Chinese motorscooters

Hi scooters ik heb een bisan lifan pasific 150 cc
met ruim 6000 km op de teller.
Om een lang verhaal kort temaken, waar van tot nu aan toe alleen het achterwiel is vervangen, daar zat een slag in naar dat ik een klassieke blunder had begang drie keer raden.
Het kan dus met een chinees 6000 km zonder problemen rond tuffen.
 
:P Mijn Geely 150cc staat inmiddels op bijna 10.000 km .
Met alleen een nieuwe gelijkrichter , accu en uitlaat.

en rijdt er nog bijna dagelijks op .

Duss ... valt wel mee voor 700 euro :-)
 
Appiedriver

moet je wel 700 Euro plus een nieuwe gelijkrichter , accu en uitlaat rekenen.

Maar goed kosten per / km kunnen zo wel laag blijven
 
Hi scooter
Vandaag er lekker op uit geweest met de chinees erg veel motor scooters en ,motorfietsen tegen gekomen wat mij opviel was dat het grootste deel van de motorrijders my groeten maar niet ėėn van motorscooter's deed dit!!
 
Laatst bewerkt:
Racisten die niet chinese motorscooterrijders, lol dat de duivel ze moge hale lol _O-

Ik heb ook wat rondgeknort vandaag maar ik zie op snelheid niet of het een Jap Chinees of Italiaan is

Ik let er gewoon niet op, ik kijk voor me in de spiegels en doe mijn eigen ding.
 
Ik heb gisteren weer een tourtje gemaakt, met de bisan
die volgens het plaatje onder de buddy zit toch echt van chinese af komst is en niet turks is overgens wel heel populair in turkye.
Ik moet zeggen dat ie nog steeds lekker gaat na bijna 7000 km en ik heb zelfs het gevoel dat ie nog wat beter loopt nu , en ik dus best tevreden ben met deze spot goedkope ideale scooter voor in de stad en 80km/ Bwegen en ik kan de scoot, zelfs na enige vlieg en kunst werk kwijt in de berging dat is ook niet onbelangrijk want mijn vorige bisan hebben ze kaal geplukt na dat ie 1nacht heeft buiten gestaan .
 
Laatst bewerkt:
Hoi scooters,
Vandaag weer lekker met de bisan getourd, en nog een stukje opgereden met een honda dylan 150cc, en ik kon een klein beetje tot de verbazing van de honda eigenaar makkelijk met
zijn honda meekomen.zo zie je maar weer.
Maar om kort te gaan de chinees deed het weer prima vandaag en heeft zijn matige imago,weer wat opgevijzeld.
 
Als bromscooter zijn er 23000 van dat merk op de weg in Nederland. Als motorscooter heb ik er nog nooit een in het echt gezien. Hij is watergekoeld wat een voordeel is. Hij heeft wel weinig vermogen voor een 250 cc scooter 10 kw volgens kentekengegevens.
 
Allemaal troep.
Kende iemand met een Boatian, hij wou niet elecktrisch starten ( accu was leeg ) dus hij dacht laat ik hem is gaan aankicken.
Na 3x trappen lag de carterkap in 2 stukken '(
Hij had dat ding gloednieuw uit de winkel, maar na 2000km al bijna total loss.

Wat een troep....
 
Als bromscooter zijn er 23000 van dat merk op de weg in Nederland. Als motorscooter heb ik er nog nooit een in het echt gezien. Hij is watergekoeld wat een voordeel is. Hij heeft wel weinig vermogen voor een 250 cc scooter 10 kw volgens kentekengegevens.
Watergekoeld een voordeel?
Aan een mechanische luchtkoeling kan minder stuk.
En hij haalt er verder ook geen voordeel in het vermogen mee uit. :)
 
Normaliter wel maar bij een chinees ben ik ook eerder geneigd te denken hoe minder erop zit hoe minder er kapot kan gaan.
 
Hi scootfriends,
Zoals eerder vermeld heb ik een bisan een chinees volgens het plaatje onder de buddysite en heb na 7000 km nog geen klachten of vreemde onkosten gehad behalve dan toen ik zo slim was te starten, met het slot nog om het achterwiel. Voor de rest alleen bougie plus bougie kap vevangen .En de accu maar die was made in Taiwan.
 
Maar der zit nu weer een echte chinese accu in de vorige was toch echt made in Taiwan, maar goed dat een accu na een aantal jaar de geest geeft is niet echt extrem slecht.
Of verkijk ik mij daar nu op???
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan