Het grote GSX-F topic deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje177

Guest
full


De verschillende GSX F modellen:
Vanaf 1988 tot 1997:
een 600
full

een 750
(let hierbij op de andere achterpartij, een veel groter achterlicht)
full

een 1100
full


de jongere modellen, vanaf 1998 tot 2006
een 600
full

een 750
(600 en 750 hebben bij deze modellen dezelfde achterkant/achterlicht, maar werd gewijzigd begin 2003, zoals te zien is op de foto van deze 750)
full


en de huidige modellen,
(hoewel die een eigen topic hebben, zijn die hier uiteraard ook welkom ...)
een 650
full

een 1250
full


Wanneer je denkt:
"help, mijn motor ziet er exact uit als een GSX F,
maar het is een Katana! ben ik dan ook welkom?"
... natuurlijk, het is
(op enkele kleine technische details na) immers dezelfde, maar hij komt uit Amerika, daar heet hij in veel gevallen Katana ipv GSX-F ;) zoals deze bijvoorbeeld:
full

en er bestaan ook GSX-F'en met een ander cilinderinhoud dan de hier beschreven modellen, in veel (Aziatische) landen zijn nu eenmaal andere motorblokken in gebruik. Indien het een GSX-F is, ben je hier in het juiste topic. Zo is er bijvoorbeeld ook een 400cc, en die is trouwens ook al in Nederland gesignaleerd (misschien ingevoerd?)
full

de GSX 400 F bestaat ook in naked bike, bijvoorbeeld deze, die is van 1982
full


MAAR: dit is géén GSX F --- het is een GSX 1100 EF, en hoort dus niet in dit topic :P
Er loopt echter wel een topic waar de klassieker wel in thuishoort ;)
GSX 750 E/ES/EF
full




Aankomende evenementen:
-O- :Z




Afgelopen topics
Deel 1: Het grote GSX-F topic ----------- 1064 dagen
Deel 2: Het grote GSX-F topic - deel 2 --- 318 dagen
Deel 3: Het grote GSX-F topic - deel 3 --- 330 dagen
Deel 4: Het grote GSX-F topic - deel 4 --- 101 dagen
Deel 5: Het grote GSX-F topic - deel 5 --- 059 dagen
Deel 6: Het grote GSX-F topic - deel 6 --- 205 dagen
Deel 7: Het grote GSX-F topic - deel 7 --- 235 dagen
Deel 8: Het grote GSX-F topic - deel 8 --- 310 dagen
Deel 9: Het grote GSX-F topic - deel 9 --- 703 dagen​




Handige links voor gsx rijders:

Model historie en jaarcode's


katriders.com

airtech-streamlining.com
(leverancier Kunstof bodywork)

alpha-sports.com
(Onderdeelnummers, fiches & verkoop)

Suzuki parts nation
(Onderdeelnummers, fiches & verkoop)

http://216.37.204.203/Suzuki_OEM/Suzukimc.asp (exploded views)

alloutgraphics
stikkersets.

xtremedecals
Orginele stickersets, haynes wphb's etc te koop

Alle suzuki gsx-f nummers




werkplaats handboeken

http://www.megaupload.com/?d=5T7JHSFA (Peters handboek nr63)
(GSX600F/750F/1100F bj.1985-1993)
Servicemanual in English, PDF bestand
Servicemanual GSX 600 F '98 and younger
diverse werkplaats handboeken
(oa gsx600f)
Haynes via metal-fab.net
(GSX-R750 & GSX-R1100 '85 to '92 GSX600F, GSX750F & GSX1100F (Katanas)bj. 1988 tot 1997)
Haynes
(GSX600F, GSX750F & GSX750 bj, 1998 tot 2002)
http://www.gofastvideo.com/gallery/item/predownload/496/1/free-racing-videos/suzuki-gsx600f-gsx750f-%26-gsx750-1998-2002.html (Haynes)
(GSX600F, GSX750F & GSX750 bj,1998 tot 2002(download het bestand en wijzig de extensie naar ".zip"))

Haynes woordeboek engels-nederlands
http://www.megaupload.com/?d=6QGK4ESG (woordeboek engels-nederlands)
onderhoudsschema
[~[url="http://thumbnails7.imagebam.com/3349/ab85c133482637.gif"]afbeelding~][/URL]


De GSX F rijders, actief in dit topic:

Vriend
full


Worldbeater
full


frankivo
138bb93a3f31d532b7d0cd1861c72f50


MiniatureDisaster
5da5c486c84f708ee772237edcdc4987


Von Stolk
14f0b20b89b7eeed6e3900540630ae64


DKP
full


dave gsx600f
full






De ex-GSXF rijders, maar nog actief in dit topic *
* lees: degenen die dus spijt hebben dat ze niet meer met een GSXF rijden ... :+

bb1250
b4fdbdb19b034620e1333f55e18e0617





Wil je ook graag in de OP? Dat kan indien je actief bent in dit topic en met een GSX-F rijdt.
Stuur mij dan gewoon een PB'tje, en zend er een foto bij (bij voorkeur met een breedte van 400pixels)
Wil je graag uit de OP? Dat kan ook uiteraard, ook gewoon PB'tje sturen, en ik regel het



Aangezien ik maar een mens ben, kunnen er fouten in de OP staan ... maar je mag het mij gerust melden :+



... en lees ook de kleine lettertjes ... je weet wel, dat is belangrijk ...
Voor aanpassingen in de OP, wanneer je me een PB'tje hebt gestuurd, en ik niet binnen de week heb geantwoord, mag je mij ook een mailtje sturen. Mijn mailadres is zichtbaar in mijn profiel. Dit omdat ik, jawel, ook buiten MF nog een leven heb, en niet elke dag MF kan/zal/wil bekijken, maar wel dagelijks mijn mailbox open ... maar wacht wel geduldig een weekje af he ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En we zijn er weer.
Tevens bezig met een grote beurt van m'n soes.

- Nieuwe bougies
- Nieuw luchtfilter
- Nieuw benzinefilter
- Remrevisie rondom + nieuwe blokken
- Voorvorkkeeringen vervangen + nieuwe olie
- Alweer nieuwe balhoofdlagers
- Nieuwe olie + oliefilter
- Navi terugbouwen

Tevens, wat voor vervangende klauwen kan ik voorop allemaal kwijt?
Die klauwen die er nu opzitten zijn, afgezien van dat ze een hel zijn om te reviseren, ook gigantisch vuil en bijna niet meer schoon te krijgen.
 
En we zijn er weer.
Tevens bezig met een grote beurt van m'n soes.

- Nieuwe bougies
- Nieuw luchtfilter
- Nieuw benzinefilter
- Remrevisie rondom + nieuwe blokken
- Voorvorkkeeringen vervangen + nieuwe olie
- Alweer nieuwe balhoofdlagers
- Nieuwe olie + oliefilter
- Navi terugbouwen

Tevens, wat voor vervangende klauwen kan ik voorop allemaal kwijt?
Die klauwen die er nu opzitten zijn, afgezien van dat ze een hel zijn om te reviseren, ook gigantisch vuil en bijna niet meer schoon te krijgen.
Mooi en leuk werk allemaal *D

Betreffende uw voorremmen ... ik heb altijd gedroomd er de volgende op te zetten (ben ze ook al eens ergens in goudkleur uitvoering tegen gekomen, maar weet niet meer waar).
https://www.bike-design.com/nl/shop...[bd][byear]=1998&f[bd][byear]=1998&f[bd][u]=0
Ik geloof best dat die remmen hun werk doen :P ... alleen dat de prijs per stuk is, en niet per set :X
 
Kijk een aan een mooi, fris, nieuw topic :) goed bezig DKP !! ook deze gaan we weer volgen, en mischien wel wat actiever meedoen ! :)
 
Gezellig :Y Eens zien of ik wat actiever ga zijn haha, nieuwe ketting en tandwieltjes liggen eronder, binnenkort maar eens tijd voor wat nieuwe schone vloeistofjes en remblokjes :P

overigens ben ik heel erg voor een nieuwe poging tot posbank rit, ben er laatst geweest. Damn. Mooi daar zeg!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn GSX1100F een beetje stukgemaakt. Veel kuip schade, linker spiegel kaduuk, linker voetsteun verbogen Frame van de ruit stuk. Linker uitlaat lek ( kan wellicht dicht gelast worden). Dus heeft er iemand nog een bak onderdelen slingeren dan hoor ik het graag. het is een : 1988 Suzuki year code: K GV72A

Snik... hij was zo mooi... :)
 
...
DKP succes en niet teveel vlaamse taal gebruiken. Dan snappen de noordelingen het niet meer. :Y :+
Thanks *D

Het beginplaatje heb ik bewust behouden, heb je mooi gemaakt :Y

Ik zal mijn best doen niet te veel vlaams te typen :P


... nog vijf keer slapen en dan naar het DIV* loket in Brussel (als er niks tussen komt hoop ik ...)

*DIV staat voor Dienst Inschrijving Voertuigen :+
 
Hier even erg druk, maar ga zeker weer verder in deeltje 10!
Thanks voor de pm!
 
Hallo allemaal!
Ik ben echt gewoon ruim een jaar niet actief geweest, als een holbewoner met school etc bezig geweest. Maar sinds gisteren afgestudeerd :)
Ik heb nog mooie GIVI zijkoffers en montagebeugels liggen en een originele uitlaat voor de oude gsxf 600.
Iemand hiervan belang bij?
Post nog wel even een foto binnenkort :)

Gr, Arjen
 
Hallo allemaal!
Ik ben echt gewoon ruim een jaar niet actief geweest, als een holbewoner met school etc bezig geweest. Maar sinds gisteren afgestudeerd :)
Ik heb nog mooie GIVI zijkoffers en montagebeugels liggen en een originele uitlaat voor de oude gsxf 600.
Iemand hiervan belang bij?
Post nog wel even een foto binnenkort :)

Gr, Arjen

1998 en hoger model of 1997 en lager?
 
Ben er ook weer! *O*
Wil je me in de OP zetten.
Foto: http://www.mijnalbum.nl/Foto650-RBKCUDGD.jpg



Tevens, wat voor vervangende klauwen kan ik voorop allemaal kwijt?
Die klauwen die er nu opzitten zijn, afgezien van dat ze een hel zijn om te reviseren, ook gigantisch vuil en bijna niet meer schoon te krijgen.

Hoezo een hel om te reviseren? Heb het ook gedaan en vond het prima te doen. Ben het langst bezig geweest met schoonmaken en opnieuw spuiten.


Ik heb mijn GSX1100F een beetje stukgemaakt. Veel kuip schade, linker spiegel kaduuk, linker voetsteun verbogen Frame van de ruit stuk. Linker uitlaat lek ( kan wellicht dicht gelast worden). Dus heeft er iemand nog een bak onderdelen slingeren dan hoor ik het graag. het is een : 1988 Suzuki year code: K GV72A

Snik... hij was zo mooi... :)

Onderdelen zal lastig worden, de 1100f is nou niet is bosjes te gelijk verkocht.
Streetfighter projectje een idee?
 
Hoezo een hel om te reviseren? Heb het ook gedaan en vond het prima te doen. Ben het langst bezig geweest met schoonmaken en opnieuw spuiten.

Persoonlijk vind ik ze niet logisch in elkaar zitten, daarnaast waren ze nu zo enorm vervuild dat ze bijna niet schoon te krijgen waren.
Plus bij elke keer uitspuiten & uitblazen kwam er weer nieuw vuil los.

Uiteindelijk maar de tuinslang erop gezet en alles doorgespoten, beetje laten drogen, remreiniger erdoor en weer verder.

Nee, doe mij maar de remklauwen van m'n K, kwartiertje/half uurtje per stuk :P
 
Laatst bewerkt:
Ik meld me ook weer! Binnenkort maar eens een goede foto maken voor de startpost :)
en dit :+ foto van nu is toen ik nog geen eens mn rbw had :')

stiekem aan het dromen van een naked versie van mn sushi.. zag er wel mooi uit zonder kappen aan de voorkant toen ie werd behandeld ghehe.
 
Hallo,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en ben sinds 13 juni in het bezit van een Suzuki GSX 600 F.
Hiervoor heb ik Suzuki GS 500 E gehad ivm mijn lichte rijbewijs (25kw).

Maar nu komt mijn vraag, hoeveel verbruikt de Suzuki GSX ongeveer.
Op internet gaan verschillende verhalen van 1:14 tot 1:25.
Toen ik heb kocht was de tank vol maar na 136 km heb ik nog 1 streepje voor het rode vlak.
Ik vraag me af of dit reëel is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan