Kawasaki Z1 / Z900 / Z1000 topic

mijn vorige liefdes
full
 
De Z1000R is verkocht aan Dr Kawa en de Z1R verkocht aan Kalsbeek motoren em die heeft hem verkocht een een Duitse verzamelaar. '( '( '(

Dus met deze rode Z1R de boel maar weer oppakken en van voor af aan beginnen en nooit meer wegdoen. :Y :Y :Y

Kreeg bij deze Z1R ook een Pichler racekuip, weet iemand iets van dit merk ( wel gegoogeld maar of weinig over bekend of verkeerd gezocht)
 
De Z1000R is verkocht aan Dr Kawa en de Z1R verkocht aan Kalsbeek motoren em die heeft hem verkocht een een Duitse verzamelaar. '( '( '(

Dus met deze rode Z1R de boel maar weer oppakken en van voor af aan beginnen en nooit meer wegdoen. :Y :Y :Y

Kreeg bij deze Z1R ook een Pichler racekuip, weet iemand iets van dit merk ( wel gegoogeld maar of weinig over bekend of verkeerd gezocht)


google maar eens op afbeeldingen pichler fairing ;) aftermarket kuipdelen... :W
 
Ha Frits, ik zit eens ff mee te kijken.
Ja wat mag een blok kosten zo als jij dat beschrijft, koelribben niet afgebroken is wel van belang.
Spuit voor de zekerheid eerst lekker wat WD40 in de cilinders boven op de zuigers, dagje of langer laten staan ,en dan voorzichtig de zuigers wat op en neer laten gaan.
Een prijs idee 200.00 / 400,00 euro indien dus in nette staat. :]
 
hier maar iets vulbaars neer plempen :+

ben bezig met een snavel te verlengen,om er vervolgens een 1 zitter van te maken (beetje race idee..zeg maar..
heb PU schuim gekocht omdat dit spul makkelijk te bewerken was,een eerder idee met katon
vond ik niet vertrouwd,omdat het kon inzakken,dacht ik..

full
 
goed bezig Ton, hoe ist met de Moriwaki rep?

heb de snavel niet door gezaagd chris.. :+

de mori staat lekker droog in de schuur (maar niet verwarmd) ,gister ff gereden,na zeker 2 weken stilstand,liep niet erg lekker vond ik,maar na een minuut was hij er weer..

ik zoek een goed lasserd die zoon buld kan lassen,maar moet ik eerst nog een nette dubbele ovale tankdop scoren,ergens..

zoek zoiets eigelijk..




full
 
Terug
Bovenaan Onderaan