Het grote ONK OW-Cup topic

Cup-dag op cpz

  • 1 ja

    Stemmen: 67 74,4%
  • 2 nee

    Stemmen: 23 25,6%

  • Totaal aantal stemmers
    90
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik sla even een jaartje over sorry
Vorige week heftige openratie gehad aan me schouder
ben nog wel maandje 3 bezig

Maar nu is de vraag WIE IS DIE BN'R die jullie gaat gezelschap houden!!!
 
Ik sla even een jaartje over sorry
Vorige week heftige openratie gehad aan me schouder
ben nog wel maandje 3 bezig

Maar nu is de vraag WIE IS DIE BN'R die jullie gaat gezelschap houden!!!

Dat is minder.beterschap dan maar.
Misschien eind van het seizoen nog een wedstrijdje mee pakken?

Maarre BN`r,geen idee :?
Wat weet jij wat wij nog niet weten?
 
ja is wel de planning om ergens aan het einde van het jaar
een s1000rr te testen maar of dat hem gaat worden weet ik nog
niet nieuwe 2014 Suzuki word ook wel erg dik

Maar die BN'r zien jullie vanzelf wel maar zijn plan is er hij moet nog
Eerst even op niveau komen (meters maken)
 
Laatst bewerkt:
er zullen wel een paar wielrenners werkeloos zijn nu.
dekker op een 1000cc inplaats van 100cc epo :+
 
Hierbij het volgende:

Wat is er nu mis met het organiseren van een Cup race op Zandvoort??

Geen Hengelo, Oschersleben ligt helemaal in Oost Duitsland. Terwijl wij hier gewoon in Zandvoort een kant en klaar circuit hebben liggen. Daarnaast is Hennie aan het kijken naar Zolder en Hockenheim. Waarom is er nu zo weinig animo voor CPZ. MSL rijdt op CPZ, ZAC rijdt op CPZ waarom de OW-cup niet??

Vorig jaar was Hengelo dik uitverkocht. Dus dan vervalt in mijn optiek het argument dat dit circuit niet veilig zou zijn. Tuurlijk zijn er een paar punten waar je liever niet valt. Maar he Ruskenhoek / Ramshoek ga ik liever ook niet onderuit.....

Ik ben weleens benieuwd of we dit van de grond kunnen krijgen om hier jaarlijks een race te organiseren. Imo moet dit toch mogelijk zijn.
 
Hierbij het volgende:

Wat is er nu mis met het organiseren van een Cup race op Zandvoort??

Geen Hengelo, Oschersleben ligt helemaal in Oost Duitsland. Terwijl wij hier gewoon in Zandvoort een kant en klaar circuit hebben liggen. Daarnaast is Hennie aan het kijken naar Zolder en Hockenheim. Waarom is er nu zo weinig animo voor CPZ. MSL rijdt op CPZ, ZAC rijdt op CPZ waarom de OW-cup niet??

Vorig jaar was Hengelo dik uitverkocht. Dus dan vervalt in mijn optiek het argument dat dit circuit niet veilig zou zijn. Tuurlijk zijn er een paar punten waar je liever niet valt. Maar he Ruskenhoek / Ramshoek ga ik liever ook niet onderuit.....

Ik ben weleens benieuwd of we dit van de grond kunnen krijgen om hier jaarlijks een race te organiseren. Imo moet dit toch mogelijk zijn.
als maar een handje van alle rijders hier wil rijden zal t nooit gebeuren helaas.
 
Er zijn inderdaad maar een handjevol die aangegeven hadden er te willen rijden (ik ook wel btw ;) )

De rest wil liefst niet alleen op Assen rijden mits:

- het betaalbaar is
- naast de deur ligt
- Zolder en Zandvoort niet meedoen

De keuze is reuze 8-)
 
Er zijn inderdaad maar een handjevol die aangegeven hadden er te willen rijden (ik ook wel btw ;) )

De rest wil liefst niet alleen op Assen rijden mits:

- het betaalbaar is :
- naast de deur ligt
- Zolder en Zandvoort niet meedoen

De keuze is reuze 8-)

En daar ligt dus het probleem
racen is per definitie al onbetaalbaar voor de "gewone"man
Zolder en Zandvoort niet maar Hengelo wel, echt ik begrijp er geen snars van.

Zou het dan met de locatie te maken hebben? Te ver is het ook niet Oschersleben ligt in Oost Duitsland notabene. Wat is het wel???
 
Laatst bewerkt:
En daar ligt dus het probleem
racen is per definitie al onbetaalbaar voor de "gewone"man
Zolder en Zandvoort niet maar Hengelo wel, echt ik begrijp er geen snars van.

Zou het dan met de locatie te maken hebben? Te ver is het ook niet Oschersleben ligt in Oost Duitsland notabene. Wat is het wel???
ik snap t ook niet, zandvoort is een uitdagende baan met hoogte verschillen en 2 plekken waar je idd niet wil liggen.
als er nog een keer aan de rijders gebraagd word om op zandvoort te rijden en iedereen zegt nee, dan zeggen dat ze bang zijn om te verliezen :+
 
Wat is er eigenlijk mis met een circuit als mettet??
Baan is afgelopen jaar flink aangepakt om veiliger te worden.
Dit helaas naar aanleiding van een aantal dodelijke ongevallen.

Mettet is goedkoop en een technisch mooie baan. Vanaf Breda 2 uur en 15 min rijden.
 
Wat is er eigenlijk mis met een circuit als mettet??
Baan is afgelopen jaar flink aangepakt om veiliger te worden.
Dit helaas naar aanleiding van een aantal dodelijke ongevallen.

Mettet is goedkoop en een technisch mooie baan. Vanaf Breda 2 uur en 15 min rijden.
sorry hoor, maar mettet is echt te klein vind ik
 
Ik ben voornemens om Hennie te gaan benaderen om toch wat te organiseren voor 2013 en zeker voor 2014. Ik ben zelf ondernemer en ik denk dat dit zeker moet lukken om voldoende animo te vinden hiervoor.

IK gaf ook al op facebook aan dat ik denk te weten waar het probleem ligt. Het is meer de" ik ken het niet dus ik moet het niet " mentaliteit. Zeker vanuit de regio Assen merk ik dat deze inslag vaker regel dan uitzondering is.

CPZ is een uitdagendere baan als Assen, daarnaast hoogteverschill en genoeg punten om het verschil te maken in een race. En ook nog eens stukken moeilijker te leren.
 
Wat is er eigenlijk mis met een circuit als mettet??
Baan is afgelopen jaar flink aangepakt om veiliger te worden.
Dit helaas naar aanleiding van een aantal dodelijke ongevallen.

Mettet is goedkoop en een technisch mooie baan. Vanaf Breda 2 uur en 15 min rijden.


Waarom nou weer naar het buitenland??? Zandvoort ligt in Nederland en is vanuit Assen 2 uur karren. Baanhuur van CPZ is ook stukken goedkoper dan Assen

Daarnaast kan je niet met 40 man de baan op in mettet : uitgesloten
 
Laatst bewerkt:
mischien moet er toch nog een mailtje / enquete rond om dit te opperen
 
Mijn zegen heb je. Las in het KNMV propaganda blaadje Grip dat er ook een KNMV bobo bezig is met Zandvoort voor de ONK's.

Zoals ik eerder al aangaf werd er tijdens de OWCup introductie begin januari over Zandvoort gestemd en staken er slechts een aantal mensen (waaronder ik) hun hand op. Er zullen altijd mensen blijven die niet op een 'gevaarlijk' circuit (Zolder, Zandvoort, Hengelo) willen racen. Ik denk dat als er een race op Zandvoort georganiseerd zal worden dat het gros zich hier toch wel voor zal inschrijven.
 
Krijg je dezelfde reactie als bij de meeting in januari. Meeste ow-cuppers willen niet op Zandvoort rijden. Men vind het geen motorbaan en dat is het ook niet.
 
Nou laten we dan met een aantal de handen in een slaan om het van de grond te krijgen. Verder zal er in 2014 ONK gereden gaan worden op CPZ heb ik vanuit interne bron vernomen. Geluidstesten en accomodatie is al gekeurd en goed bevonden....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan