moto guzzi 1000SP naar caferacer

handpomp maakt niet uit welk merk je gaat gebruiken zolang de diameter maar niet te klein of te groot is
Te klein dan remt die als een bezetene maar kan je slag te groot zijn om maximaal te kunnen remmen door dat je handel tegen je stuur komt , te groot kan je knijpen wat je wel maar remmen homaar

Standaard stuur is 22mm
 
schiet al op
full
 
Ik zag deze toevallig staan op internet. Is dit nou een officieel door de fabriek geleverde (weliswaar niet helemaal cafe) reecert?

$_57.JPG
$_57.JPG
 
Laatst bewerkt:
Thx. Wat doet zo'n kuip dan toch veel voor de uitstraling, afgezien dat je er ook harder mee gaat. De standaard V7 racer af-fabriek vinnik dan een beetje een saaimus.

V7-Racer-My14_2.png
 
Laatst bewerkt:
Is dat een kuipie die af-fabriek geleverd of gemonteerd kon worden, dan? Kuip doet me nog het meest denken aan die op een ouwe Ducati 900SS.

Naschrift: niet dus.
Je kunt de fairing voor 2000 USD bestellen. Pff, wat een bedrag...
Ik wist overigens niet dat de V7 gebaseerd was op een V750 blok, met maarrr.... 50 pk.
Dacht altijd een 1000cc blok.

Hier een testverslag:
http://ultimatemotorcycling.com/2013-moto-guzzi-v7-racer-accessorized-review/
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje

Heb een mooie rempomp (honda fireblade)kunnen kopen voor op mijn guzzi maar nu is de aansluiting maar voor 1 leiding en op mijn oude was de moer voor 2 leidingen.
Ook de moer van mijn oude rempomp past niet op de nieuwe wand het is andere schroefdraad.
Dus iemand een idee .?
of zijn er andere bouten te koop waar wel 2 leidingen op passen.?
full

full

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan