VFR '86 zonder tierlantijnen

@sepp: nu ik ze allebei kan rijden, valt pas echt goed op hoeveel beter hij rijdt met dat ander vork en dikkere sloffen! Er is afgelopen tijd niets meer veranderd aan de purple basterd, beetje zitten klooien met die witte ;) Die gaat weg trouwens... Bedankt voor je aanbod, en ik snap je gedachten bij het V4 blok. Alleen probeer ik mn schuur ook net een beetje leger te krijgen, kan mn kont er niet meer keren :) Misschien eens op MP zetten of zo?
@tsjah: thanks!
 
okee, nog een kleine aanpassing ;-)
dit wordt is mn nieuwe koelvloeistofreservoir:


o9p8nd.jpg


~[edit] Foto van reservoir op de brommer ipv los op tafel is beter *O*
 
Laatst bewerkt:
Naais :Y Lijkt op een rechte bidon ;)

Aflassen of ff mooi hardsolderen ?

Had er zelf in het begin ook zoiets op maar later vervangen voor een ouderwetse verchroomde kruik die mijn kinderen vroeger in bed hebben gehad 8-) . Beetje nostalgie .

Foto-AOOVTJ3T-D.jpg



Hier kan je hem nog net zien bij het synchroniseren


groet :W
 
Thanks Fanskar, die kruik is wel lachen ja :-) Hoe staat jouw Viffer er nu bij?

Ik vond die bidon van mij veel te groot, dit buisje is mooi compact (ik plaats wel een foto'tje als 'ie erop zit). Er zit schroefdraad in en een o-ring, dus solderen of lassen hoeft niet.
 
Ah lux dus :) . Ben je van alles af iid met schroefdraad
Een Viffer van mij is klaar en wordt al een tijd gebruikt voor dagelijks en duogebruik en ben er zeer tevreden over

Foto-UM3FQVZG-D.jpg


deze dus ;)

En mijn andere (mono)was ook klaar
Foto-YES78FDW-D.jpg
maar heb ik momenteel weer uit elkaar voor een nieuwe kabelboom , buizensubframe ( duc monster idee ) , topkuip :X ( wil toch op vakantie wat minder wind op de kop ) , bredere spiegels ivm geen zicht met bagage achterop en nog wat abs geknutsel :P . . Is inmiddels haast klaar en tzt wel wat piccies


groet :W
 
Afgelopen 5 jaar toch nog één upgrade _O- omdat het met die straight bar niet langer dan een uurtje rijden vol te houden was:

een Rizoma stuur erop.

Fiets is te koop trouwens...
 
Terug
Bovenaan Onderaan