CB Twintopic: The Second

Buikschuiver oet Dre

MF veteraan
16 mrt 2005
13.038
0
ergens op deze aardkloot
Honda%20CB400N%2080.jpg

en hier kunnen we weer verder.

deel 1
 
Laatst bewerkt:
Vanavond wou ik even mijn middenbok vervangen voor een beter exemplaar.

Dat even gaat dus niet door moet de halve motor slopen en het achterwiel eruit. Hoe ga ik dat aanpakken?
Heb geen paddockstand. -O-
 
Laatst bewerkt:
Vanavond wou ik even mijn middenbok vervangen voor een beter exemplaar.

Dat even gaat dus niet door moet de halve motor slopen en het achterwiel eruit. Hoe ga ik dat aanpakken?
Heb geen paddockstand. -O-
Nu snap ik je ondertitel.
_O-

On topic: Krat bier er onder o nee, bierkrat.
 
Laatst bewerkt:
Sinds vorige week ben ik eindelijk in het bezit van mijn eerste motor een '82 cb 400 n *O* .
Nu vroeg ik me af zijn er dingen die simpel vervangen kunnen worden om hem iets meer uitstraling te geven?
 
@ Shenkie: zo'n ding moet je niet eens willen veranderen. Gewoon boven de 7000 toeren houden en lekker motor rijden.

@ Buikschuiver oet Drente: zo ist maar net
 
Zo te zien lopen de gedachtes nogal uit een. Helaas is de orginele lak op sommige plekken niet meer al te best. Ook zit er een deukje in de tank waar de lak helemaal weg is en je op een dun laagje roest kijkt. Dus uiteindelijk wil ik hem wel over gaan spuiten in hoogglans zwart met gouden randen eromheen. ( net zoals mijn helm een barry sheen replica ). Wat ik me wel afvraag zijn er nog leuke after market spullen te koop zoals een ander achtlichtje enzo?
 
Ohjee dat gaat nog wat worden dan haha :+ De foto's van hoe die er nu bij staat volgen binnenkort moet de camera van me broer dan even lenen
 
Dan had je vorige week toch ff in Barneveld moeten kijken, daar lag van alles.
Ik weet niet wat je zoekt maar ik heb nog wel een kist achterlichten liggen.
 
Hmm dat had ik moeten weten. Achja zulke dagen komen vast wel weer een keer. En anders moet ik maar flink aan het knutselen en priegelen gaan :Y
 
Vandaag vroeg opstaan om lekker met een paar jongens naar Scheveningen te tuffen. Eens kijken hoe het beestje zich houdt tussen al het geweld van gixxers, r1 en fireblades haha
 
Vandaag vroeg opstaan om lekker met een paar jongens naar Scheveningen te tuffen. Eens kijken hoe het beestje zich houdt tussen al het geweld van gixxers, r1 en fireblades haha
Niet goed gegaan ? O-)
 
Nou het ging niet verkeerd hij heeft wel heeeeel hard moeten werken om een beetje bij te blijven. Helaas mis je toch wel wat vermogen bij het weg rijden bij stoplichten enzo. Maar het was een geslaagd dagje heerlijk 385km gereden:D
 
Via "Het Honda CB250/400N/T topic" (waar bitter weinig te beleven valt), vernam ik dat de liefhebbers zich hier "verzamelen".

Dit is mijn Honda CB 250 N van 1983. Volledig origineel, inclusief de uitlaten.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan