MF Gooi en Vechtstreek éénviervier

Verjaardagen in de OP?

  • Fuck die k*t verjaardagen

    Stemmen: 6 17,1%
  • *O* JA! Ik feliciteer graag.

    Stemmen: 15 42,9%
  • Flikker op met je graf poll en jarigen

    Stemmen: 3 8,6%
  • Ik ben felicitatiegeil *O*

    Stemmen: 4 11,4%
  • Gefeliciteerd!!!!

    Stemmen: 4 11,4%
  • Huh :?

    Stemmen: 3 8,6%

  • Totaal aantal stemmers
    35
Status
Niet open voor verdere reacties.
u2 ;)


Morgen geen regen en niet te warm :P Prima om te spelen :)



UFC
 
Morning!

De ochtend eens begonnen met een melding van diesel op een rotonde.
Was al gemeld.... maakt niet uit, goede daad weer verricht.
Nu nog wat storten op 555 en we gaan voor een mooi karma *D

Diesel was schrikken.... ik was gelukkig met de auto, met de motor was ik kansloos geweest. Sturen en gewoon rechtdoor gaan. Alles gelukkig wel goed gegaan. :Y
 
Morning!

De ochtend eens begonnen met een melding van diesel op een rotonde.
Was al gemeld.... maakt niet uit, goede daad weer verricht.
Nu nog wat storten op 555 en we gaan voor een mooi karma *D

Diesel was schrikken.... ik was gelukkig met de auto, met de motor was ik kansloos geweest. Sturen en gewoon rechtdoor gaan. Alles gelukkig wel goed gegaan. :Y


:X
 
Morning!

De ochtend eens begonnen met een melding van diesel op een rotonde.
Was al gemeld.... maakt niet uit, goede daad weer verricht.
Nu nog wat storten op 555 en we gaan voor een mooi karma *D

Diesel was schrikken.... ik was gelukkig met de auto, met de motor was ik kansloos geweest. Sturen en gewoon rechtdoor gaan. Alles gelukkig wel goed gegaan. :Y
Gooilandrotonde? :+

Daar lag ook een behoorlijke plas vanmorgen. Stond al politie bij...
 
Goeiemoggol...

Dagje te laat op MF (wel gister op fb), maar daarom niet minder gemeend, 104 en Noor, nog van harte gefeliciteerd.

Veel plezier met spelen vandaag crosserts en lankho met sm'en

Dermies weer op businesstrip :)

Diesel op de weg... oppassen, gelukkig ging het goed.

En verders heb ik zelf niet zoveel te melden :W
 
Was in Loosdrecht ook, maar Hilversum is helder :Y


Kun je wel doorvaren of houdt het op dan?


Was nog zo'n 40 tot 50 meter zicht (van verlichte opjecten, anders nog iets minder)
dus als achter sleepboot met de radar mikken op het schip en gasgeven totdat je er bijna tegenaan zat en vast kon maken. Soms zelfs het schroefwater achterna varen totdat je iets van de boot begon te zien :P
De voorste boot heeft soms zelfs pas net voor de sluis vast gemaakt terwijl het hele span stil lag.
Was wel weer een hele opluchting toen we weer meer dan 200 m. konden kijken :P

*O* Jarigen alsnog gefeliciteerd! *O*
 
:}


Ziet er weer geslaagd uit. Best heuveltje ook. :)


Kon het vanmorgen niet opbrengen uit bed te komen, morgen dan maar eens proberen de motor aan te slingeren. :')
 
Nu nog wat storten op 555 en we gaan voor een mooi karma
Die hele Filipijnse toestand gaat de US voorbij, hoewel ze sinds gisteren hun eigen tornadoprobleempjes hebben in de Midwest ..

Zo, avond doorhalen - beproefd recept - heeft geholpen, wakker sinds 5u en de ontbijtzaal gaat zo al open :)
 
Laatst bewerkt:
1zbte0w.jpg
 
Wil best eens wat geven aan het goede doel, maar ze maken me het te moeilijk, dus jammer dan.

Al die stichtingen e.d. die je op straat aanspreken of aan de deur langs gaan, is allemaal nooit meer met een doodgewone collectebus. En ik weiger om ergens lid van te worden, maandelijkse machtigingen e.d...als eenmalige donaties of contant geld je te min zijn verrek je maar.
 
Vandaag bij de AH waren ze ook lekker bezig. -O-
Twee guppen koppen bij de afruimband bij de kassa. Mag ik u helpen de spullen in te pakken?
Nee, hoeft niet hoor. Volgende klant, ja dat is goed...
En dan vervolgens nadat ze oma geholpen hadden... Ja en nu willen we geld hebben voor giro 555... |( mevrouw was er niet happy mee...

Door dat soort acties krijg ik alleen maar een hekel aan die hulpactie... Op die manier geld proberen te krijgen... Not done... Kots...
 
Ook ik maak me wel eens zorgen over wat er aan de strijkstok blijft hangen.... maar..... als ik in een dergelijke situatie zou zitten zou ik elke hulp geweldig vinden.

Kortom.... geen reden om niets te geven.

Giro 555 had na 2 jaar nog geld op hun rekening staan voor de tsunami slachtoffers... Ik vertrouw hun niet. Heb niet het gevoel dat het geld daar terecht komt waar het nodig is.

Daarbij zijn er dingen dichter bij huis die ook het geld kunnen gebruiken zoals bijvoorbeeld mensen die naar de Voedselbank moeten of de Voedselbank zelf.


Vandaag bij de AH waren ze ook lekker bezig. -O-
Twee guppen koppen bij de afruimband bij de kassa. Mag ik u helpen de spullen in te pakken?
Nee, hoeft niet hoor. Volgende klant, ja dat is goed...
En dan vervolgens nadat ze oma geholpen hadden... Ja en nu willen we geld hebben voor giro 555... |( mevrouw was er niet happy mee...

Door dat soort acties krijg ik alleen maar een hekel aan die hulpactie... Op die manier geld proberen te krijgen... Not done... Kots...

Idd. Hetzelfde als dat sommige organistaties 6-8x per jaar aan de deur staan voor een collecte, word ik ook wel moe van ondertussen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan