Het Grote Ra ra "Waar ben ik?" topic, deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

TC800

MF veteraan
In memoriam
10 apr 2005
3.195
215
..
In navolging van de vorige twee delen heten wij U welkom in:

:] Het Grote Ra ra "Waar ben ik?" topic, deel 3 :]

:) ;) :+ *D :P }) :z :? :9~ :} :] |( :9 8-) :X :Y :N _O- :W *O* :$ :j :o



Je moet wat in de winter. Tijd voor een spelletje. Plaats hier een foto en laat een ander raden waar de foto is gemaakt. dus welke plaats, dorp, plek, passo, joch, col etc etc is het??

*Niet verplicht, maar wel zo leuk is het als je motor ook op de foto staat..
*Bij voorkeur zelf gemaakte fotos plaatsen..
*Plaats bij voorkeur fotos met aanwijzingen ERIN ;)

Voorbeeldfoto:
full

de Toppers:

  • Wullebolle
  • Homecargo
  • F-Six
  • Wannesss
  • GranCandy
  • TC800
  • K1100LTse
  • Wipneussie


Wanneer je meedoet in deze post wordt je hele doopceel gelicht op Facebook, Motorstek, Flickr, Google etc. om de antwoorden te krijgen..maar soms zijn we er ook zelf geweest!



Handige tools: Google

Hier begon het allemaal....
Het grote RA RA Waar Ben Ik Topic by P.Nis
Het Grote "RA ra, waar ben ik?" topic, deel 2 by TC800
 
Laatst bewerkt:
Weer van de partij in deel 3.. :W

Deze was nog niet geraden:
full
 
Hopelijk kan ik de komende tijd weer wat meer meedoen dan de laatste maanden het geval was. Ik heb in ieder geval weer een paar mooie foto's die geraden kunnen worden!

:)
 
Ik had al gezocht, maar volgens mij niet. De hele grens van Slovenië-Kroatië heb ik zo ongeveer gehad. Ook als afbeelding vind ik 'm niet.
 
Dit kerkje had ik ook al gevonden, maar omdat er (behalve het bord dat langs de hele gemeente-/landsgrens te zien is) verder niets te zien was wat overeen kwam met de geplaatste foto, was ik niet zeker of dit 'm was. Sterker nog, door het ontbreken van het rood/witte bord op de foto met het kerkje was ik er vrijwel van overtuigd dat het hem juist NIET was.
 
Voor m'n vakantie heb ik deel 2 nog wel eens gevolgd... nu tijd om zelf eens mee te doen:
ug50.jpg

Zelf sta ik overigens aan de achterkant van de camera.
 
Voor m'n vakantie heb ik deel 2 nog wel eens gevolgd... nu tijd om zelf eens mee te doen:
[afbeelding]
Zelf sta ik overigens aan de achterkant van de camera.

Riglos (Huesca, Spanje) met op de achtergrond een stukje van Los Mallos de Riglos

full

Hier nog een kiekje van los mallos de riglos (wel zonder mijn bike)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan