Hét MF Motorweekend 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dienstmededeling

Zoals in de OP aangegeven gaan we ook dit jaar weer voor-overnachten ergens aan de grens; dit jaar valt dat op woensdag 4 juni.

We gaan overnachten bij "StayOkay Maastricht". Wil je mee doen dan kun je je melden bij mij. Ivm met reservering wel een beetje vlot :)


Tot nu toe:

  1. Blihi :)
  2. FastFriend :)
  3. Optimum :)
  4. db-Tops :)
  5. V FRed S :)
  6. Z1000-baka :)
  7. Chocola :)
  8. Hansss :)
  9. Crazy600 :)
  10. DontWalk :)
  11. leo-denhaag :)
  12. Bedumer :)
  13. KingCoder :)
  14. Sjimmie Wuppie :)
  15. Duinday :)
  16. Anna :)
  17. eddytoo :)
  18. Flowergirl :)
  19. pilatus :)
  20. WalterB :)
  21. Motorbunnie :)
  22. Flooriz :)
  23. F800_rijder :)
  24. Reacher :)
  25. GianniNL :)
  26. GI-Jane
  27. Natascha
De prijs die wij u kunnen aanbieden is € 26,90, p.p. voor het hele verblijf + 1,46 toeristenbelasting. U verblijft dan op basis van logies & ontbijt.

Overige prijzen zijn:
Diner € 15,50 p.p.
BBQ € 18,50 p.p. of een toeslag van € 3,00 p.p. bovenop de prijs van het diner.
Full Service € 6,25 p.p. (bedje is opgemaakt bij aankomst, 1 handdoek p.p. met shampoo en showergel.)


Dienstmededeling

De reservering bij StayOkay in Maastricht is gemaakt voor iedereen die nu op de lijst staat. Mocht je alsnog willen blijven overnachten bij StayOkay kun je je rechtstreeks daar melden voor een bed. Geef even door dat je bij onze groep hoort (reservering N42-F67256, op naam van DONGEN) en wellicht dat je ook nog korting krijgt.

De prijs voor de mensen hierboven is 26,90 pp. plus 1,46 euro toeristenbelasting.

De BBQ kan ook later doorgegeven worden.

Let op: Het verblijf is INCLUSIEF BEDDENGOED, maar EXCLUSIEF HANDDOEK!
 
Laatst bewerkt:
Hier ook maar even m'n neus laten zien.... OVB kan ik sowieso, vanavond de betaling maar even regelen DONE :P
 
Laatst bewerkt:
Ik gewoon voor de gein op OVB plzz en Leo ook vast wel, en volgens mij hadden we ook nog 2 verplichte deelnamens toch (Nocturna en tonyS) ?

Iedereen snapt dat ik na dat gezeik over de gezellig talkshows en matige moppen op de porto en een niet te misverstane actie in het kader van "ja zeg nu wel ff inhalen ja" (wat moest van tante Bep op de Porto) , en natuurlijk de veeull te felle lampjes ik uiteindelijk niet mee ga met dat zooitje ongeregeld.
 
Laatst bewerkt:
Er moet nog ff wat bij in de OP:
KJe komt pas op de definiteif lijst als je betaling binnen is én je een gegevenslijstje opgestuurd hebt naar mij!!!!
En die moet nog gemaakt en nu moet ik weg dus dat wordt vandaag niet meer _O-
 
Ik gewoon voor de gein op OVB plzz en Leo ook vast wel, en volgens mij hadden we ook nog 2 verplichte deelnamens toch (Nocturna en tonyS) ?

Iedereen snapt dat ik na dat gezeik over de gezellig talkshows en matige moppen op de porto en een niet te misverstane actie in het kader van "ja zeg nu wel ff inhalen ja" (wat moest van tante Bep op de Porto) , en natuurlijk de veeull te felle lampjes ik uiteindelijk niet mee ga met dat zooitje ongeregeld.


Uiteindelijk blijk ik het dan toch weer gedaan te hebben -O-




:+ *O* *D
 
linkje van hotel mist de ":"
Home ;)
leuke kamers zo *O*
db_db_CRW_7904_weich_gold11.jpg


en de omgeving is leuk aan de google earht te zien *O* :] :}
Google Maps
 
Laatst bewerkt:
Er moet nog ff wat bij in de OP:
KJe komt pas op de definiteif lijst als je betaling binnen is én je een gegevenslijstje opgestuurd hebt naar mij!!!!
En die moet nog gemaakt en nu moet ik weg dus dat wordt vandaag niet meer _O-

Tsss.... M'n gegevens héb je, tenzij er tegen die tijd weer een nieuwe motor is (en dat zou zomaar kunnen als Yamaha besluit dit jaar een nieuw model R6 uit te brengen) })

:o

Oh enneh; ik ga mee zie ik O-)

Je MOET gewoon mee, anders kán 't hele feest toch gewoon niet doorgaan :N *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan