Het grote BMW K1600 topic deel 2

Vandaag de K voor 10.000 naar de dealer.

Nieuwe Michelins Pilot Road 4 GT laten monteren, een wereld van verschil. Positief wel te verstaan.

Stuurt veel beter!
 
Bij de vorige banden (af fabriek) moest ik in een bocht sterk tegensturen, dus echt zwaar werken...!

Nu kan ik de bocht in met 1 hand aan het stuur, niet dat ik dat zal doen, maar zo licht stuurt het nu.
:P
 
Laatst bewerkt:
Heb je prachtige adaptive xenon beschikbaar, ga je denken aan LED. :X



Maar denk bij retrofit LED maar aan kans op smelten van de reflector en diffuus en verblindend licht. Één enkele LED geeft onvoldoende licht, daarom zitten er op de retrofit lampjes meerdere LED's, wat tot gevolg heeft dat er meerdere lichtpunten, dus geen duidelijk brandpunt is. Dat veroorzaakt een diffuse lichtbundel en zal verblindend zijn (bovendien beïnvloedt dat je lichtopbrengst op de weg in negatieve zin).

Highpower LED's produceren veel warmte. Dit kan zelfs zo hoog oplopen dat de reflector kan gaan vervormen. OEM ledlampen hebben doorgaans koelelementen om de temperatuur gematigd te houden.
 
Past een T-Ray topkoffer op onze K1600Gt? En hoe zit het met de bodemplaat?
Waarom die vraag, ik heb nog van mijn vroegere motor het Alu-Rack (past niet op de K1600Gt) maar heb 2 verschillende bodemplaten en naar mijn tevredenheid een zeer degelijke topkoffer van T-Ray, net die wens ik op de Gt te gebruiken, want een 1000 piek voor de originele is een beetje erover, niet?
 
Esthetitisch gezien vind ik het niet passen. ;)

Wil je goedkoper, kies dan de topkoffer van de K1200GT/K1300GT/R1200RT. Is goedkoper, maar heeft dan ook niet de centrale vergrendeling.



... en als je echt el-cheapo wilt, dan moet je een bananendoos met ducktape achterop plakken. :P
 
Als mijne T-Ray in de kleur van de motor gespoten is vind ik die niet zo slecht, vandaar.
 
Vandaag met dank aan van Harten een ritje gemaakt met de nieuwe naked superbike van BMW.
Ik heb een kort verslagje met foto's op het RT forum van dit motor forum gezet.
Even wat tegengas ;( geven aan Ron zeg maar.

Heb bij deze snoepwinkel vandaag wel een nieuwe zetel voor mijn K aangeschaft
vpc0o0.jpg

Ik ben erg benieuwd hoe ie op langere afstanden bevalt, de looks zijn mi wel gaaf.
Frist de boel een beetje op

n48t3n.jpg



En omdat ik nu toch aan het foto's maken was en ooit beloofd had mijn uitlaat erop te zetten, nu hieronder een foto
2emlph4.jpg
 
Vandaag met dank aan van Harten een ritje gemaakt met de nieuwe naked superbike van BMW.
Ik heb een kort verslagje met foto's op het RT forum van dit motor forum gezet.
Even wat tegengas ;( geven aan Ron zeg maar.

Heb bij deze snoepwinkel vandaag wel een nieuwe zetel voor mijn K aangeschaft
[afbeelding]
Ik ben erg benieuwd hoe ie op langere afstanden bevalt, de looks zijn mi wel gaaf.
Frist de boel een beetje op

[afbeelding]


En omdat ik nu toch aan het foto's maken was en ooit beloofd had mijn uitlaat erop te zetten, nu hieronder een foto
[afbeelding]

ziet er bijzonder strak en netjes uit hoor, complimentje :}
 
Op marktplaats staan nu "Akrapovic Titanium Dempers K1600GT/GTL" voor 1100 euro

Heb zelf net setje als GLK besteld
 
Ben ik de enige 1600 rijder die de 13e naar Bad Fredeburg gaat?.

Zie " waar is wat te doen"
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal, ik weet ik heb mij nog niet voldoende voorgesteld dus bij deze dan, ik zijn Xavier, getrouwd en vader van 2 prachtige tweeling dochters, soms wel een ( hemelse hel ) ;-). Mijn huis woond in de buurt van Limburg. Onlangs een nieuwe K1600Gt gekocht en erbij genomen de NAVI-PACK, nu heb ik reeds 2 nieuwe helmen van de vorige aankoop, en wil helmen van de Pack verkopen.
Te koop: 2 nieuwe BMW EVO 6 systeemhelmen met Motorrad Bluetooth communicatiesysteem gemonteerd, u kan zelf kiezen uit de standaard kleuren en de passende maat.
Deze behoren bij het NAVI-PACK toen ik de motor nieuw kocht, prijs bij de Bmw-Dealer zonder korting 998.00 €, verkoop prijs 730.00 € per helm.
Ik zal het hier wel zien verschijnen als er interesse voor is, gr Xavier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan