HMV races Eext 2012. PICCIES!!!!!!!

thinge

MF veteraan
22 jan 2006
3.153
1
Rotterdam
Tot in de nacht werken, na een paar uur de wekker alweer, je eigenlijk geradbraakt voelen terwijl je zo uren moet gaan rijden, Annemarie die niet lekker is en daarnaast een algeheel bleh gevoel bij ons beiden.....wat doe je dan in zo'n geval. Juist je gaat op vakantie eeehhh,................ ik bedoel je gaat naar de HMV races in Eext.

We hadden s'morgens heel vroeg nog even een discussie of het wel zin had en of we niet eerst de laatste hand moesten leggen aan het uitzoeken van de andere tienduizenden foto's en dvd's moesten maken voor de vele tientallen verzoeken die we nog hadden liggen ipv er weer een paar duizend bij maken.......maar we hadden het beloofd. En hoewel niemand van de HMV het interesseerd (kom maar, kom maar...) of we er nu wel of niet zijn, op een paar rijders na.......we hadden het beloofd, dus waren we er.....

Dus stonden er weer twee gekken te fotograferen in de regen........

En die vakantie.........we tellen af......
 
Laatst bewerkt:
Hans Veldwijk in de klasse 125 cc. (nog dank voor de bloemen) Weer een mooie tweede plaats.....Proficiat.
full


Prachtige fiets, vizier open (door de regen) en wapperende haren: zo mooi kan motorrijden/racen zijn......schitterend.
 
Laatst bewerkt:
Op de foto klikken geeft een veel betere kwaliteit.

Kan het niet vaak genoeg zeggen. Het verkleinen voor MF zorgt voor een slechte kwaliteit foto helaas. Maar in het formaat wat we versturen zijn de foto's uiteraard wel goed.
 
We hebben ons overigens ingehouden in Eext. Slechts 3624 foto's mede "dankzij" het weer. En daarvan kunnen er vele honderden weg die gewoon niet goed zijn. We waren weer wat aan het spelen met instellingen en meetrekken.....en wij worden ook steeds kritischer.
 
Bert van Lier op een 500cc, Norton Dominator 88 uit 1953. Yes....ook een mooie tweede plek. Met beker, bloemen een een zoen van de miss....
full
 
Nummer 91 in de 500cc Classics, Horst Bunning (winnaar in de klasse 250), met puntjes op de u) op een BMW hier in het natte spoor van nummer 38, Jurrie Medema op een BSA. Jurrie werd derde in deze klasse. En geloof me, die man gaat ongeloofelijk hard over de baan....regen of niet....
full
 
Zoals Bert eerder al eens opmerkte is het voor sommige rijders een soort sport om ons te spotten. Geert van Enckevort heeft ons in de gaten........en dat zullen we weten ook......hoi Geert..... _O-
 
Zoals Bert eerder al eens opmerkte is het voor sommige rijders een soort sport om ons te spotten. Geert van Enckevort heeft ons in de gaten........en dat zullen we weten ook......hoi Geert..... _O- maar nu MET foto...
full
 
Evert Janssen op zijn Velocette MAC uit 1953. Dit jaar heb ik Raymond Janssen gemist in Eext. Klasse Pré 50
.
full
 
Laatst bewerkt:
Ook Rob Koster was weer present....Klasse pre 50 op zijn Matchless 1940. De symphatieke bakkenist van Nardi de Waal........Rob werd tweede in zijn klasse.......gefeliciteerd Rob......
full
 
Henk Kuterman op een kreidler uit 1970. Natuurlijk 50cc eerste manche....in de regen uiteraard......
full
 
Henk Kuterman op een kreidler uit 1970. Natuurlijk 50cc eerste manche....in de regen uiteraard......
full
 
Soms blijft MF hangen en als je dan te lang wacht heb je de foto net als hierboven meerdere malen. Ikke niet blij.......Henk misschien wel......
 
Dik Toersen, de latere winnaar van de 50cc klasse. Jamathi uit 1970. Ook in de eerste manche in de regen.......man, man wat een weer soms......
full
 
Klopt dat je Raymond gemist hebt... Andere verplichtingen, en de komende races ook niet van de partij... Maar om het jullie nog makkelijker te maken is dit keer nummer 74 wel Evert Janssen, maar niet in 350cc :-D Dit is met mijn pré50... Haha, dus 2x47 en 2x74 en dan onderling wisselen dat is nu de sport........
 
Klopt dat je Raymond gemist hebt... Andere verplichtingen, en de komende races ook niet van de partij... Maar om het jullie nog makkelijker te maken is dit keer nummer 74 wel Evert Janssen, maar niet in 350cc :-D Dit is met mijn pré50... Haha, dus 2x47 en 2x74 en dan onderling wisselen dat is nu de sport........

Aha, dus gewoon goed gezien van me. Ik zag dat ik per abuis 350 had gezet waar pré 50 had moeten staan. Gewoon vergeten te corrigeren. Maar dank je Evert voor de correctie. Ik zal dat straks gaan veranderen. Ben nu nog even druk.......
 
Laatst bewerkt:
Nog een van Cas Segers in de regen op de klinkers in Eext, in de klasse 500cc. Tweede manche......blijft mooi om te zien....
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan