Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 5

Ha die Goos, ja komt voor elkaar! Rond de klok van elf dus.. kwist dat ik op je kon rekenen !Maar is dat 11u niet een beetje vroeg voor de harde werk(st)ers op hun vrije dag? ;) Tot morgen dan op het altijd open terras.
 
Laatst bewerkt:
Ha die Goos, ja komt voor elkaar! Rond de klok van elf dus.. kwist dat ik op je kon rekenen !Maar is dat 11u niet een beetje vroeg voor de harde werk(st)ers op hun vrije dag? ;) Tot morgen dan op het altijd open terras.

Te vroeg, nou het gaat net :P
Het adres is nog het zelfde als bij de opening van ons nieuwe huisje.

Als er nog mensen zijn die ook willen komen, je bent van harte welkom :Y
 
zal alleen zijn, Goos ... het autopark is in gebruik door de telgen ... en de rebel is toch echt alleen geschikt voor mij alleen .. ;)
 
Zoals beloofd klein verslag met wat foto`s.

En wat was het heet die vrijdag 2 augustus!!!!
( Op aanraden van RebelPeter was er water en een paraplu mee,
maar gelukkig niet nodig gehad.)

`S-morgens vertrokken om 08.45 naar Limburg.
1e stop om 11.00u bij Mc. Donalds Ergens in de buurt van Venlo/venray.
Toen voelde je de warmte al.
Maar het belangrijkste van al, wat een verschil met die nieuwe bandjes op mijn Rebel.
Dat rijdt tig keer beter en soepeler. :Y
Verder gereden, een stuk over België, stukje snelweg en dan afslag Nuth op naar eindbestemming Valkenburg.
Motoren geparkeerd bij Hotel het Anker en toen met een rot vaart de douche in!!
Effe afkoelen!!
`S-avonds gewandeld in Valkenburg, hapje gegeten en van het heerlijke zwoele avond weer genoten op een terrasje.
Volgende ochtend lekker ontbeten, motoren gestart en een rondrit van ongeveer 90km door het Limburgse Heuvelland gemaakt.
Onderweg gestopt ergens in de buurt van Epen/Mechelen, bij de Mergelgroeve `t Rooth en lekker een terrasje gepakt op de Gulpenerberg om daar vandaan weer terug naar Valkenburg te gaan.
Uiteraard `s-avonds weer terras en lekker eten.
Volgende ochtend met de kabelbaan naar de Wilhelminatoren/restaurant. De toren in geweest en het prachtige uitzicht bewonderd om daarna nog even te genieten van een kopske koffie met een lekker stuk vlaai erbij.
Hierna moesten we helaas weer terug naar huis en zijn we op de terugweg nog even bij een theehuisje gestopt om daar te genieten van een heerlijk stuk appeltaart gebakken door de boerin zelf. Lekkurrr!
Bij Tante Loes in Rhenen nog lekker een hapje gegeten om daarna huiswaarts te rijden.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik/wij heerlijk genoten hebben en dat het zeker voor herhaling vatbaar is. En wat een mooi weer hadden wij. Met recht een zeer geslaagd motor weekend!!
Zodra wij de mogelijkheid, tijd en kans hebben, gaan we het zeker nog een keer doen.

Ben nog niet zo goed met foto`s toevoegen daarom staan ze ook in omgekeerde volgorde. :$

De motorrijders van links naar rechts: Ed en Kabouter47, Tom en Ineke. :W

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full


PS. En mijn Rebeltje met zijn 250cc heeft het hartstikke goed gedaan naast de 650cc, 1200cc en 1800cc. Lekker :P
 
Leuk verslag, wie volgt?
Valkenburg en omgeving is altijd mooi om te toeren....als het maar niet TE druk is, anders is er geen doorkomen aan helaas.
Maar uuh, die mij die blauwe Rebel maar ;)
 
Leuk verslag, wie volgt?
Valkenburg en omgeving is altijd mooi om te toeren....als het maar niet TE druk is, anders is er geen doorkomen aan helaas.
Maar uuh, die mij die blauwe Rebel maar ;)
Dank je wel. :)
En neen, het was helemaal NIET druk, ondanks deze vakantie tijd.
Ja die blauw(paarse) heeft wel wat he? Als je Tom erop ziet rijden is het net
een relax stoel die voorbij komt en klein beetje gas erop, weg is ie......
 
Haj Kabouter47: lekker verslagje, krijg zo zin mee te gaan! en wat een prachtig heet weer weer daar ;)
 
Haj Kabouter47: lekker verslagje, krijg zo zin mee te gaan! en wat een prachtig heet weer weer daar ;)
Dank je wel.
Inderdaad, de heenreis was heet, maar zaterdag en zondag was perfect weer om te rijden!
Ik hou jou en de rest van het forum op de hoogte wanneer er weer zo iets in de planning zit. Aan lekkers kom je niet te kort! ;)
 
Leuke trip, mooi verhaal! Toch wel heel knap van zo'n 2 1/2.
Mooi foto's ook. Limburg boppe. Zelf net terug van Friesland. Ook mooi, maar met de auto, dus verder hier niet interessant.
Hoop snel met jullie een terrasje te pakken, ergens.
 
Leuke trip, mooi verhaal! Toch wel heel knap van zo'n 2 1/2.
Mooi foto's ook. Limburg boppe. Zelf net terug van Friesland. Ook mooi, maar met de auto, dus verder hier niet interessant.
Hoop snel met jullie een terrasje te pakken, ergens.

Dank je wel. Ja dat Rebelletje van mij doet echt niet onder hoor! *D
Op de snelweg kan ik wel niet meekomen met de wegracers maar als je het zo houdt tussen de 90 en 100km/p.u, dat gaat wel.
Het binnendoor toeren over de N-wegen gaat echt prima.
In Limburg ken ik de weg omdat ik er gewoond heb.
Toen ik dus ook een stuk voorop heb gereden, reed ik op een gegeven moment 40km per uur en toen nog een keer stil gestaan. De rest achter me vervaagde namelijk in mijn spiegel. _O-
Ik heb nog wel meer foto`s, maar ik vond dit netjes bij het verslag passen.
En Friesland is zeker ook mooi.
Dat terrasje moet toch nog wel lukken ergens dit jaar?
Zou 8-) zijn!

Zijn er nog suggesties?
 
Hoi Kabouter 47 :W {en alle anderen natuurlijk ook :W :W :W },

Wat een leuke impressie heb je hier neer gezet. Jullie hebben het hééééél erg naar jullie zin gehad dat blijkt uit je hele verhaal...echt gezellig hoor :Y .

En ja, Limboland is idd. prachtig om zo nu en dan eens een weekend te bezoeken :Y
 
Leuke trip, mooi verhaal! Toch wel heel knap van zo'n 2 1/2.
Mooi foto's ook. Limburg boppe. Zelf net terug van Friesland. Ook mooi, maar met de auto, dus verder hier niet interessant.
Hoop snel met jullie een terrasje te pakken, ergens.


Friesland is idd. ook ernstigggg leuk, zo ook Drenthe *D en natuurlijk het o zo prachtige Gelderland 8-)




*Email gelezen...jammer :/
 
Hoi Kabouter 47 :W {en alle anderen natuurlijk ook :W :W :W },

Wat een leuke impressie heb je hier neer gezet. Jullie hebben het hééééél erg naar jullie zin gehad dat blijkt uit je hele verhaal...echt gezellig hoor :Y .

En ja, Limboland is idd. prachtig om zo nu en dan eens een weekend te bezoeken :Y

Dank je wel. Het was inderdaad super gezellig. En ik ben het helemaal met je eens dat de omgeving van vliegveld Teuge, Apeldoorn, Ede, Hoenderloo en Otterloo zeer zeker de moeite waard zijn om te toeren.
En in Hoenderloo zit ook een heel klein ijstentje waar je heerlijke ijsjes kunt kopen.
( Met slagroom }) .)
 
mmm ijs praat me er niet van, zou graag meewillen hoor! Maar de verbouwing is hier in volle gang en morgen wordt gewerkt aan de plafonds en de deurkozijnen. Daar ben ik liever bij.
 
Is deze motor bij iemand bekend? En is dit nu een 250 of 450?

Honda Motoren kopen? Honda Occasions Motorfietsen te koop

En wat denken de kenners hier qua waarde?


Mmm..... B|

Beetje wazig ding.
Lijkt erop dat het originele achterspatbord verzaagd is. De chromen beugels langs het spatbord zijn ingekort. Geen nummerplaat maar ik neem aan dat die onder het achterlichtje komt aangezien daar een beugeltje zit.
Ik vind het maar een wazig 'effe snel Bobberen' klusje.

Ga naar het ding kijken en neem iemand mee die er een beetje kijk op heeft zou ik zeggen. En wat is ie waard? Tsja, wat jij er voor WIL geven denk ik. Check Marktplaats en MotorTrader om een indicatie te krijgen van de waarde.
Aangezien hij verre van origineel is en de keerringen lekken (voorvork waarschijnlijk) zou ik heel voorzichtig zijn met geld uitgeven.

Het is een 450 trouwens.
 
Mmm..... B|

Beetje wazig ding.
Lijkt erop dat het originele achterspatbord verzaagd is. De chromen beugels langs het spatbord zijn ingekort. Geen nummerplaat maar ik neem aan dat die onder het achterlichtje komt aangezien daar een beugeltje zit.
Ik vind het maar een wazig 'effe snel Bobberen' klusje.

Ga naar het ding kijken en neem iemand mee die er een beetje kijk op heeft zou ik zeggen. En wat is ie waard? Tsja, wat jij er voor WIL geven denk ik. Check Marktplaats en MotorTrader om een indicatie te krijgen van de waarde.
Aangezien hij verre van origineel is en de keerringen lekken (voorvork waarschijnlijk) zou ik heel voorzichtig zijn met geld uitgeven.

Het is een 450 trouwens.

Qua techniek kan ik hem zelf opknappen, dat is geen probleem. Ook het gehakt/gezaag is me opgevallen.
De eigenaar wil hem graag inruilen op mijn motorscooter. Ik weet niets van rebels of van choppers in het algemeen :P
De lokale Honda dealer geeft zo'n 350 euro aan als inruilprijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan