Ben Spies

Laatst bewerkt:
http://www.motogp.com/en/news/2013/spies+announces+his+retirement

Helaas stopt Ben er mee. Had wel meer willen zien op die Ducati.

-O-

wow hier schrik ik toch wel ff van, weer een grote naam in de motorwereld die stopt, erg zonde, vond ben altijd wel een goeie kerel, en aangenaam om hem aan het werk te zien, hoe zijn carriere van hero to zero ging blijft me verbazen, van WSBK kampioen naar Motogp Rookie of the year naar Yamaha factory racing naar pech pech en nu retirement, erg jammer :/
 
Ben-Spies5.jpg

moto-gp-ben-spies-monster-yamaha-tech-3-my.jpg

ben_spies_casey_stoner_honda_team_racing_1920x1080_17185.jpg
 
Maar die schouderblessure kost Ben dus zo ongeveer vijf miljoen. :? (inkomstenderving)

Zou mamma Spies nog een rechtzaak aan het voorbereiden zijn voor die achterbrug die in Laguna Seca inelkaar zakte terwijl Ben door de corkscrew aan het rammen was.. O-)
(al kwam hij daar goed weg)
 
Laatst bewerkt:
wow hier schrik ik toch wel ff van, weer een grote naam in de motorwereld die stopt, erg zonde, vond ben altijd wel een goeie kerel, en aangenaam om hem aan het werk te zien, hoe zijn carriere van hero to zero ging blijft me verbazen, van WSBK kampioen naar Motogp Rookie of the year naar Yamaha factory racing naar pech pech en nu retirement, erg jammer :/

Eens, erg jammer hoe het voor hem is gelopen :N
 
Maar die schouderblessure kost Ben dus zo ongeveer vijf miljoen. :? (inkomstenderving)

Zou mamma Spies nog een rechtzaak aan het voorbereiden zijn voor die achterbrug die in Laguna Seca inelkaar zakte terwijl Ben door de corkscrew aan het rammen was.. O-)
(al kwam hij daar goed weg)
?
Kreeg Ben per gereden race betaald ipv per seizoen?
 
Shit! Stoppen met MotoGP had ik wel verwacht maar dan met een overstap naar Superbike maar nu stopt hij er dus helemaal mee.
 
Klote, maar hij is nog jong. Die gaat wel weer racen :Y
Heeft zijn eigen restaurant, zijn eigen fietsteam, ik denk dat hij genoeg leuke zaken heeft opgebouwd om niet meer op een motorfiets te hoeven stappen. Helaas voor ons, hopelijk wel prettig voor hem. Kan me voorstellen dat hij (over een tijdje?) tevreden kan terugkijken op een explosieve carrière.
 
Dacht dat m'n held Nori Haga de WSBK titel in de tas had, toen Nori overstapte van z'n geliefde Yamaha op de fabrieks Duc. Toen kwamen de crosplane R1 en Ben Spies ff langs. Balen voor mij, maar de manier waarop Ben met die nieuwe R1 op voor hem nieuwe circuits kampioen werdt? Super gewoon!
 
Jammer dit, in de WSBK groot fan van Ben , in de MotoGP is het er jammer genoeg niet helemaal uit gekomen,
zelfs me R1 Spies replica gemaakt, 2 wkn geleden ingeruild, net op tijd dus :X
full
 
Laatst bewerkt:
even kort door de bocht ...... hij had in het wk superbike moeten blijven.

moto gp heeft hem niks anders dan ellende gebracht...

op een paar kleine momentjes na...
 
sorry maar als je groeiende bent en je word kampioen in de wsbk dan kijk je verder, voor bijna elke coureur is de Motogp de pace to be, en Spies was toen al aardig op leeftijd dat was zijn kans en natuurlijk pakte hij die met beide handen, niks anders dan ellende? ben ik het ook niet mee eens hij begon als rookie super sterk en werd ook rookie of the year wat hem een zitje in het yamaha factory racing team bracht, en eigenlijk van daar is het mis gegaan, eerste seizoen was nog redelijk zijn tweede seizoen was echt belachelijk hoeveel pech hij had, mss teveel druk voor spies plus dat een aantal relaties niet zo goed liepen tussen yamaha en spies, nogmaals erg zonde dat hij stopt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan