in Zwitserland blijven ivm kosten. ;)

Frankrijk was perfect!
 
Laatst bewerkt:

full
 
Zo ook op kantoor en aan de koffie, anderhalf uur later dan gepland, maar goed...

Heb even geholpen en een getuigeverklaring afgelegd bij een motorrijder die vol in de zijkant van een kerende auto gereden was, ik vermoed dat de auto gewoon gekeerd is zonder te kijken en dat de motorrijder 'm niet meer kon ontwijken, maar heb het niet zien gebeuren, reed er een stuk achter... (op de N236, verdrijvingsvlak bij de stoplichten in Driemond). Motorrijder naar het ziekenhuis afgevoerd met rugklachten maar geloof dat 't wel meeviel, schade aan motor viel op 't oog ook wel mee (een PanAm), auto had wel dikke schade :X ergste van alles is dat iemand zei 112 gebeld te hebben maar bleek dat dus helemaal niet gedaan te hebben, hoe triest kan je zijn zeg :') en oh ja, al die toeterende aso's die op tijd op hun werk moeten zijn...
 
Bedankt voor alle GS-ers uit Italie, Frankrijk, Nederland, Zwitserland, Oostenrijk en Duitsland.

Ze vroegen erg bezorgd aan mijn mede-rijders die wel een GS hadden of het niet lastig was om iemand met een KTM erbij te hebben en of dat niet een beetje op hield.....


B|
 
Bedankt voor alle GS-ers uit Italie, Frankrijk, Nederland, Zwitserland, Oostenrijk en Duitsland.

Ze vroegen erg bezorgd aan mijn mede-rijders die wel een GS hadden of het niet lastig was om iemand met een KTM erbij te hebben en of dat niet een beetje op hield.....


B|
_O- _O-





Lekkere foto's allemaal heren.

Wel veel weggetjes/paden waar je zonder noppen weinig te zoeken hebt? ;)
 
Right... ik dacht al :P


Hmmmm..... ik moet nog best wel wachten totdat ik op pad ga, op de kop af twee maanden zelfs ... maar... ik schaaf nog steeds aan de route.. dus... 8-)
wat bart zegt bedoelde ik ook want de pas na de bernardtunnel staat op nr2 bij mij van mooiste stukjes :Y
 
Bedankt voor alle GS-ers uit Italie, Frankrijk, Nederland, Zwitserland, Oostenrijk en Duitsland.

Ze vroegen erg bezorgd aan mijn mede-rijders die wel een GS hadden of het niet lastig was om iemand met een KTM erbij te hebben en of dat niet een beetje op hield.....


B|
_O-
 
lag 1x ook 3 mete verder dan me motor in de bosjes
Als ik die graspaden zo zie kan ik me dat goed voorstellen ja.
Zonder noppen haast geen doen, zeker niet op een berg :P


Al is de lol er vast niet minder om geweest *D
 
Bedankt voor alle GS-ers uit Italie, Frankrijk, Nederland, Zwitserland, Oostenrijk en Duitsland.

Ze vroegen erg bezorgd aan mijn mede-rijders die wel een GS hadden of het niet lastig was om iemand met een KTM erbij te hebben en of dat niet een beetje op hield.....


B|
_O- :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan