Apeldoorn Topic #58: woar bliev'n de ijsritjes en bbq's

Thanks Har was weer gezellig :) :]

20130806_205839_zps8a68e97f.jpg
 
Ho lie fok, wat een controle...
Ga er maar ff voor zitten :

:} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Spot Ik net een fastfoodracer (shuriken?) bij afslag Heerde Zuid. . Ik denk, dat wordt een macmeeting. . Rijdt die de andere kant op! Zeker meer zin in shoarma :P :W
 
Spot Ik net een fastfoodracer (shuriken?) bij afslag Heerde Zuid. . Ik denk, dat wordt een macmeeting. . Rijdt die de andere kant op! Zeker meer zin in shoarma :P :W
Ik denk Snake Eye. Shurki, Jeronimerel en ik zijn nog op Assen.

Lekker gereden vandaag, nieuwe pr's voor snake en mijzelf, heerlijk gestoeid met elkaar :)

Leuk om ook weer wat old scool apeldoorn clanners te mogen ontvangen vandaag!
 
Spot Ik net een fastfoodracer (shuriken?) bij afslag Heerde Zuid. . Ik denk, dat wordt een macmeeting. . Rijdt die de andere kant op! Zeker meer zin in shoarma :P :W
:W Goed gespot maar was Shurky niet
Ik ging ff bakkie doen bij FFR Eilander...
 
zo per 2 sept zitten we in ons nieuwe huis je met de baby in de buik gaat als goed 21 weken ego gemaakt we weten wat het nu wordt dus verder met de kinderkamer *O*
 
Shurki en [me="Zoeperman"]starten in de A vanaf de één na laatste rij als veldvulling :P gekwalificeerd met een 1:49.5 en 1:49.6[/me]

Geert start in de 1000/600B vanaf P4
 
:W Goed gespot maar was Shurky niet
Ik ging ff bakkie doen bij FFR Eilander...

Tsja, ik moest je nog even snel voorbij om de afrit te halen in die zwarte vito. Zag niet goed wie er in de auto zat . . wist wel dat shurki audi reed, maar die wisselt nog wel eens van gebakje geloof ik.
Kwam zelf net terug van een dagje Zolder. Echt een leuk circuit. Had eigenlijk Spa willen rijden, maar was weer eens te laat met inschrijven.

Mooie resultaten op Assen jongens :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan