Piaggio Beverly Sporttouring 350 met ABS Deel 2

Het vertrouwen is weg, hopelijk kan je een mooie deal sluiten. Ik zou hetzelfde gevoel hebben, vooral als je veiligheid in het geding is geweest. Maar je weet het, Piaggio is emotie. Hahahah

Hou ons op de hoogte.

Gr. M
 
Laatst bewerkt:
Zodra de xmax ABS er is maak ik de switch tot die tijd worden de elektronica van de rode knop vervangen en zit ik in week 6 van me voorwiel wat kan je daar nou nog op zeggen belachelijk van piaggio........
Scooterspot gaat mee in dit verhaal ,ze vinden het ook belachelijk lang en werken mee an de switch zodra het kan.
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe banden zitten er omheen. Rijdt inderdaad iets zwaarder, hopelijk meer grip in de regen. Even met Bas, hoofdmonteur van Roke, gesproken. Hij blijft onder de indruk van de BV350. Hij gaf aan dat hij het gevoel had dat hij op een nieuwe scooter aan het rijden was. De koppeling is zoveel beter geworden. Daarnaast het stellen van de kleppen pas na 40k. Hij gaf aan dat de scooter echt gebouwd is om vele kilometers te maken. Op naar de 40 k zullen we maar zeggen!! *O* *O*

Helaas was de snaar nog niet binnen. De multivar blijft nog even ongebruikt. Volgende scooterXpress een uitgebreid verslag over het onderhoud, banden en Multivar 2000. *O* *O*


20131025_154757.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit idd, ben zeer benieuwd naar jouw ervaring met deze band.
Ik heb overal geprobeerd om een winter achterband te regelen; heb zelfs contact gehad met een Duits bedrijf (het winterbandenland bij uitstek), maar hij is gewoon niet leverbaar in die maten.
Als deze all-weatherband goed bevalt ga ik er ook over nadenken.
 
Ik zie trouwens dat jij jouw achtervering ook nog in de laagste stand hebt staan; persoonlijk wil ik hem een standje strakker hebben. Vooral met duo vind ik hem wat te "comfortabel" als je over verkeersdrempels rijdt.
 
Dinsdag word er bij mij na een week of 6 ,7 eindelijk een nieuwe band en velg gemonteerd.
Daarna moet ik nog een keer terug voor bedrading van aan en uit knop word ook nog vervangen.
Ik zit nog steeds niet lekker op de scooter vertrouw het niet meer op de snelweg blijf vaak helemaal rechts hangen bang dat ie weer uitvalt gaat ook niet meer goed komen met deze scooter.
Eind van het jaar komt de x max ABS dan switch ik.
 
Ja maar toch zit dat voor een gedeelte in je hoofd het is natuurlijk geen fijne ervaring maar ik zou denken " hoe groot is de kans dat het weer gebeurt "

Beverly is een redelijk nieuw model en de Xmax400 ook dus ook daar kan je dit soort dingen mee krijgen.

Ik zou zeggen probeer het van je af te zetten anders blijf je het met je meedragen.

[psychoknop uit]
 
De kans dat het weer gebeurd is vrij groot als ik het forum lees sommige hebben het meerderevkeren gehad dus zal het bij mij nog wel eens gebeuren en er is er nog geen 1 vanaf toch ? Zelfs na meerdere keren aan de computer gehangen te zijn. Volgens mij ben ik wel de eerste die ze bedrading word vervangen.
 
Laatst bewerkt:
Ok, op welke stand heb jij de achtervering? Ik rij bijna altijd solo, heel af en toe met mijn vrouwtje een blokje om.
 
De kans dat het weer gebeurd is vrij groot als ik het forum lees sommige hebben het meerderevkeren gehad dus zal het bij mij nog wel eens gebeuren en er is er nog geen 1 vanaf toch ? Zelfs na meerdere keren aan de computer gehangen te zijn. Volgens mij ben ik wel de eerste die ze bedrading word vervangen.


Met mijn vorige scooter uit de Piaggio groep had ik ook een probleem die niet opgelost kon worden. De scooter is 2 keer helemaal uit elkaar geweest, maar bleef afslaan (Masterblok). Erg lastig en gevaarlijk tijdens bijvoorbeeld het filerijden. Na 2 jaar heb ik voor nagenoeg hetzelfde bedrag een nieuwe kunnen uitkiezen. Overigens heeft de fabrikant het recht om onder garantie het euvel te verhelpen. Mijn garantie liep af, dus ik moest iets. Met een meewerkende dealer heb ik deze BV350 kunnen uitkiezen. Achteraf heeft het mij toch wel wat muntjes gekost, er zijn altijd accessoires die je op de scooter wilt hebben.

Het heeft wel geld gekost, maar ben wel blij met de keuze die ik gemaakt heb. De afgelopen 20k heb ik geen problemen gekend (stationair 1 x een misslag). Dit beeld krijg ik ook van de forumleden van modernvespa. Ook hier lees ik wel het een en ander, maar zeker niet het algemene beeld.

Als jij een goede deal kan sluiten en zonder veel kleerscheuren over kan gaan naar een Xmax, dan doe je het echt goed. Juridisch heb je (nog) geen poot om op te staan, je hebt waarschijnlijk een goede verstandhouding met je dealer. Goed om te lezen.


Dit heb ik gelezen over elektrische problemen:
Modern Vespa : BV350 electrical gremlin

Mish
 
Laatst bewerkt:
Als mijn scooter binnen 2 weken van al mijn problemen was verlost had je mij niet horen klagen,het probleem ligt niet bij mijn dealer maar bij piaggio juridisch heb ik nog geen poot om op te staan ,scooterspot doet ze best (wel iets te af wachtend vind ik)ben nu 2maanden verder dinsdag word pas me eerste probleem waarschijnlijk op gelost.bedrading komt later.
Dit is geen reclame voor de Beverly mensen gaan toch googlen op dit soort dingen doen we allemaal.
Wat dat betreft zijn die forums een dankbaar medium dealers weten dat ook denk ik tegenwoordig.
We zullen het zien als hij nu nog 1 x afslaat laat ik hem achter bij scooterspot dan ga kijken wat me rechten zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ok, op welke stand heb jij de achtervering? Ik rij bijna altijd solo, heel af en toe met mijn vrouwtje een blokje om.
Op dezelfde stand als jij, vandaar dat ik benieuwd ben naar jouw ervaringen m.b.t. het "veergedrag". Van mij zou ie wel iets sportiever mogen.
 
Op dezelfde stand als jij, vandaar dat ik benieuwd ben naar jouw ervaringen m.b.t. het "veergedrag". Van mij zou ie wel iets sportiever mogen.

Ik weet niet precies, later misschien een betere demping erop. Misschien tot die tijd gewoon uitproberen, heb ik eerlijk gezegd nog niet gedaan. :)
 
Ik zal is kijken wat de mijne doet mijne is mes scherp in de bochten lijkt wel een supersport.
 
Teleurstelling voor mij vandaag,nieuwe velg erop nieuwe band nog steeds dat gebonk rond de 80 km volgens scooterspot gaat het niet beter worden dan dit.
Hun ervaren dat niet als heel hinderlijk.
Dus einde verhaal voor de Beverly bij mij.ik ga mijn uitlaat ervan af halen als ik tijd heb en me hoge windscherm ook dus als er liefhebbers zijn?
Had stiekem nog stille hoop dat alles goed zo komen en ik binnen een maand alles vergeten zou zijn. Het mag niet zo zijn. -O-
 
Laatst bewerkt:
Mish mag ik is een stukje op de jouwe rijden en jij op de mijne?

Geen probleem, pm even voor een afspraak. Ik kom elke dag bij jou in de stad, kunnen even afspreken.

Met de nieuwe banden wel een meer onregelmatiger gevoel, maar geen gebonk volgens mij. Laten we even checken.
 
Geen probleem, pm even voor een afspraak. Ik kom elke dag bij jou in de stad, kunnen even afspreken. Je kan ook bij mij langskomen, is niet ver zoals je weet.

Met de nieuwe banden wel een meer onregelmatiger gevoel, maar geen gebonk volgens mij. Laten we even checken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan