GSX project Juggernaut

Dit heb ik gekopieerd uit een thread waar juist de groen/wit als aarde wordt gezien.....
If anyone else happens across this thread with a similar issue, The Koso ( DB01R) speed sensor wires from back of the clock to the plug are:

Red/white - +5v
Green/white - Earth
Brown/white - Signal wire.

Rest of the wiring ( just because i may as well!)

Red - Ignition +12v
Black - Earth
Brown - RPM
Yellow - High beam indicator
Orange - Indicators
Blue - Indicators
Green - Fuel guage
White - Neutral light
Grey - Oil sensor
 
Hmm mja het zijn enkele kleur draden dus wat ze hierboven bedoelen is voor die van mij niet van toepassing.

Ik heb de vraag bij koso europe neergelegd.
Als ik daar geen reactie op krijg probeer ik het ook nog bij de fabrikant.
Heb ook al koso importeur nederland gevraagd maar die zeggen dat, omdat het met stekkers is, er geen bedradingsschema is.

Lijkt mij nogal onlogisch...
 
Hmm mja het zijn enkele kleur draden dus wat ze hierboven bedoelen is voor die van mij niet van toepassing.

Ik heb de vraag bij koso europe neergelegd.
Als ik daar geen reactie op krijg probeer ik het ook nog bij de fabrikant.
Heb ook al koso importeur nederland gevraagd maar die zeggen dat, omdat het met stekkers is, er geen bedradingsschema is.

Lijkt mij nogal onlogisch...

Lijkt mij ook, stel anders je vraag in het techniek gedeelte, dan heb je kans dat je het vanavond nog weet :Y


Kun je morgen :] .............. ;)
 
Bericht staat er al 3 dagen en er zijn 3 posts geweest waarvan 2 van mij....

Is blijkbaar erg moeilijk.
Ik hoop dat de importeur/ fabrikant duidelijkheid kan geven...
 
Hmm mja het zijn enkele kleur draden dus wat ze hierboven bedoelen is voor die van mij niet van toepassing.

Ik heb de vraag bij koso europe neergelegd.
Als ik daar geen reactie op krijg probeer ik het ook nog bij de fabrikant.
Heb ook al koso importeur nederland gevraagd maar die zeggen dat, omdat het met stekkers is, er geen bedradingsschema is.

Lijkt mij nogal onlogisch...

Helemaal onlogisch is het niet , er zitten een aantal stekkers op de teller en daar past dan alleen de goede contra stekker in en zeker die van de kilometerteller is de eenvoudigste want die hoef je alleen maar met elkaar te verbinden en de sensor bij het wiel op de goede afstand tot het magneetje en klaar.
Nu heb ik zo'n imitatie teller en heb even gekeken of de kleuren in die kabel kan zien maar dat gaat niet zonder de boel open te snijden en dat is ook weer zonde.
 
Met je eens.
Het zou ook niet moeilijk hoeven te zijn.
Probleem is dat ik geen stekkers meer heb.
Ik weet wel welke kabels bij elkaar moeten alleen welke kleuren moeten bij elkasr.
Voor de knippers, olie en stroom e.d kom ik wel uit.
Alleen die sensor niet....
 
Probleem met de bedrading opgelost!
Een stille meelezer heeft me uit de brand geholpen :)

Ik heb de bedrading verder uitgeplozen en weet wat ik nodig heb.
Maar voordat ik helemaal los ga in het snoeiwerk nog wel ff een vraagje voir de zekerheid.
Kan ik zomaar draden afknippen die ik niet nodig ben of moet ik ook nog een en ander doorverbinden.
Het gaat om de draden naar de cockpit.
 
Zo opbokken oma!

Weer een update *O*

Ik ben de afgelopen tijd dus als een malle bezig geweest met de electra en dat is aardig gelukt.
Nu druk bezig met afbouwen en alles definitief in elkaar prutsen.

Nog even een vraagje voor de liefhebbers:
Ik wil van mijn rempomp (van een busa uit 2000) de slang iets draaien zodat hij beter op mijn nieuwe stuur past.
Nu zit er een nokje op de pomp zodat ik de slang niet kan draaien.
Is dit omdat de banjobout maar in een bepaalde stand goed staat of kan ik dat nokje er gewoon af slijpen en de slang draaien?

(Ik hoop dat ik de situatie een beetje duidelijk heb omschreven)

Zal morgen eens kijken of ik wat plaatjes kan schieten.

:W
 
nokje is alleen maar een aanslag, als het nokje er niet zit kan bij het aandraaien van de banjobout de banjo mee gaan draaien als je hem vast zet.
met een beetje beleid is dit wel tegen te houden.

ik zeg eraf met dat nokje 8-)
 
Nokje kan eraf, houdt alleen maar de slang tegen met aandraaien, moet je dus straks een beetje op anticiperen ;)
 
Wat is het nut van de 2 slangetjes die tussen de carbs 1-2 en 3-4 zitten?
En er loopt ook nog een slang vanaf het kleppendeksel (eindigt officieel op de luchtfilter).
 
Ik laat de slangetjes gewoon hangen idd (ga ze wel een beetje inkorten).

Nu rijst de volgende vraag:
Ik heb de remblokken vervangen achter en heb de remklauw ook even goed schoongemaakt.
Verder heb ik beide helften van elkaar gehaald.
Alleen krijg ik nu geen druk meer op het systeem.

Moet ik gewoon heeeeel vaak het rempedaal bewegen of heb ik beslist een vacuumpomp nodig?
(Als ik de ontuchtingsnippel los draai komt er een heel klein beetje vloeistof uit en ik hoor verder geen lekjes)
 
Is soms wel een vervelend ja zonder vacuümpomp,heb er nu wel 1 en werkt perfect maar heb jaren zonder gedaan en is ook altijd nog gelukt.Wat belangrijk is dat je tussen de handelingen door ook even goed met de handel een paar keer probeert druk op te bouwen,dus met de ontluchtingnippel dicht.
 
Laatst bewerkt:
Ik laat de slangetjes gewoon hangen idd (ga ze wel een beetje inkorten).

Nu rijst de volgende vraag:
Ik heb de remblokken vervangen achter en heb de remklauw ook even goed schoongemaakt.
Verder heb ik beide helften van elkaar gehaald.
Alleen krijg ik nu geen druk meer op het systeem.

Moet ik gewoon heeeeel vaak het rempedaal bewegen of heb ik beslist een vacuumpomp nodig?
(Als ik de ontuchtingsnippel los draai komt er een heel klein beetje vloeistof uit en ik hoor verder geen lekjes)

Als je een transparant stuk slang op de nippel duwt dan zie je of er nog lucht inzit.....wat ook wel eens helpt is de klauw zo hoog mogelijk vasthouden (met een stukje hout tussen de zuigers o.i.d. ong. op schijfdikte!) dan komt ook de lucht uit een slang die bijvoorbeeld over de lengte in het midden bol staat.

5x pompen...inhouden...en dan de nippel 1/4-1/2 slag lossen en weer vastdraaien vòòrdat je het pedaal loslaat, en dit maar herhalen en herhalen tot je geen lucht meer ziet in het slangetje. ;)
 
Ik laat de slangetjes gewoon hangen idd (ga ze wel een beetje inkorten).

Nu rijst de volgende vraag:
Ik heb de remblokken vervangen achter en heb de remklauw ook even goed schoongemaakt.
Verder heb ik beide helften van elkaar gehaald.
Alleen krijg ik nu geen druk meer op het systeem.

Moet ik gewoon heeeeel vaak het rempedaal bewegen of heb ik beslist een vacuumpomp nodig?
(Als ik de ontuchtingsnippel los draai komt er een heel klein beetje vloeistof uit en ik hoor verder geen lekjes)

Eerst de beide helften weer aan elkaar zetten, anders krijg je idd nooit druk |(



:+
 
Even het betere nieuws *D


En wederom een vraag.
Wat gebeurt er als ik een 520 ketting op een 630 tandwiel plaats?
Breekt dan de hel los of valt het mee??
 
Terug
Bovenaan Onderaan