Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

gister was een gsxr staande gehouden op de buitensingel door een motor agent. ik vermoed voor de open uitlaat.
 
Aaah was o.a. jij dat gisteravond met de brommer bij Gelredome :? . Had er afgesproken met een andere MF'er met een KTM en ineens kwam er een hele club van die witte brommers aanzetten met zo'n rood/blauw "sportstriping-pakket" :Y.
 
Aaah was o.a. jij dat gisteravond met de brommer bij Gelredome :? . Had er afgesproken met een andere MF'er met een KTM en ineens kwam er een hele club van die witte brommers aanzetten met zo'n rood/blauw "sportstriping-pakket" :Y.

Nope, ik ben gister niet bij Gelredome geweest. Morgen weer ;)
 
Ik had vorige week nog gemeld deze donderdag avond wel te willen rijden, mits t weer n beetje meewerkt. Dat laatste lijkt niet t geval.

Vridag, zaterdag of zondag misschien meer kans?

Gaat er iemand zondag naar lelystad voor de KNMV motordag?
 
Om nog eens terug te komen over banden. Ik bestel de laatste keren (zo'n 6 keer of meer alweer) telkens by Mynetmoto.com. Die blijkt telkens de goedkoopste te zijn.
Verzendkosten zijn wel 10 euro per set. Dat moet je er nog bij optellen.
Ik heb zelf dan ook nog binnenbanden nodig, dat is ook weer een 40 euro extra voor mij. Monteren doe ik zelf. Dus per set moet ik zeker 50 euro extra reserveren.

Een paar voorbeelden.
Website A: www.mynetmoto.com
Website B: www.motorbandenmarkt.nl

Voor mijn motor een set 110/80-19 voor en 150/70-17 achter

Brisgestone T30
A: 223.81
B: 263.00
A is 39.19 goedkoper

Continental RoadAttack 2
A: 196.81
B: 224.30
A is 27.49 goedkoper

Dunlop Sportmax Roadsmart 2
A: 214.61
B: 242.40
A is 27.79 goedkoper

Voor een set als die, bij een gemiddelde motorgarage moet je toch zeker een 280 - 300 euro rekenen, inclusief montage en balanceren etc. Dus soms is het verschil niet zo groot, maar als je vaak banden wisselt tikt het al snel aan. Echter, het gereedschap voor monteren en eventuele beschadigingen aan je velgen meegerekend....

Laat ik t zo zeggen, als ik er aan toe ben een van bovenstaande sets te willen monteren, ga ik zeker eerst even Wim Boks bellen voor een prijsopgaaf. En de kans is dan best groot dat ik dan toch bij hem uitkom. De extra service is altijd welkom. En als je een keer een "maandagochtend" band krijgt, is het makkelijk om dit verholpen te krijgen.
 
Ik verwacht dat t weer morgen niet zo mooi zal zijn. Dus of er iets van motorrijden komt...?
Al zegt knmi dat t misschien nog wel ok wordt. Laat t morgen hier nog wel weten of ik ga. Uitgangspunt is nog steeds 19:30 te VERTREKKEN vanaf mc gelredome. Zal zo nog eens nadenken over een route
 
Laatst bewerkt:
Hier (Rheden) lijkt het zelfs nu wel zonnig te worden. Dus wie weet wordt t nog wat vanavond.

Iemand intresse mee te rijden?

Volgens Buienradar kan het best wel eens gaan regen tussen Arnhem en Apeldoorn, waar ik de rit gepland heb. Even in de gaten houden...
 
Laatst bewerkt:
Buienradar app zegt om 19:00 20% kans op 0,0 mm regen. 21:00 29% kans op 0,6 mm regen. Ik ga rijden! 19:30 mcd gelredome
 
Opkomst was ik en een collega.

MFMM.. Niet in de planning, nog nooit geweest... Misschien wel leuk om eens te gaan, het is niet ver en je kan vanaf arnhem via een leuke route die kant op.

Als iemand iets organiseert sluit ik misschien wel aan. Maar ga denk ik liever gewoon rijden. Voorspelling voor t weer voor morgen is on ieder geval goed.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan