Jack Miller

Ik kijk er naar uit, het wordt interessant om te zien van Moto3 naar MotoGP. :}
Super hoor dit vertrouwen van de teambaas en de sponsorcentjes.

2ldc5l0.jpg

Leuk piccie 2013.
 
Is het het talent of het geld dat de verschillende partijen aan deze move van Miller hopen te verdienen die de doorslag heeft gegeven? Hartstikke leuk voor Miller, daar niet van maar ik had zelf op andere coureurs gehoopt.

Ga hem wel met zeer grote interesse volgen. Hij moet nu eigenlijk wel Moto3 wereldkampioen worden want om niet als de huidig wereldkampioen naar de MotoGP te verkassen zou natuurlijk helemaal wat zijn... Succes, Miller, and prove us wrong. ;)

(Ik hoop nog steeds dat Rea ergens anders een zitje kan krijgen net als Camier en Laverty. Te veel coureurs, te weinig motoren)
 
Laatst bewerkt:
Talent brengt hem in beeld, geld brengt hem op het zitje. Of het te vroeg is of niet moet maar blijken, maar als je ziet hoeveel ervaring alle MotoGP jongens hebben en hoevaak ze daarmee nog gigantisch de fout in gaan vraag ik me af of dit niet simpelweg gaat leiden tot crash na crash na crash voor de jonge Jack.

Gaat het met een factory, customer of Open bike zijn?
 
Talent brengt hem in beeld, geld brengt hem op het zitje. Of het te vroeg is of niet moet maar blijken, maar als je ziet hoeveel ervaring alle MotoGP jongens hebben en hoevaak ze daarmee nog gigantisch de fout in gaan vraag ik me af of dit niet simpelweg gaat leiden tot crash na crash na crash voor de jonge Jack.
Precies mijn gedachte, ik houd mijn hart eerlijk gezegd vast. :X

Gaat het met een factory, customer of Open bike zijn?
Open dacht ik.
 
Een geweldige coureur! Een riskante move van Moto3 naar MotoGP, maar als er een rijder in het huidige Moto3 veld is die dit zou kunnen dan is het Miller. Momenteel is het in de Moto2 ook niet heel veel soeps dus snap HRC wel.
 
Laatst bewerkt:
Een geweldige coureur! Een riskante move van Moto3 naar MotoGP, maar als er een rijder in het huidige Moto3 veld is die dit zou kunnen dan is het Miller. Momenteel is het in de Moto2 ook niet heel veel soeps dus snap HRC wel.

Maar wat gebeurd er met het niveau als je de sterkste eruit haalt? Dat ventje had beter de boel wat opgejut in de moto2, zodat niet alleen hij, maar ook zijn tegenstanders groeien.
 
Maar wat gebeurd er met het niveau als je de sterkste eruit haalt? Dat ventje had beter de boel wat opgejut in de moto2, zodat niet alleen hij, maar ook zijn tegenstanders groeien.

Denk ik niet.
In eerste jaar moto2 wordt hij zoek gereden.
 
Talent brengt hem in beeld, geld brengt hem op het zitje. Of het te vroeg is of niet moet maar blijken, maar als je ziet hoeveel ervaring alle MotoGP jongens hebben en hoevaak ze daarmee nog gigantisch de fout in gaan vraag ik me af of dit niet simpelweg gaat leiden tot crash na crash na crash voor de jonge Jack.

Gaat het met een factory, customer of Open bike zijn?

Eens!

Natuurlijk is het een goede deal voor honda. Geld geld geld!
Misschien wil honda graag een aussie op een honda ivm de verkoop en ik vraag me af of Dorna niet ook een vinger in de pap heeft. Ik denk dat Dorna ook graag een aussie in de motogp wil.
Jack gaat een gok nemen en ik denk dat hij letterlijk en figuurlijk een paar keer hard op zijn bek gaat.
Zijn gedrag in Moto3 gaat hij echt niet vertonen tussen mannen als Marquez en Rossi.
Zal ook wel geen aanleiding toe zijn _O-

Succes Jack. Ik moet het nog zien!
 
Gerucht was dat ook de mannen achter Phillip Island per se een succesvolle Australiër in de MotoGP wilden. Na Casey Stoner's vertrek is men daar toch net iets minder fanatiek geworden, en een jongen als Jack kan toch weer een hoop mensen naar het circuit trekken.

Overigens, een Open Class machine is toch weer net een klein beetje anders dan een "echte" MotoGP-machine. Er zijn natuurlijk altijd mannen als Leon Camier die gewoon opstappen en gaan, dus misschien dat Miller maar bij hem in de leer moet. (Nou heeft Camier pas een jaar of tig Superbike ervaring, maar dat heeft er natuurlijk niets mee van doen... :X )
 
Laatst bewerkt:
Waarom willen ze zo graag een Aussie?
Als het om een doelgroep gaat kunnen ze het veld beter dichtstoppen met Duitsers.
Bovendien zijn de palmares van Miller totaal niet indrukwekkend.
 
Op en naast de baan een interessant persoon, wat onstuimig soms maar iemand met groot talent, knap hoe hij zich manifesteert tegenover de veel snellere honda's.
ik zal niet zeggen dat ik een fan van hem ben maar in de moto3 races betrap ik mezelf erop dat ik hem aan het aanmoedigen ben, in de moto3 klasse zeker mijn favoriet.

toch zie ik geen super talent in hem die over een paar jaar om de overwinningen zal gaan strijden in de Motogp, hopelijk heb ik het mis, zou wel goed voor de sport wezen om een Australische coureur weer aan de top te hebben, en aan jack heb je iemand die niet bang is om tot het uiterste te gaan in een gevecht.

jack-miller-moto3-2014-red-bull.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoe logisch het ook is dat alles om geld draait, toch vind ik het jammer. Ik zie idd liever, Rabat, Kalio, Vinales of Aegether doorstoten naar the next level. Nakagami was een tijdje ook veelbelovend en had weer eens een snelle Jap kunnen zijn.

Ik zeg niet dat Miller het talent niet heeft o.i.d., vind alleen dat íe z'n strepen nog niet echt heeft verdiend
 
Laatst bewerkt:
Hoe logisch het ook is dat alles om geld draait, toch vind ik het jammer. Ik zie idd liever, Rabat, Kalio, Vinales of Aegether doorstoten naar the next level. Nakagami was een tijdje ook veelbelovend en had weer eens een snelle Jap kunnen zijn.

Ik zeg niet dat Miller het talent niet heeft o.i.d., vind alleen dat íe z'n strepen nog niet echt heeft verdiend

op Vinales na zie ik echt helemaal niks in die jongens die je opnoemt, Kallio heeft zelfs al Motogp gereden een aantal jaar en dat was niet veel soeps. snap wel wat je bedoelt overigens, lijkt mij zelf ook beter om eerst moto2 te doen en als je dan alsnog bij de top zit doortestomen naar de motogp.

maar die move gaat er wel komen denk ik Miller naar de Motogp.
 
Ik zeg niet dat Miller het talent niet heeft o.i.d., vind alleen dat íe z'n strepen nog niet echt heeft verdiend

Juist daarom is het apart deze move anno 2015 ,ben benieuwd hoe hij het gaat doen.
Er zullen vast geen top 10 ;) plaatsen in het eerste deel van het seizoen worden verwacht.
 
Juist daarom is het apart deze move anno 2015 ,ben benieuwd hoe hij het gaat doen.
Er zullen vast geen top 10 ;) plaatsen in het eerste deel van het seizoen worden verwacht.
Tweede deel ook vast niet. :+
 
Op en naast de baan een interessant persoon, wat onstuimig soms maar iemand met groot talent, knap hoe hij zich manifesteert tegenover de veel snellere honda's.
ik zal niet zeggen dat ik een fan van hem ben maar in de moto3 races betrap ik mezelf erop dat ik hem aan het aanmoedigen ben, in de moto3 klasse zeker mijn favoriet.

toch zie ik geen super talent in hem die over een paar jaar om de overwinningen zal gaan strijden in de Motogp, hopelijk heb ik het mis, zou wel goed voor de sport wezen om een Australische coureur weer aan de top te hebben, en aan jack heb je iemand die niet bang is om tot het uiterste te gaan in een gevecht.

[afbeelding]

:^
 
Ik mag hem niet.

Sinds die bij Ajo rijd ben ik ook niet zo´n fan meer van hem. Vind het verder een prima coureur, maar om hem nou van de moto3 in eens naar de Motogp te plaatsen vind ik te ver gaan. Hij rijd prima, maar vind het geen super talent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan