Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

Nurnburgring ben ik op 23-7-2010 voor t laatst met de motor geweest. Wil best wel die kant op met mijn motor, maar 250 km met 43 pk is niet zo snel gedaan.

Eerst maar eens kijken of ik vrijdag en/of zaterdag en/of zondag weer een rondje kan rijden.

Nog iemand animo om mee te rijden?

Wordt dan weer een zelfde tijd ongeveer +/- 19:15 vertrekken.
Twijfel tussen 3 routes
111 km, Veluwe op en neer
88 km - Kleverlands (posbank - liemers)

Of als ik solo ga wellicht iets nieuws proberen
120 km - Liemers - Duitsland - Nijmegen.
 
Laatst bewerkt:
@ thanas .. weet nog een kawa z750 voor weinig :P.

Ik wil wel als rijder voorop naar de ring . wil dan met de auto gaan maar dacht miss leuk om met groepje die kant uit te gaan en daar leuke bocht te zoeken om sensatie te aanschouwen. rijders die ring op willen kunnen daar lekker spelen :) kan ik met de auto ook paar rondes maken.
 
Laatst bewerkt:
Vanavond ga ik niet rijden. Heb maar een 3 uurtjes geslapen vannacht. Eetder 2,5 eigenlijk. Dus niet heel scherp.

Zondagavond is t plan nu.
 
Laatst bewerkt:
Omdat jij niet meer tegen drank kan gaat het ritje vnaaf niet door? Dat wordt zondag ijsje trakteren haha.
Morgen komt mij beter uit dan lukt het wel om mee te rijden denk ik
Hoeveel km route word het?
 
Zondag 1-6-2014
19:00 verzamelen
P+R Gelredome
19:15 vertrekken

Route: 111km - veluwe, woest en heet
full
 
Laatst bewerkt:
Gewoon rustig rijden door otterlo en van t uitzicht genieten. Ook in harskamp langs de kazernes. Beetje legervoertuigen kijken. Maar verwacht op n zondagavond weinig laser gedoe.
 
De rechte stukken in de route zien er niet spannend uit. Maar de bochtige stukken maken dat hekemaal goed! Heb de route al gereden en de n310 ken ik ook wel. De vaste flitspalen zitten in de dorpen. Dus geen probleem om daar rustig aan te doen. De bochtige stukken is waar de route zijn naam aan dankt.

Woestehoefweg en heetweg
 
Laatst bewerkt:
Een mooie route gereden?
Nog interessant om te delen? Ben altijd op zoek naar nieuwe wegen.

Denk dat ik 19:00 verzamelen net niet haal, maar in ieder geval wel op tijd om 19:15 te vertrekken.
 
Laatst bewerkt:
Was dit het Arnhemse topic..vanmorgen bij de Mac gespot :)
werd ons gevraagd of wij ook der waren voor een MF rit.[afbeelding]
Ja dat was ik ;)
meeste waren trouwens vanuit doetinchem achteraf. :)
nog een fijne rit gehad met die wkfan bij je? :+

@thanas, heen via otterlo binnendoor naar nijkerk. Vanaf daar met een hele grote groep klein stukje snelweg en vanaf leusden helemaal binnendoor terug via oa maarsbergen,wageningen en renkum kwamen we bij de " de leren doedel" (of hoe heet dat ding (ex pinokkio)) uit. Groep ging nog door terug naar stroe, arnhem en AU gingen naar huis
 
Ja dat was ik ;)
meeste waren trouwens vanuit doetinchem achteraf. :)
nog een fijne rit gehad met die wkfan bij je? :+

@thanas, heen via otterlo binnendoor naar nijkerk. Vanaf daar met een hele grote groep klein stukje snelweg en vanaf leusden helemaal binnendoor terug via oa maarsbergen,wageningen en renkum kwamen we bij de " de leren doedel" (of hoe heet dat ding (ex pinokkio)) uit. Groep ging nog door terug naar stroe, arnhem en AU gingen naar huis

:W
aha uit Doetinchem ....dacht al ken der helemaal niemand van!
Ja heerlijk ritje ...ja heel toepasselijk nu zon KTM bike!
en jij ....goed bevallen zon rit met een groep?
 
Koen verkoop die meuk maar via MP.:)... mij lijkt het ook mooi om een keer naar de eiffel te gaan. Zou dit in een dagje te doen zijn. Het enigste wat me tot nu toe heeft tegen gehouden is dat ik de weg niet weet en geen navi heb:)
 
Route gister was toppie, was samen met Monty en Fred aan het toeren.

@Gerald, bedankt voor de route info, heb we een beetje een idee hoe jullie dan gereden zijn, is best mooi ja. Heb ook wel eens die wegen gereden.

@KTM 950, Eifel is zeker te doen in 1 dag. Reken echter wel op zo'n 220 km voordat t mooi rijden wordt, dan nog een 200 km daar, dan weer 220 terug, is 640 op 1 dag. Onze motorvriendengroep heeft t altijd op de kaart gereden en eenmaal daar gewoon in het wildeweg, zijn daar zoveel moie leuke wegen, navigatie is dan niet perse benodigd. Daarbij, een smartphone heeft de kaarten overbodig gemaakt. We begonnen dan meestal door de A1 (DE) af te rijden en dan sturen. Blankenheim b.v.

Kan ook naar de ardennen gaan, dan is het zo'n 200 km voordat het leuk wordt.

Voor 1 dag heeft dan mijn voorkeur om Sauerland te doen. Das 170 km voordat het leuk wordt. Iserlohn. de B236 is mooi. En navigatie hoef ik daar ook niet te hebben, ben er een stuk of 4 keer geweest, al is de laatste keer wel een jaar of 3 terug? Dus ff slag om de arm. ff mijn oude kaarten kijken voor hoe mijn route daar ookal weer was. Of heeft iemand navigatie hier?
... heb het alweer gevonden....
Zo iets:
http://goo.gl/maps/dhrQa

Zowiezo deze wegen
L619
B236 Gleidorf - Bad berleburg, daar is ook een mooi parkeerplaats met uitzicht
L553 naar panorama sauerland

Ik heb ook maar een 1 cilinder he, dus met 180 km/h over de autobahn om meters te maken zit er voor mij niet in.

Proberen te organiseren????
 
Laatst bewerkt:
Ring rijden doe ik niet. Dagje Eifel/Ardennen klinkt goed. Ik ga binnenkort drie dagen naar de Eifel 8-)

Hoe was de opkomst gisteren tijdens de rit? Ik zag het bericht pas te laat, jammer genoeg.
 
Lijkt me leuk dagje Eifel/Ardennen!

Gisteren mooie route gereden met Thanas & Fred. Ik was voor het eerst mee en zeker niet voor het laatst ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan