1982 XV 920 virago carburator + afstellen cylinders

Nico Base

MF'er
22 aug 2012
40
0
Beste allen,

Er staat op begin pagina dat er een nieuw virago topic is. Maar kan dit niet echt zo meteen vinden.
Eventueel mag het altijd naar daar verplaatst worden.

Ik ga namelijk een 1982 XV 920 Virago kopen waar ik van weet dat er carb problemen aan zijn. Ben zeker dat de eigenaar me niet een kloot afdraaid.
En ik dit wel zelf kan fixen.

Heb ook al veel gevonden over de carb problemen maar had graag langs deze weg de logische volgorde gevraagd hoe de carbs te kuisen, af te stellen, brandstofniveaus te regelen, en de cylinders te syncroniseren alles van nul te beginnen?
En wat er nog tussenkomt van checks en ... als ik iets vergeten zou zijn.
Ik weet dat het redelijk wat is. Maar beter deftig afstellen en checken dan wie weet hoevele vragen over telkens een ander ding.

Heb ooit al eens een carb uit elkaar gehad om te reinigen, ... maar is al een aantal jaar geleden nu.

Alvast veel dank en hopend op reply,

Nico
 
Laatst bewerkt:
Het exacte probleem weet ik niet en denk dat ik het niet direct zal te weten komen als ik hem niet meteen draaiende krijg.

Maar heeft zeker en vast een carb probleem volgens de verkoper.

Daarom dat ik liefst alles meteen wil kuisen, checken en terug goed wil afgesteld krijgen.
Maar hoe en met welke stappen correct aub.

Veel dank,

Nico
 
Ik denk dat je het probleem pas op kunt lossen als je het probleem voor je hebt liggen.

In die tussentijd kan je een wphb* downloaden om te zien hoe alles in elkaar hoor te zitten.


*=werkplaatshandboek
 
Terug
Bovenaan Onderaan