5 Nederlandse kanjers in het " CEV Motorcycle Champ "

Wie eindig volgen jullie het hoogst .

  • # 13 Jasper

    Stemmen: 1 4,3%
  • # 25 Jorel

    Stemmen: 1 4,3%
  • # 61 Ernst

    Stemmen: 0 0,0%
  • # 71 Thomas

    Stemmen: 0 0,0%
  • # 99 Bo

    Stemmen: 21 91,3%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Wel een beetje gek om op deze manier de GP-races van de jaren '20 alvast vooruit te kijken. :+
Weet je ook eens wat ik al jaren doe. :+ Nu zit je elk weekend aan je scherm gekluisterd! :+

Erg goed gedaan van Bo zeg! Veel tijd goed gemaakt en beloond met punten! Meer dan terecht! :}
 
Weet je ook eens wat ik al jaren doe. :+ Nu zit je elk weekend aan je scherm gekluisterd! :+

Erg goed gedaan van Bo zeg! Veel tijd goed gemaakt en beloond met punten! Meer dan terecht! :}
Races afgelopen, kun je je mail van gisteren afmaken. :+ ;) })

En nu..? Wat zet ik nu op op het tweede scherm? :X
 
Altijd fijn om te zien dat Bo een goede eindsprint heeft, tactisch zeer slimme rijder! Iwema vind ik ook gewoon netjes!
Hopen dat Jorel en Ernst zich volgende keer wel kwalificeren...
 
Hopen dat Jorel en Ernst zich volgende keer wel kwalificeren...
Tsja, regels zijn regels natuurlijk maar ik vond het wel in en in triest dat er 46 man meedoen aan de kwalificatie en er vervolgens maar 44 mogen starten, alleen Jorel en Ernst mochten niet meedoen en stonden in de warming up als eerste en tweede reserve op de lijst. Erg jammer.

Nu wil ik niet denigrerend overkomen, maar zelfs een jonge coureur uit Kazachstan stond op de grid. Nu weet ik niets van eventuele Kazachstaanse motorrace kampioenschappen, maar je zou toch verwachten dat een Nederlander daar toch wel voor moet kunnen eindigen? :?

Maar goed, 18 mei op Le Mans in de herkansing. Hopen op een beter resultaat voor de Nederlanders.
 
Gisteren in race 1 van de Moto3 vielen drie man tegelijk aan het eind van het lange rechte stuk waarbij ook Rossi's halfbroertje betrokken was:

BkjC9XHIMAApRsI.jpg:large


Wayne Ryan is de coureur die op de grond ligt en die gebaarde tijdens de crash naar Marini om zijn motor niet op te pakken, maar om te helpen die van Ryan zelf van hem te krijgen. En maar goed ook, gezien de verwonding van Ryan. :X

Had een stuk erger kunnen zijn.
 
Gisteren in race 1 van de Moto3 vielen drie man tegelijk aan het eind van het lange rechte stuk waarbij ook Rossi's halfbroertje betrokken was:

[afbeelding]

Wayne Ryan is de coureur die op de grond ligt en die gebaarde tijdens de crash naar Marini om zijn motor niet op te pakken, maar om te helpen die van Ryan zelf van hem te krijgen. En maar goed ook, gezien de verwonding van Ryan. :X

Had een stuk erger kunnen zijn.

Zo zeg daar helpt een kusje ook niet tegen........
Hij deed ook al een beetje hysterisch, als je z'n voet bekijkt is dat niet zo raar!
JK
 
Niet vergeten:

Om half vijf is de derde Moto3 race van het CEV kampioenschap op Le Mans en is hier te bekijken:


Bendsneijder is de enige coureur die kans maakt op punten vanaf P14, Iwema start vanaf P33, van Leeuwen P38, en Boerboom P46.

Gas erop Bo!
 
Echt een monster crash, misselijkmakend. Die medics eromheen is geen goed teken. Die gasten uit de safety car zijn trauma artsen en er dus ook echt alleen in uiterste nood. :X
 
Lijkt erop dat hij is verplaatst en naar de ambulance is overgebracht. Ik ben benieuwd welke coureurs erbij betrokken zijn geweest, ik hoor geen commentaar op de live stream. Jullie wel?

Bendsneijder en van Leeuwen heb ik nog gezien, Iwema niet meer maar het was een coureur in een groen pak die er het ergst aan toe is geloof ik.

Edit: pitlane open in 3 minuten, race gehalveerd naar 9 ronden. Snap ik niets van, want dit is het laatste evenement van de dag volgens mij maar dat zal wel weer met tv rechten te maken hebben.

Nu is het alleen maar meer zaak voor Bo om goed te starten! Want er is niet veel tijd om fouten goed te maken.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt erop dat hij is verplaatst en naar de ambulance is overgebracht. Ik ben benieuwd welke coureurs erbij betrokken zijn geweest, ik hoor geen commentaar op de live stream. Jullie wel?

Bendsneijder en van Leeuwen heb ik nog gezien, Iwema niet meer maar het was een coureur in een groen pak die er het ergst aan toe is geloof ik.

Nee geen commentaar inderdaad. Iwema zag ik wel die filmde ze nog even in de pits. Maar ik denk als die gozer echt levensbedreigend gewond zou zijn dat ze de race wel cancelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan