CB 350 Café / Classic Racer

Dit tankembleem is geschroefd en dus sowieso anders dan de cb 350 f
Tankdop en slotje lijkt er wel op maar kan het net niet goed zien op de foto.
 
Had gekund...maar ben al weer in nl.
In auto dacht ik nog, had ik het maar meegenomen, dan had ik het op snelweg achter vangrail gelegd bij km paaltje....maar ja, dat is achteraf......
 
Zo, het slotje en de tnankdop gemonteerd
full
 
Verder heb ik de achterrem afgewerkt, moet nog juist 2 gaatjes boren en draad tappen, maarik heb geen kolomboor, datmoet dus nog een weekje wachte zodat ik dat op school kan doen.
De gaskabels zijn ook op maat gemaakt en gemonteerd. Nog nog ee geschikte koplamp zoeken en diein de kuip monteren en dan weer die monteren en we zijn zo goed als klaar op wat kleinigheden na
 
die is al in hetzelfde groen gespoten :) moet ik nog nieuwe boutjes etc voor kopen, en bestickeren, maar eerst moet ik die eens kunnen monteren, dat zal voor binnen een maandje ofzo zijn.
 
dus de letters groen? en daarrond zwart? of wit?
ik zou dan op het witte embleem alles dat wit is groen maken?
 
meng me ook even in de kleuren discussie, rood zou wel mooi zijn als je ergens anders nog iets in dezelfde kleur rood hebt, bijvoorbeeld de schokbrekers. heb je een accent wat terug komt.
 
Er zitten best veel aluminium/zilver tinten op de motor, dus ik zou het hele logo zwart doen met aluminium/zilver kleurige letters.
 
De achterrem is bijna klaar en heb een nieuwe stevige koppelingskabel gefixt als voorremkabel. Deze moet n8g even aangespannen worden en is dan ook weer in orde.
Voor de achterrem moet er nog een alu reactiestang gemaakt worden

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan