5 Nederlandse kanjers in het " CEV Motorcycle Champ "

Wie eindig volgen jullie het hoogst .

  • # 13 Jasper

    Stemmen: 1 4,3%
  • # 25 Jorel

    Stemmen: 1 4,3%
  • # 61 Ernst

    Stemmen: 0 0,0%
  • # 71 Thomas

    Stemmen: 0 0,0%
  • # 99 Bo

    Stemmen: 21 91,3%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Quartararo verwacht en terecht gewonnen!

Bo super met zijn 9e plaats. Eerste race CEV in de top tien, fantastisch! Iwema heeft ook 2 punten gepakt door als 14e te finishen. Erg jammer voor van Leeuwen dat hij eraf gekegeld werd, zonde. Hopelijk kan hij later vandaag in de revanche.
 
Quartararo verwacht en terecht gewonnen!

Bo super met zijn 9e plaats. Eerste race CEV in de top tien, fantastisch! Iwema heeft ook 2 punten gepakt door als 14e te finishen. Erg jammer voor van Leeuwen dat hij eraf gekegeld werd, zonde. Hopelijk kan hij later vandaag in de revanche.


Ja ze hebben er nog eentje te gaan vandaag ,.....zou het vergeten zijn ......TANX .
 
Ja ze hebben er nog eentje te gaan vandaag ,.....zou het vergeten zijn ......TANX .
Ja, om 14:00 uur geloof ik. Gelukkig heb ik een tweede scherm aangesloten op mijn laptop want gelijktijdig begint dan de uitzending voor het Italiaanse kampioenschap op MotorsTV _O-
 
Ja, om 14:00 uur geloof ik. Gelukkig heb ik een tweede scherm aangesloten op mijn laptop want gelijktijdig begint dan de uitzending voor het Italiaanse kampioenschap op MotorsTV _O-


Ik heb 3 laptop's op tafel geïnstalleerd ....... 1 CIV , 2 CEV en de derde voor m'n cluppie vanmiddag .
Krijg wel visite maar dat is dan heel jammer voor ze .......gelukkig 2 maatjes die er ook wel van houden dus wordt wel ff gezellig , bier staat al koud dus komt helemaal voor de bakker . *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Barry Veneman ‏@TalentKNMV
Prima race @bobendsneyder goed gevecht en koppie gebruikt! Op naar race 2 nu eerst herstel!

full
 
Ik vind het echt zonde voor Boerboom en Dubbink dat ze zich niet wisten te kwalificeren. Rij je potverdorie helemaal naar Spanje, kost een flinke duit en mag je uiteindelijk niet racen.
 
Het geluid op die youtube stream loopt behoorlijk wat voor op het beeld dat ik zie. :+
 
In de superbikes juich ik voor Ivan Silva en de Brit Josh Wainwright, kijken wat die kan.
 
Morales voor Barragan en Silva. Jammer, ik vind die Morales eigenlijk maar niets. Kan wel een potje sturen maar iets aan die coureur staat me tegen en weet niet helemaal waarom. _O-

Misschien omdat zijn voornaam Carmelo is en hij me aan Ezpeleta doet denken of omdat hij me eigenlijk wat aan Sete Gibernau doet denken... :+ Desalniettemin terechte winnaar natuurlijk, was een vrij matige race. Weinig spanning.
 
Morales voor Barragan en Silva. Jammer, ik vind die Morales eigenlijk maar niets. Kan wel een potje sturen maar iets aan die coureur staat me tegen en weet niet helemaal waarom. _O-

Misschien omdat zijn voornaam Carmelo is en hij me aan Ezpeleta doet denken of omdat hij me eigenlijk wat aan Sete Gibernau doet denken... :+ Desalniettemin terechte winnaar natuurlijk, was een vrij matige race. Weinig spanning.


Vond het een zeer matige race .
 
Heb echt het idee dat ik hier tegen mezelf zit te praten, niemand volgt de andere klassen van dit kampioenschap? _O-

Zometeen de Moto2/Supersport 600 klasse met Melissa Paris die dit jaar een heel seizoen gaat meedoen. Zij is de vrouw van drievoudig AMA Superbike kampioen Josh Hayes. Erg gaaf dat zij hier meedoet, ben heel benieuwd naar haar verrichtingen!

Edit: Sebastian Porto doet ook mee, vet! 8-)

Edit: Mirko Giansanti doet ook mee, super vet! 8-)

Edit: Freddie Sheene, nooit van gehoord, maar doet ook mee. Is dat familie van Barry Sheene?

Wat een gaaf veld dit jaar zeg in deze klasse! :}

Dat het CEV wel echt het kampioenschap is waar je zijn moet qua Moto3, bewijzen de verschillende teams wel denk ik. Niet alleen rijden veel coureurs op GP materiaal of krijgen GP ondersteuning, maar met teams als dat Aspar, Valentino Rossi en klaarblijkelijk ook Aleix Epagaro (wist ik niet), wordt hier ook door de GP mannen flink in geïnvesteerd. Mooi dat ook GP coureurs voor de volgende generaties zorgen.

Edit: Bautista bijvoorbeeld ook, die ondersteunt Herrera geloof ik.
 
Laatst bewerkt:
Race 2 in HD op het tweede scherm... Heerlijk dit! :9~

Op dit moment beide Nederlanders buiten de puntjes, ik moedig ze stevig aan op afstand... :)
 
Heb echt het idee dat ik hier tegen mezelf zit te praten, niemand volgt de andere klassen van dit kampioenschap? _O-

Jawel, race 1 moto3 en superbike race wel gezien, alleen nu CIV opstaan, ondanks dat CEV hoger aangeschreven kampioenschap is en er Nederlands trots in mee rijd, heb ik meer met Italianen dan Spanjolen over het algemeen. 2 races uit verschillende kampioenschappen volgen word hem niet. O-) :X :P
 
Laatst bewerkt:
Zo!! Dat was nog eens close tussen Herrera en Guatamala (komt zeg, geef die jongen eens een schrijfbare achternaam...)! Bo pakt punten op p12, erg knap in zijn eerste CEV weekend.

Wel een beetje gek om op deze manier de GP-races van de jaren '20 alvast vooruit te kijken. :+
 
Muy bièn! Bo komt in de laatste ronde nog ff naar voren stomen...
12e *O*

Jammer voor Jap.
En mooi voor María! :Y
Wel een beetje jammer dat die twee Estrella Galicia's de rest v/h veld zoek rijden...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan