Projectje SP1R

Haha je snapt het al.. Ben druk bezig in en om het huis, en tussendoor besteed ik wat tijd aan de motor. Airbox word nu wel belangrijker, aangezien ik anders niet door kan met bedrading en het subframe...
 
Haha je snapt het al.. Ben druk bezig in en om het huis, en tussendoor besteed ik wat tijd aan de motor. Airbox word nu wel belangrijker, aangezien ik anders niet door kan met bedrading en het subframe...
Daar komt bij dat al je snelle spul niet echt tot zijn recht komen zonder goede airbox.
Best belangrijk. :Y
Maar het huisje gaat voor natuurlijk. :)
 
Bjorn , ik rol Zaterdag 05 November naar de Fighterama in Kalkar.
Dan kom ik langs V'daal.
Kan ik dan ................ of ga jij toevallig ook naar ........ ;)

Groet. :W

Sjips , volgens mij zat ik op hoogte V'daal in de file .......... klessebessen , slap oh-en , blabla ............. bij de kassa: ga je eigenlijk iets speciaals ophalen .................. sjips. :$
Wij houden contact. :W
 
Ik zag toevallig net het stuurtje in de schuur staan en dacht er ook toen pas weer aan... _O-

Mocht ik binnekort in omgeving Haarlem te vinden zijn laat ik het ook wel even weten ;)
 
Volgende week Zaterdag kan ik wel ff voorbij rollen.
Komt dat gelegen?
Of ga je toevallig naar de motorbeurs Hardenberg a.s. weekend?
Wederom groet. 8-)
 
Ik ga niet naar die motorbeurs, en volgende week zaterdag ben ik 's middags wel thuis. Moet 's morgens even een hydrauliek unit scoren :P

Bjorn
 
goed nieuws... heb net de keuringseisen 2012 ontvangen. nu mogen ook motoren van een framebouwer, en nu komt ie, met door framebouwer ingeslagen nummer als particulier ter keuring bij rdw aangeboden worden....
hoera voor rdw
succes
 
Zo net heel het topic doorgelezen, wat een vet project, ga mijn cb-1 ook ombouwen naar streetfightert. Wat een uber geil ding.

Respect hoop dat er meer van komt en dat we hem nog opgebouwd zien.


Grtz Dré
 
Ey Bjorn!

lang niet gezien of gesproken. Alles goed? Ik zie dat je nog steeds bezig bent met de SP1 al gaat het de laatste tijd niet hard meer. Nog updates? Zit je nog altijd in Veenendaal?
 
Kwam op het SV-riders een foto van de SP1R tegen, in een topic waar het ging om het begrip custom.
iedereen was het er wel over eens dat de SP1R het voorbeeld van een custom bike was.

maar hoe staat het er nu mee??
17754d1222175885-dutch-rc51-r-streetfighter-project-dsc00137.jpg


:9~
 
Vraag me af of het ding ooit afkomt of als zoveelste onaf project op MP terecht komt.
 
Laatst bewerkt:
Vraag me af of het ding ooit afkoopt of ooit als zoveelste onaf project op MP terecht komt.

een van de 'weinige' projecten die zelfs wat circuit ervaring achter de rug heeft.. :+
is voor mij part al eens zo goed als af geweest

maar nu het toch naar boven gekicked is, ben ik wel benieuwd, ben je na de schuiver nog opnieuw begonnen bjorn?
 
Ik ben er zo nu en dan wel eens mee bezig.. Maar heb een huis dat heel veel verbouwingstijd vraagt, en bovendien ben ik sinds een jaar vader.

Ik heb de ophanging van de achterschokbreker veranderd, waardoor ik het originele SP1 linksysteem kan gebruiken, wat er weer voor zorgt dat ik een origineel SP1 uitlaatsysteem kan gebruiken (Arrow), met een nog te maken linkpijp voor de ovale Titanium/carbon Akra demper (ZX6R) onder de kont. De onderkant is zo goed als af, maar kan nog niet afgelast worden omdat ik nog moet bekijken of het mogelijk is om de tank ook daar te plaatsen. Daarna kan ik de bovenste ophanging inmeten en laten frezen. Ook is de bus voor de balhoofd lagers veranderd.

Het is wel meer een hobby project dan een rijdend project ja :+

En Gobert, het project gaat never nooit op MP, omdat er echt gewoon heel veel tijd in zit, en ik ook spijt heb gekregen van het verkopen van mijn eerste motor. Ik heb overigens 'plek zat' dus daar hoeft hij niet voor weg.
 
Laatst bewerkt:
En Gobert, het project gaat never nooit op MP, omdat er echt gewoon heel veel tijd in zit, en ik ook spijt heb gekregen van het verkopen van mijn eerste motor. Ik heb overigens 'plek zat' dus daar hoeft hij niet voor weg.

*O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan