Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

Iedereen bedankt voor het tourtje was opweg naar huis toen ik toevallig jullie zag staan, Daarom maar gelijk aangedsloten had alleen geen motorkleding aan doordat ik niet op forum had gekeken of er rit was :)
 
Platen vervangen is makkie. Gewoon cheapo setje errin voor deze zomer. Want je wilde hem toch weg doen tzt toch?
 
Motor rustig op zijn zij leggen, dan loopt de olie er niet uit. koppeling deksel loshalen, de bouten hoervan goed op volgorde houden. Zijn niet allemaal even lang. en de 5 bouten losdraaien. Oude platen eruit, nieuwe erin. Nieuwe pakking. Deksel erop. Klaar. Binnen t uur weer rijdend.

Oja, je hebt n kuip. Maar dit moet wel lukken hoor
 
Laatst bewerkt:
Iedereen bedankt voor het tourtje was opweg naar huis toen ik toevallig jullie zag staan, Daarom maar gelijk aangedsloten had alleen geen motorkleding aan doordat ik niet op forum had gekeken of er rit was :)

De volgende keer is het misschien wel verstandig om je even voor te stellen.
Mocht er toch wat gebeuren (ongelukje ofzo), dan weten de anderen iig wie je bent ;).

Verder ging het prima toch?!
 
De volgende keer is het misschien wel verstandig om je even voor te stellen.
Mocht er toch wat gebeuren (ongelukje ofzo), dan weten de anderen iig wie je bent ;).

Verder ging het prima toch?!

ja inderdaad, maar kwam jullie met toeval tegen en had nou beetje twijfels of het nou het arnhem topic was of niet :)
 
@ Mud, bandje was toch nog goed voor n seizoen?
Mwaoh als ik hem 3x op een dag oppomp moet dat wel lukken ja. Onder het rubber komt immers ook alweer een nieuwe laag "profiel" in zicht :Y

10364051_528205380635890_6776767562993005469_n.jpg
 
Weet je hoe vaak ik mijn achterband moet oppompen om de Eiffel te halen :P ?

Enne Jamin kom ik nooit + zo'n snoephorloge lijkt me maar niks. Blijft de tijd steeds stilstaan voor zover ik heb begrepen. ;)
Nee voor mij alleen echt en anders niet O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan