SV 650/1000N topic, deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou nou, wat een feest, een SV1000 topic én een 650/1000N topic :]
Dat gaat dus alles dubbel posten worden

Bonjour en welkom! Haha ctrl c + ctrl v :p Je hebt een mooi setje SV's!

Gaaf hoe je je uitlaten gemodificeerd hebt. Daardoor ben ik ook nog gaan twijfelen mijn originele dempers te poedercoaten. Nog geen last gehad in Duitsland van die polizei?
 
Hallo,

ik wil graag een evotech tail tidy bestellen, maar er zijn 2 versies, mini indicator of gewone.

ik heb deze indicators,
1 x Pair Mini Cat Eye Motorcycle Indicators - Black Short Stem | eBay

diameter van het gat moet minimaal 9,5mm zijn,

weet iemand of ik dan de normale, of de mini' moet nemen?

Gerard
Hoi

Ik heb op mijn SV1000 ook een evotech tail tidy, en die beugeltjes voor de knippers zitten er los bij en bij mij zijn de gaatjes gewoon M8...

en vergeet de kentekenverlichting niet(mocht je die willen) want die zit er niet bij...

Kwam ik ook later achter, maar kreeg wel een leuke korting bij MDI toen ik het lampje ging halen

Groeten
 
je kan bij die evotech toch de originele kenteken verlichting gebruiken ?
zoiets had ik gelezen.

ik heb ook gelijk wat andere evotech spulletjes gekocht :)

nu nog een leuke tweedehands uitlaat ...
 
Dit is mijn SV650 k5 naked

33ng22f.jpg


mods:
Pro-oiler

(voor als er ooit nog een openingspost komt)

voorlopig nog in winterslaap, zolang er zout gestrooid word.
 
Laatst bewerkt:
Ja er ontbreekt eigenlijk nog een waardige OP met foto's, namen, links naar tips, een buienradar dingetje, downloadbare werkplaatshandboeken en natuurlijk een zieke banner :Y

wat zeg je er van TS?? :P
 
Mijn stalen remleidingen maar eens gemonteerd vandaag. Natuurlijk weer m'n opvangpotje met oude remvloeistof omgestoten, net als elke andere keer dat ik al aan m'n remmen heb gewerkt...

Wel niet genoeg remvloeistof om ze perfect te ontluchten en geen auto beschikbaar vandaag om er nieuwe te kopen. Later vandeweek eens doen :)

Ook een luchtfilter online besteld gezien ik aan 18.xxx kilometer zit en dat het enige is dat nog niet gebeurd is van m'n onderhoud op 18k.
 
Zal mij hier ook eens netjes voorstellen.
Ik ben Roeland woonachtig in het midden van het land (nabij Utrecht) en nu bijna een jaar in het bezit van een Sv 650N en nog geen moment spijt gehad

Mods die er bij aankoop al opzaten
*Blue flame demper
*Andere veren in voorvork (moet het merk eens opzoeken)
*Bellypan (origineel Suzuki)
*Seatcover (origineel Suzuki)
*Hugger (origineel Suzuki)
*Voorkuipje
*Verkorte kentekenplaathouder

Zelf er nog opgezet
*Voor en achter Goodridge stalen remslangen
*Koppelings en remhendel
*Radiateur cover
*Valdoppen puig
*K&n luchtfilter
*Rondom led knippers
*Sv tankpad
*Kapjes bij zadel met carbonfolie gewrapt

En doordat een niet oplettende koekblikker het nodig vond voor mijn neus plots te gaan keren ook nog een nieuw stuur, schakelpookje, tank uitgedeukt en gespoten, voorkuipje gespoten, nieuwe radiateur dat vel gelukkig wel mee.

Zal zo ook ff wat plaatjes erbij zetten want dat vind men nu eenmaal leuk ;)

20115239445935395490334.jpg


eifel6.jpg


p1030336uo.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja, eigenlijk mis ik nog een soort van openingspost met fotos en dingen :+

Denk dat QupiX zichzelf op zijn zolderkamertje heeft opgesloten en er niet uit komt voordat ie een waardig OP in elkaar heeft geknutseld :9

Zie hier mijn (waardeloze) banner pogingen...

*Banners

Haha toch doe ik het je niet na! Alleen heb je het dynamo deksel aan de verkeerde kant van het blok zitten :+

Zoiets?

*Banner

I like *D

Zal mij hier ook eens netjes voorstellen.
Ik ben Roeland..

:W Roeland!

Vergeet niet het polsbandje om je remvloeistof reservoir!! O-)

Plaatjes smullen we hiervan :9~
Complete bike! En ook al een mooi stukje wezen toeren zie ik ;)
 
Tjah dat polsbandje , zat erop na de grote beurt monteur\eigenaar had over en zat er toen bij mij op.
Staat wel Suzuki op dat wel hahahahha


Toeren gaat ook goed vorig jaar 8000km gereden waarvan 5000met de sv en ja das allemaal fun km geen woon werk
 
Laatst bewerkt:
Nou nou, wat een feest, een SV1000 topic én een 650/1000N topic :]
Dat gaat dus alles dubbel posten worden :+

Hier mijn fietsjes:

De 1000:
[afbeelding]

En de 650:
[afbeelding]

Heb ondertussen weer wat dingen aangepakt aan beide fietsen.
Als ik de kans heb zel ik wat recentere foto's posten.
Ik heb een sv650n. Voor het mooie is hij net iets te klein, tenminste voor mijn benen. Nu vroeg ik me af hoeveel groter een sv1000n is. Scheelt dat veel of is het te verwaarlozen? En hij rij gedrag... Is die 1000 een stuk logger of is hij net zo wendbaar?
 
Denk dat QupiX zichzelf op zijn zolderkamertje heeft opgesloten en er niet uit komt voordat ie een waardig OP in elkaar heeft geknutseld

Haha ik zit eigenlijk midden in een eventuele huis- en bedrijfovername, dat en een nieuwe vriendin maakt toch wel dat ik even met mn hoofd bij iets andere dingen zit. Het gaat btw vooral nog om alle foto's er ook mooi in te krijgen, heb de code inclusief banners al ongeveer klaar. Dus voor alle mensen die zelf effectjes etc aan foto's gaan toevoegen, liever niet;) Stuur maar gewoon een PB met een goede scherpe foto zonder instagram bewerkingen etc, dan kom je er vanzelf bij te staan.
 
Ik heb een sv650n. Voor het mooie is hij net iets te klein, tenminste voor mijn benen. Nu vroeg ik me af hoeveel groter een sv1000n is. Scheelt dat veel of is het te verwaarlozen? En hij rij gedrag... Is die 1000 een stuk logger of is hij net zo wendbaar?


De SV650 heeft een:
Zithoogte van 80cm
Totale lengte van 208cm
Totale breedte van 74,5cm
Grondspeling van 15cm
Wielbasis van 144cm
En een droog gewicht van 165kg

De SV1000 heeft een:
Zithoogte van 80cm
Totale lengte van 208,5cm
Totale breedte van 74,5cm
Grondspeling van 15cm
Wielbasis van 143cm
En een droog gewicht van 186kg

Conclusie, qua formaat zijn ze identiek.
Voor de naked versie is de zithouding naar mijn idee ook redelijk hetzelfde.
Al met al dus een zeer slanke body voor een 1000cc motor.
En zo voelt hij ook aan, je kunt er goed mee sturen.
Hij is een paar kilo zwaarder, maar met de juiste veerafstellingen rijd dat wel wat stabieler. Ga gewoon een een proefrit maken.

Klinkt misschien fout, maar door het formaat en stuurgemak rijd mijn vrouw er ook zo mee weg...

Het verschil in vermogen is echt direct merkbaar, dat is wel effe wennen als ik van de 650 naar de 1000 overstap. Andersom is het dan ook gelijk een gemis...

Ik ben gek op allebei de fietsen, de 650 voor het lange afstandwerk en relax mee tuffen in een groep.
En de 1000 voor het betere vlam en stuur werk met hier en daar een wheelie...
 
Mag ik daar de kanttekening maken dat er met een sv650 ook genoeg te vlammen en wheely'en valt *O*

Maar snap het wel hoor! De 1000 heeft gewoon een forse klap meer vermogen!
 
Bedankt voor de info, das een beetje jammer.. Ik hoopte dat de 1000 net wat groter zou zijn zodat het misschien net wat beter zou zitten. Hmm B|
 
Mag ik daar de kanttekening maken dat er met een sv650 ook genoeg te vlammen en wheely'en valt *O*

Maar snap het wel hoor! De 1000 heeft gewoon een forse klap meer vermogen!

Weet ik, maar was even te leuk om zo hier te posten als legale SVK1 bezoeker :X O-) *O*
 
Laatst bewerkt:
Weet ik, maar was even te leuk om zo hier te posten als legale SVK1 bezoeker :X O-) *O*

haha, no hard feelings hour ;) SV 1000 rijd ook lekker, heb er op proef gereden maar vond de 650 net ff iets speelser.

Nu ben ik een lichtgewichtje dus vermaak me prima met een 650 :]

(1,76 m en 58,5 kg)
 
@ Revox: ziet er lekker modern uit. Misschien nog wat kenmerken van de SV toevoegen? Plaatje van frame of zo? Maar beter als de mijne xD

@Tommie: hehe dat dynamodeksel idd foutje

@ Roeland: YES nog een grijze! Nu ben ik niet alleen meer! Er is al flink veel aan gebeurd en met al deze mods moet je nu wel sparen voor een setje andere spiegels he!


En stiekum zou ik ook wel een 1000 willen.. :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan