Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken deel 3

Een CL600 die in een bocht met 30km/h naast me kwam rijden, tot de 100 geen partij, daarna kwam hij me voorbij knallen maar de snelheidslimiet was daar ook 70 dus ik vond het mooi geweest. :P
 
Met mijn eigen koekblik :$ een Bimmer 316 of 318 ofzo met een marokkaan achter het stuur eruit getrokken. En bij het volgende stoplicht nog een keer, terwijl hij toen wel echt zijn best deed. _O-
 
Even maar weer een kickje om te kijken of er nog stoplichtsprintjes zijn geweest de afgelopen tijd 8-)

Ben zelf vandaag op de ringweg bij Ede richting de A30 een audi tt cabrio tegengekomen,
hij stond links vooraan bij het stoplicht en ik dacht: die moet ik hebben! Reed tussen de auto's door naar voren, en meteen al werd het groen en scheurde hij er vandoor. Niet echt een eerlijke start.. Dus bij het volgende stoplicht samen vooraan en bij groen kon ik hem nog maar net voorblijven :P (er-5 25kw) dus vond het nog een redelijke prestatie :9

Bij die gast kwam er geen reactie vanaf, en bleef tie maar stug in de verte staren :+

Was voor mij een eerste stoplichtsprint dus vond het wel leuk om hem even te delen :W
 
Vorige zomer.

2x gehad: yamaha R6 (2007+)

De eerste meters waren voor mij met mijn 25kw ER6. Daarna schoten ze me voorbij :')

Auto's zijn geen probleem, zelfs met mijn Kymco Agility 125 niet (alleen de eerste meters :9 )
 
Laatst bewerkt:
Over het algemeen let ik er niet zo op of iemand me uitdaagt of niet. Vorig jaar heb ik me echter 1 keer laten gaan tegen een Mercedes SLS AMG. Bij de korte verkeerslichtsprintjes was ik steeds sneller weg. Toen we daarna de snelweg optrokken vond ik het bij 140km/h eigenlijk wel goed, totdat de Mercedes voorbij kwam gedonderd. Ik wilde toch nog wel even genieten van het geluid dus ik haakte weer aan. De Mercedes bestuurder vond dat een teken om door te blijven trekken. Tot 240km/h op mijn teller ben ik hem gevolgd. Bij het volgende verkeerslicht keurde meneer me echter geen blik waardig... een beetje jammer aangezien ik wel netjes een duimpje omhoog stak.
 
Altijd wel jammer inderdaad, dat de meeste automobilisten geen teken van leven geven op dat soort momenten. Hoe erg is het nu om even een duimpje op te steken of wat dan ook?
 
ik heb dit zelf al een gehad met een citroen zx volcane (van mijzelf) redelijk vlotte auto, werd echt compleet zoek gereden door een cb500 volgens mij.
 
Altijd wel jammer inderdaad, dat de meeste automobilisten geen teken van leven geven op dat soort momenten. Hoe erg is het nu om even een duimpje op te steken of wat dan ook?

Over het algemeen zijn de bestuurders van dergelijke performance auto's geen petrolheads. De meeste enthousiastelingen reageren wel.
 
vorig jaar 2 stuks bwm hield op bij 240 en met een ford ging ik nog mee tot 280 vond ik wel genoeg
 
Al wel vaker gehad, maar vandaag met een Volvo C60. Zat een pikkie achter het stuur, en die wist niet waar z'n 2 zat geloof ik. Stoof 'm al voorbij en hoorde flinke overtoeren :')
 
Nieuwste model Porsche Turbo tegen gekomen.
Eerste sprint liep hij uit en de tweede sprint kon ik hem net bij houden. Voorwiel wilde elke keer maar al te graag omhoog.

Gezien het korte stukjes waren, was er geen duidelijk winnaar. Op de lange stukken trekt hij mij er echt wel uit.
 
vandaag in in de omgeving van epen in zuid-limburg een een jaguar XJ tegen gekomen.

hij had gewoon een totaal gebrek aan vermogen om mijn hornet voor te blijven:P

en aangezien je hier toch geen enkele rechte lange weg hebt had die top van de jaguar toch geen meerwaarde:P
 
Als beginnend motorrijder met een GSX-R750, staat er een Opel corsa of manta model antiek naast me te grommen, hij (of zij) dacht ws dat ik wel even zin had...
Nou, ik niet, zeker niet in een bocht...

Hij er als een haas vandoor (had hem zeker opgevoerd, want ging best hard ervandoor), en ik lekker rustig optrekken, hij/zij in de spiegel kijken, van " wat is dit nou?".

Vond het wel grappig.
 
Ik blijf nog even goed uitkijken met het koude asfalt ,

Reed op een parallelweg een wedstrijdje met een audi *hij op de hoofdbaan* , ik er naast
het bochten-parcours.

Hem eruit rijden was best grappig, dan m'n vfr'etje me daarna uit het zitje wou gooien
wat minder grappig.
Maar het ging goed :) , eigen schuld ook , maar had daarna wel even een peuk nodig
 
Gisteren aan het rood licht sta ik een paar keer kort te reven. Naast mij een Volvo C30/V40 (was me niet direct duidelijk, maar zag er sportief uit), maar die gaf geen kick en het was ook totaal niet de bedoeling om hem uit te dagen.
Licht ging op groen, hoorde de banden van de Volvo plots spinnen ==> Ik ook gas geven om ook te showen, weet wel niet of ik echt volgas ging, want het was nat.
Eerste 60km/h was vrijwel gelijk, maar uiteindelijk toch gewonnen.

Heb zelf een CBF600N. Ondanks dat ik gewonnen heb, voelt het zwaar klote dat het een nipte overwinning was. Zeker als je weet dat de cbf van 0-100 in 4-4,5sec doet en een normale auto er toch zeker 8sec over zou doen..
 
Vrijdag op de A15 naar Barendrecht werd ik ingehaald door een witte Skyline R33 (vermoed een GT-R)

Tikte ff terug van zijn 6 naar zijn 3, hij schakelde ook terug en het ging nog gelijk op ook. (CBR600F2 uit 91)

Beiden besloten dat het van 100-200 wel leuk was, leuk dat goede weer en petrolheads
 
In Duitsland met iemand bij me achterop ik gaste gewoon paar keer (zachtjes). Waarop de golf 2/3 uit <2000 ?? Die naast me stond met 2 gasten van 18 hem zowat in de begrenzer gooide xD nja toen moest ik wel *win :) met gsxr600srad 97' (25KW)
 
Gisteren aan het rood licht sta ik een paar keer kort te reven. Naast mij een Volvo C30/V40 (was me niet direct duidelijk, maar zag er sportief uit), maar die gaf geen kick en het was ook totaal niet de bedoeling om hem uit te dagen.
Licht ging op groen, hoorde de banden van de Volvo plots spinnen ==> Ik ook gas geven om ook te showen, weet wel niet of ik echt volgas ging, want het was nat.
Eerste 60km/h was vrijwel gelijk, maar uiteindelijk toch gewonnen.

Heb zelf een CBF600N. Ondanks dat ik gewonnen heb, voelt het zwaar klote dat het een nipte overwinning was. Zeker als je weet dat de cbf van 0-100 in 4-4,5sec doet en een normale auto er toch zeker 8sec over zou doen..
als jij rustig wegrijdt en dan ineens op je gas gaat tel er dan maar minstens 1 of 2 seconde bij en c30 t5 doet 0-100 in 6.5 met goede start dusja.
 
Laatst door een Volkswagen r32. Dacht dat het weer een golf was die het wilde proberen. Moest toch effe flink gas geven toen die voorbij kwam zetten.
 
Daaaag oma! :W

Vandaag een vrij nieuwe Audi S4 bij het stoplicht, hij redde het niet tegen mijn 21 jaar oude NTV'tje *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan