Casey Stoner deel 3

ducsmit

MF veteraan
16 apr 2007
2.944
266
Casey Stoner (Kurri-Kurri, 16 oktober 1985) is een voormalig Australisch motorcoureur.

Hij behaalde in 2007 tien overwinningen in de MotoGP met zijn fabrieks-Ducati. Door zijn zesde plaats in de GP van Japan op 23 september 2007 werd hij wereldkampioen. Stoner was toen met zijn 22 jaar de jongste wereldkampioen in de koningsklasse sinds Freddie Spencer in 1983, en daarmee de jongste wereldkampioen ooit sinds de invoering van de MotoGP klasse. In 2012 maakte hij bekend dat hij na dat jaar zal stoppen met racen.[1]

Zal maar een nieuw topic voor Casey openen , zo een tovenaar op de motorfiets vergeet je niet.


 
Een handige manier om die rode balk aan de onderkant van het topic kwijt te raken, wel lief zijn voor elkaar.
 
..Als je als ouders gaat beslissen :? ....er moet iets gebeuren met deze jongen....en alles gaat verkopen in Australië...en in een oude camper op een circuit in Engeland gaat wonen :N

En dan kan afsluiten met 2 wereldkampioenschappen *O*
een pracht carrière ...wel met ups en downs ...en met een bak met geld...

Dan moet je als ouders toch zeggen ...goed gedaan :Y
 
Ik denk dat casey zijn passie niet kwijt is geweest, alleen de drive om te racen. Motorrijden ( dat weten we hier op MF allemaal) zit in je, dat raak je niet kwijt. Ik denk dat CS gewoon het hele circus eromheen een beetje zat was. Maar ja zoals ze het ook wel zeggen: with great power comes great responsibility! Hoge bomen... Enz.

Of ie nog terugkomt? Geen idee, maar ik denk dat CS in een kampioenschap als het BSB veel meer plezier in het racen zou kunnen hebben.
 
Een racer puur sang die gek is van racen maar niet van het wereldje er om heen.
Snel die fiets even op pole zetten en weg was hij weer.
Je zult echter ald topsporter ook je verantwoording naar de fans en sponsoren moeten nemen.

Hoop echt dat wij Stoner terug zien op de moto GP, dat is het nivo en het platform waar hij thuis hoord. Het blijft zonde als je zo'n talent hebt dat je de wereld er niet van laat genieten.
 
Ik denk dat casey zijn passie niet kwijt is geweest, alleen de drive om te racen. Motorrijden ( dat weten we hier op MF allemaal) zit in je, dat raak je niet kwijt. Ik denk dat CS gewoon het hele circus eromheen een beetje zat was. Maar ja zoals ze het ook wel zeggen: with great power comes great responsibility! Hoge bomen... Enz.

Of ie nog terugkomt? Geen idee, maar ik denk dat CS in een kampioenschap als het BSB veel meer plezier in het racen zou kunnen hebben.


Ech wel!!! :Y
Zou m liever daar terug zien.... Minder electronica, dus iedere bocht slidend eruit! :} :] *O*
 
Casey en BSB is idd een interessante combinatie.
Het niet,of weinig,hebben van electronische hulp geeft hele mooie races.
 
Strak fietsje idd,Casey heeft altijd wel mooie designs gehad zoal de LCR Honda,de echte rode überducati en Repsol ziet er altijd strak uit.
 
Voor mij is de Sic Gilera de mooiste 250 allertijden ook qua paint job.

235731_._slideshow_169.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan