CB 350 Café / Classic Racer

dat zadel was een guilerani (of hoe schrijf je dat nu weer) van een 750 die zowel in de breedte en de lengte is ingekort.

dat vind ik het leuke, de tank en zit zijn absoluut one off a kind!
 
dat zadel was een guilerani (of hoe schrijf je dat nu weer) van een 750 die zowel in de breedte en de lengte is ingekort.

dat vind ik het leuke, de tank en zit zijn absoluut one off a kind!


Mooie geworden Dennis, kleuren staan m erg goed, blijft toch altijd weer spannend als je de boel op pootjes zet en er moet een kleur komen. Zeer goed gelukt... :9~
 
inderdaad :) het was ook bang afwachten
nu is het stilaan tijd om eens te kijken hoe de kuip erop staat....
 
Verder wat gemonteerd
full
 
heb ik wel, van rocket een gewoon rond, ik moet dus nog een mooi alu beugeltje zien te fixen, en plaatophanging
de plaat komt normaal op de bolling van het zitje, niet erg mooi, maar ze komt anders te schuin te hangen als ik ze boven het achterwiel hang
 
heb ik wel, van rocket een gewoon rond, ik moet dus nog een mooi alu beugeltje zien te fixen, en plaatophanging
de plaat komt normaal op de bolling van het zitje, niet erg mooi, maar ze komt anders te schuin te hangen als ik ze boven het achterwiel hang

tof een caferacer bouwer uit de buurt ,dacht dat het hier doood lag in belgie .
en lof man ,het is prachtig wat je er van maakt
staat volgens mij al op een bepaald niveau dat niet eidereen je na doet
je tank is prachtig

zie dat je straal werk bij rijkaert gebeurd
die doet het voor mij ook ,zeer betaal baar vind ik

bouw hem zeker af

zien we elkaar op de seventy cyckle run in eeklo mischien.. !!

succes
 
Bedankt voor de complimenten, en natuurlijk bouw ik hem af!!
Morgen ga ik hem opnieuw proberen starten en als alles goed gaat worden de remmen zo snel mogelijk in orde gebracht.

De kuip zal pas voor eind februari zijn, idem de verlichting. Ik doe dan stage in een motorzaak en daar krijg ik de nodige hulp om alles passend te krijgen

Ik ben wel nogop zoek naar de 2 tankemblemen en een tankslotje met sleutel en liefst pennetje om deze te monteren. Idem met pennetje voor de tankdop, dat heb ik ook niet.
Iemand die dit ergens in een verloren doos heeft liggen?

Groeten dennis
 
Helft is bijna niet te krijgen of vree duur. Zo'n slotje kan niet erg veel mis mee zij me dunkt...

Edit: 54euro voor pen tankdop en slotje met pen bij rene
Maar dan heb ik nog steeds de emblemen nodig

Denk dat ik die in de tijd n8g ben vergeten bij sacco toen die de tank ging lassen.
Maar neem aan dat die daar geen 2 jaar hebben rondgehangen :p

Maarsacco, als je ze hebt liggen koop ik ineebs die k&ns van je!
 
Laatst bewerkt:
Nope, heb ze niet liggen.. Maar weet wel dat Marc van de http://www.blauweplaat.nl/site/html/index.php (Blauwe plaat) mooie 2dehandsjes heeft liggen ;)
 
een honda embleem heb ik wel liggen, maar dan mis je er nog steeds een.
aangezien het ook nog een heeeeel klein beetje mijn motor is :-) schenk ik je 'm. Moet je alleen verzenden even betalen.
 
Dat is hij zeker harold! Bedank!! Enig idee wat dat kost in een enveloppe, anders haal ik em wel voor 10euro bij blauweplaat, moet nog wat onderdelen daar vandaan hebben
 
nope, zijn versleten en moeten ook volledig opnieuw geverft worden...
ik zal het eens opzoeken ! alvast erg bedankt !! en het eerste serieuze ritje is nog steeds richting culemborg :)
 
het kost blijkbaar 13 euro tussen 0 en 2 kg om pakketje op te sturen, de prijzen voor een enveloppe vind ik niet helaas
maar dan zal ik ze beter bij blauwe plaat bestellen neem ik aan?
toch bedankt harold !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan