Voxan Café Racer

Ja klopt. Dat rek heb ik twee jaar geleden al gemaakt. Alleen de twee pootjes naar de duo voetsteunen heb ik laten vervallen is netjes en sterk zat zo. Even gemonteerd zonder zijkappen en zadel enzo.

Foto-VAEB3XTH-D.jpg

Foto-XIS8UXE7-D.jpg


Lijkt wat lomp zo, maar straks met de aankleding niet meer. Zo zag het er toen uit.



Kon ik toch aardig wat op kwijt ;)

 
Godsamme.........dacht dat je de tank terug had gekregen van die spuiter die er zo `hard`aan werkt.... O-)

beetje jammer dit, gaat het over een .....bagagerekje :Z
 
Die is zeker zo belangrijk als ik 12 juni naar het zwarte woud wil met de Vox ;)

En idd, werkt hard, maar moet wel in de avond uren gebeuren. Als ik het eerder klaar wil hebben moet het overdag en betaal ik gewoon 60,- per uur. Moet wel leuk blijven.
 
Nou zal ik het dan toch proberen uit te leggen? Wellicht dat het voor wat wederzijds begrip zorgt als bouwers van motoren onder elkaar ;) Dat is veel leuker dan zo'n rare opmerking met een janksmiley _O-

In het topic brikken en klassiekers waar de meeste café racers zitten hoort hij niet thuis omdat het een redelijk jonge fiets is. Klassieker.., misschien wel gezien het aantal geproduceerde Voxen, maar dat vind ik dus niet.

In naked bikes zitten meer fabrieks nakeds, dus topics van eigenaren, maar weinig bouwers.
Vandaar dat ik in het streetfighter deel ben gaan zitten, waar de meeste bouw activiteit zit.

Hier ook veel leuke input en reacties gehad, dus deze ene zal de pret niet drukken ;)

Hapt ie godsamme nog... _O- _O-
 
Hmm.. de spuiter maakt me het leven wel zuur hoor. Het spant er allemaal om of het wel gaat lukken. Zoals hij het nu zegt zou ik tank + delen dinsdag terug krijgen. Dan moet ik hem natuurlijk nog even afbouwen, maar dat zal niet veel werk meer zijn.

Hoop echt dat het gaat lukken, omdat ik hem zaterdag na hemelvaart bij Motoport Hengelo wil neerzetten tijdens de eigenbouw dag. Dag daarna is NL Voxan dag in Olst, waar ik daarna dus heen wil rijden. Neem hem dat weekend in de bus mee, want qua rug moet ik nog even geduld hebben.

De week er na hoop ik weer op te stappen. Pinksteren is het dan, en gaan we altijd met ons emceetje een weekend camperen in Dld, en de week daarna is er het duitse Voxantreffen in het zwarte woud dus kan ik hem met pinksteren mooi testen.

Duimen dus... :/

Kabelboom nog iets anders laten lopen, weet ik zeker dat ik niet met de tank in de knel kom.
Leidingen van tank overloop liggen ook op de plek dus eigenlijk is alles af.

Het is dus biiiijjjjjjnna klaar maarja, zonder tank is het wel erg afzien.

Garage is inmiddels een operatiekamer omdat ik uit verveling echt alles netjes heb nu _O-
Des te beter voor het afwerken straks ;)
 
Laatst bewerkt:
Hou je rug recht....de laatste loodjes..blablabla...maar zeg eens ......hoeveel werk is die tank? Meerdere kleuren? Veel deuken?

Denk dat je hem al 4-6 weken kwijt bent? Hoop natuurlijk dat je hem a.s. Dinsdag erop kunt kwakken

Enneuh ...wat mij betreft zeer welkom hier hoor.
 
Nou zal ik het dan toch proberen uit te leggen? Wellicht dat het voor wat wederzijds begrip zorgt als bouwers van motoren onder elkaar ;) Dat is veel leuker dan zo'n rare opmerking met een janksmiley _O-
Neem mij niet te letterlijk ,ik krijg ook nog wel eens opmerkingen van jochies die alles al gebouwd en meegemaakt hebben ,daar lees je gewoon overheen joh,dus dit ook met een korreltje zout nemen ;)

:W
 
Neem mij niet te letterlijk ,ik krijg ook nog wel eens opmerkingen van jochies die alles al gebouwd en meegemaakt hebben ,daar lees je gewoon overheen joh,dus dit ook met een korreltje zout nemen ;)

:W

Van jou kan ik het wel hebben hoor ;) was meer ter info. Heb al wel wat forum ervaring _O-
 
Hou je rug recht....de laatste loodjes..blablabla...maar zeg eens ......hoeveel werk is die tank? Meerdere kleuren? Veel deuken?

Denk dat je hem al 4-6 weken kwijt bent? Hoop natuurlijk dat je hem a.s. Dinsdag erop kunt kwakken

Enneuh ...wat mij betreft zeer welkom hier hoor.

Rug gaat erg goed. Bijna weer normale houding en beweging terug. Zou alleen sokken en schoenen nog wat beter in bereik willen hebben :X

Schade aan tank valt wel mee. Was al uitgedeukt dus was alleen nog strak maken.
Mag hopen dat ik geen 6 weken werk hoef te betalen _O- ligt er idd vanaf 7 april, maar moet in de avond uurtjes gebeuren en hij hoeft naar mij niet alles te verantwoorden.
Spuitwerk is altijd wel perfect als het daar vandaan komt.

full


Span met mijn maat samen ook zelf er aangefreubelt. Dat was toen ook maar net op tijd klaar. Begin er aan te wennen.
 
Laatst bewerkt:
Is idd fraai...is er nog nooit een span geweest waar ook een neus van dezelfde kuip van de motor op is gemonteerd? Zal wel hè, alles is bijna al eens geprobeerd..Die kleur rood is echt bloedmooii! Alfa?
 
Kleur is niet van een auto gekozen. Zoveel mogelijk VFR kleur, maar dan met een diepere metallic.
Spannetje word alleen te klein na de winter, en zit nog te denken wat ik daar mee aan moet. Wellicht een andere bak kopen, maar blijft krap voor twee kids. Zit te denken om deze te laten verbreden, zodat ik zelf kan bepalen hoeveel zit breedte ik wil. Is nu 60cm (breedte van een autostoel) maar wil naar 83 ofzo. Frame verbreden is simpeler, dat zijn maar drie buizen.
 
Of ik Hengelo ga halen word nu wel heel twijfelachtig. Ik blijf nog steeds duimen, maar kan het haast niet meer geloven. Zou wel onzettend zuur zijn omdat ik er nogal naar toe heb gewerkt. Heb zelf de deadline wel gehaald, zelfs drie weken er voor. Als het nu hier op mis zou lopen..... |( :/
 
De lengte lijkt mij niet verkeerd voor 2 kinderen, kun je ze niet achter elkaar zetten? Zodat je niet zo breed als een koekblik wordt?
 
Wachten is balen...... weet er alles van toen ik bijna 3 maanden op een paar lullige pakkingen moest wachten. Dus nog steeds geen
TigerGeneraal.jpg
 
Hij is toch druk aan het buffelen op het moment. Zou dus nog kunnen dat ik het vrijdag terug krijg. Zo ja, dan ben ik er bij in Hengelo.
 
En? Zit die nu alweer in elkaar? Of ben je nog druk aan het sleutelen?

Ik was al een uur aan het rijden naar Hengelo toen jij dat postte ;)

Helaas kreeg ik vrijdag pas om 17.00 de tank van de spuiter, en om 18.00 de rest. Resultaat is prachtig, maar het was wel zweten om het netjes af te maken. Bleek toch iets met airbox in contact te komen, maar dat is vrij snel te verhelpen. Om 21.00 was ik klaar, en kon de Vox in de bus.

Zaterdag om 6.45 in de bus gestapt op weg naar Hengelo. om daar om 8.00 de motor bij Motoport in de showroom te duwen.

Koning zelfbouwdag was erg leuk. Veel mensen gesproken en leren kennen.

Na de zelfbouwdag Vox weer in de bus, en doorgereden naar Olst. Daar was het NL Voxan treffen. Gezellig tot 03.00 aan de juupen gezeten, om daarna achter in de bus te maffen. Vandaag kwamen daar nog een heel stel Voxans bij elkaar.

Leuke dag gehad en nog een paar piccies van het resultaat van 2 jaar vrije uurtjes.

Voor:

Foto-PTD8KFJ3-D.jpg


Na:

Foto-WBMMFKWN-D.jpg


Foto-EIDDHG6N-D.jpg


Foto-ESYHHND7-D.jpg


Helemaal mijn ding, en ben er super trots op.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan