VTR-SP (+ inglourious Basterds) meeting 2013

Wat is voor jou een geschikte datum voor een VTR-SP (+ inglo

  • 26 & 27 & 28 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3 & 4 & 5 mei

    Stemmen: 5 71,4%
  • Pinksteren: 17 & 18 & 19 & 20 mei (of een deel e

    Stemmen: 2 28,6%
  • Hemelvaart: 9 & 10 & 11 & 12 mei (of een deel er

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Ik heb het beeldmateriaal van Rene mogen ontvangen. Super bedankt :} :9 ik heb genoten en hij staat inmiddels op m'n pc maar ben nie zo handig om er een compilatie van te maken. Dus als er verder nog mensen van de vtr meeting zijn die interesse hebben (en eventueel wat computer skills voor een compilatie )Zet je naam er ffe onder dan kunnen we het beeldmateriaal aangetekend doorsturen aan elkaar. Adres via pb en alleen voor mensen van de meeting uiteraard. Ik stuur het aan de eerste die zich hier onder meld van het vtr sp weekend en dan zo verder lijkt me handig. ffe pb naar mij voor de eerste die zich meld met je adres om het op te sturen. Grtz. Renzo (supersoundhound)

-
-
-
-
-
 
Laatst bewerkt:
afgelopen jaren was ik altijd de Sjaak om iets van de beelden te maken haha. Ik ben benieuwd naar wat dit jaar in elkaar geknutseld wordt~Succes!
 
Ik heb het beeldmateriaal van Rene mogen ontvangen. Super bedankt :} :9 ik heb genoten en hij staat inmiddels op m'n pc maar ben nie zo handig om er een compilatie van te maken. Dus als er verder nog mensen van de vtr meeting zijn die interesse hebben (en eventueel wat computer skills voor een compilatie )Zet je naam er ffe onder dan kunnen we het beeldmateriaal aangetekend doorsturen aan elkaar. Adres via pb en alleen voor mensen van de meeting uiteraard. Ik stuur het aan de eerste die zich hier onder meld van het vtr sp weekend en dan zo verder lijkt me handig. ffe pb naar mij voor de eerste die zich meld met je adres om het op te sturen. Grtz. Renzo (supersoundhound)

-
-
-
-
-

Lijkt mij wel leuk om er iets van te maken, echter heb geen monteer skills :( Software is geen probleem, maar de tijd om het allemaal uit te vogelen |( Ik wil het wel proberen, maar verwacht geen snelle compilatie :)
 
Ik heb het beeldmateriaal van Rene mogen ontvangen. Super bedankt :} :9 ik heb genoten en hij staat inmiddels op m'n pc maar ben nie zo handig om er een compilatie van te maken. Dus als er verder nog mensen van de vtr meeting zijn die interesse hebben (en eventueel wat computer skills voor een compilatie )Zet je naam er ffe onder dan kunnen we het beeldmateriaal aangetekend doorsturen aan elkaar. Adres via pb en alleen voor mensen van de meeting uiteraard. Ik stuur het aan de eerste die zich hier onder meld van het vtr sp weekend en dan zo verder lijkt me handig. ffe pb naar mij voor de eerste die zich meld met je adres om het op te sturen. Grtz. Renzo (supersoundhound)

-
-
-
-
-

Maar ik wil het ook zien -O-
 
Weet iemand waar de kaartjes nu zijn,kom erachter dat ik ze toch af en toe nodig heb.
Als niemand ze meer wil,zou ik ze graag retour zien.

Bedankt,
Gr Rene
 
Terug
Bovenaan Onderaan