wie is mielko

Hey, nu ook dan maar een officieel mf welkom

handig is die zeker, en ik heb ook al ontdekt dat hij goed is in een potje bier drinken en slap ouwehoeren heeft die ook al geen moeite mee, dus een welkome aanvulling in de zijspanhoek.

en misschien tot ziens in genemuiden?
 
Midden Zeeland.

Misschien bouw/knutsel ik voor de echte bankwerkers wat raar,maar ik heb er nooit echt les in gehad.En ik vind misschien iedere keer opnieuw het wiel uit :-0

Op het moment ben ik wel heel erg goed ingespannen qua machines,omdat ik naast mijn werk nog een gereedschapsslijperij erbij heb.Met alle apparatuur.
Dus mocht iemand nog wat bot gereedschap hebben.Ik kan het voor je slijpen.
Boren to 80MM kan ik slijpen,maar ook frezen ,zagen enz enz
 
@EHE ,genemuiden moet ik ff zien.
Het plan was wel om mee te doen met de KLEPPENBALLRUN dat is 2mei
 
Zo ver mag ik helegaar niet komen

En waarom dan wel niet? Zolang je aan die kant van die ene grote enge lange brug blijft vind ik het wel best. ;) Of je moet mee willen doen aan de Zeelandiarun, dan mag het weer wel. :Y

*O* www.zeelandiarun.nl *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er voor vrij genomen,dus tot daar!
Mn vriendinnetje zal ook mee komen,waarsch op haar eigen 2 wieler.
 
Goed bezig. Hoop alleen dat ik er zelf ben, want kan elk moment een datum voor hernia operatie komen. Komt nu wel erg kort voor het treffen. Maar zonder mij komt het ook goed ;)
 
m7rh.jpg
.
 
Daan heeft anders een knappe SV verbouwd. Stap eens uit het zijspangedeelte Hellracer ;)
 
Daan heeft anders een knappe SV verbouwd. Stap eens uit het zijspangedeelte Hellracer ;)


Ik kom genoeg in andere gedeeltes van MF, er komen alleen heel weinig MF'ers buiten de zijspanrijders op het zijspan gedeelte. Dat valt op dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan