AIM Solo, Racestudio 2 vragen

Hier ook maar even reageren. Heb er nu ook1 :)


:)

heb een andere:

full



moet nog paar dingetjes uitzoeken, maar ben er tot nu toe zeer tevreden over! Als het goed is komt er hetzelfde data formaat uit wat ook te lezen is in racestudio 2, kan het hier dus blijven dumpen :P
 
heeft iemand nog een rondje 47 assen voor mij? op een duizend?

en een rondje onder de 2:40 Spa
 
Laatst bewerkt:
Gisteren op Zolder gereden. Ik heb mijn data hiervan op dropbox gezet...
 
Laatst bewerkt:
zit nu een beetje met dat gps te stoeien, maar mis eigenlijk een duidelijke rijlijnen analyse (zit dat hier eigenlijk wel op??)

Verder kan ik bij mij onder kopje gps niets aanklikken. Heb wel alle gps info uit de logger als data (ook de layout etc). Wie kan hier wel wat mee?

full
 
je moet eerst een run laden en dan op de tap gps clicken onderin (of bovenin op gps clicken). dan kan je wat met dat menu doen :)
 
Laatst bewerkt:
heb je wel een run geladen door er dubbel op te clicken? ik zie dat heel de bovenbalk grijs is. bedoel daarmee de icoonbalk die onder data, weergave, circuit enz staat.
 
heb je wel een run geladen door er dubbel op te clicken? ik zie dat heel de bovenbalk grijs is. bedoel daarmee de icoonbalk die onder data, weergave, circuit enz staat.


Ja, had ik. Heb trouwens het circuit handmatig toegevoegd (dus vanuit een ronde) omdat de nieuwe versie van GPSmanager een ander bestandsformaat heeft (om in de MXL2 te stoppen).

Werkt het ook met zelf ingevoerde circuits?
 
blijkbaar laad hij de data dan niet goed. want zodra ik een run aan click laad hij alles.
 
blijkbaar laad hij de data dan niet goed. want zodra ik een run aan click laad hij alles.


heb het al.. had eerst bestandje gekopieerd omdat programma op andere laptop stond voor uitlezen. Als ik originele bestand open op andere laptop gaat het wel goed ;) Zal idd wel wat gemist hebben.

Is er ook een mogelijkheid om te koppelen met bijv google maps? Zie nou nog geen rijlijnen
 
Heb je dat gedaan door data te exporteren en dan in google maps te importeren? Of direct in de analyse software?

Edit: Export naar KML en dan laden in Google earth ;)
 
Laatst bewerkt:
Heb even gespeeld met de software. Begin hem nu te snappen.

Wat gaaf is, is als je de gps map pakt, dan kan je hem met de rechter muisknop draaien en ook een map krijgen waarin je hoogtes ziet.
 
Heb je dat gedaan door data te exporteren en dan in google maps te importeren? Of direct in de analyse software?

Edit: Export naar KML en dan laden in Google earth ;)


;)

Heb even gespeeld met de software. Begin hem nu te snappen.

Wat gaaf is, is als je de gps map pakt, dan kan je hem met de rechter muisknop draaien en ook een map krijgen waarin je hoogtes ziet.


ja dat was zeker voor Spa leuk om te zien, 40 meter :P
 
Laatst bewerkt:
Zo.. het nieuwe seizoen begint weer bijna.

Ik zat te denken aan de aanschaf van een AIM Solo DL GPS, maar ik heb vernomen dat deze niet op een Honda aangesloten kan worden. Ik had gehoopt dat ik de data gewoon van de kabelboom kon halen, maar dat schijnt dus niet te lukken.

Als er hier Honda coureurs zijn die daar een oplossing voor hebben, dan verneem ik het graag. Daarnaast graag nog wat rondjes Assen in dropbox 1.46 en sneller :P Als ik overga op aanschaf zal ik tzt ook data in dropbox gooien.

Op dit moment log ik mijn data via Racedac (icm Racechrono) en haal de motorische gegevens rechtstreeks van de kabelboom, maar wil het liever in één apparaat. Voorbeeldje van hoe ik het nu log

Alvast bedankt voor de reacties :Y
 
Laatst bewerkt:
Iedereen nog in winterslaap... of rijdt er hier gewoon helemaal niemand op een Honda ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan