Het gedrochten topic

Wat ik erg vind?

Dat het uiten van een mening wordt afgestraft met een nietszeggend 'geen respect hebben voor...' :r

Zeker daar waar het gaat om iets wel of niet mooi vinden.
En dat mag best verschillen, graag zelfs.

Mijn vriendin vindt echt andere dingen mooi dan ik, en vice versa. Heeft TOTAAL niks, maar dan ook niks met respect voor iemand hebben te maken.

Ben het een beetje kotsbeu, dat mislukte verwijt van 'respect hebben voor...'.

Als je een beetje ballen hebt, heb je respect voor mensen die eerlijk zeggen iets verschrikkelijk lelijk te vinden.

/noudoeikhetzellufook :/
 
Even aanvullend, en meteen on topic.

De eigenaar van deze motor is aardig, duidelijk, komt afspraken na en geeft uiting aan zijn eigenzinnigheid.
Ik mag hem als persoon.

En ik vind dat wat hij zelf juist heel mooi acht, juist helemaal niks.

Hij doet er zelf moeite voor. Zoekt dingen vooraf uit, ook achtergronden hoe zaken werken. Probeert te combineren, probeert een rode lijn in de stijl te houden. dat kan ik respecteren, omdat het veel tijd, moeite en geld kost. En omdat het niet altijd kan rekenen op lof van anderen. En toch doettie het.

Hij komt ook wel in het HD topic:

superduc again in "Harley-Davidson lucky 13"
 
Ik vind nooit eens iets, moet altijd alles kopen:


weird_bad_ugly_creepiest_motorcycle_bike_pics_images_photos_pictures_34.jpg
 
Ik heb het liefst dat iemand lekker ongenuanceerd mijn fietsen afkraakt (tot op zekere hoogte ;) )
Geeft me drive om weer een volgend gedrocht te bouwen.
 
Ja man respect, respect
Iets met euhm:"may the angels protect you on the road"..
En tot slot "Biker4 (vul levensmotto in)"

Allemaal volkomen lege "biker praat" ;) .

Zeg mij maar in mijn gezicht dat je mijn motor lelijk vindt, ik kan het prima hebben. Respect heeft niets te maken met je mening, hoogstens met de manier waarop je die mening uitspreekt.
 
Zeg mij maar in mijn gezicht dat je mijn motor lelijk vindt, ik kan het prima hebben. Respect heeft niets te maken met je mening, hoogstens met de manier waarop je die mening uitspreekt.

Precies, gaat om de "manier waarop", dat was dus hetgeen ik er mee bedoelde te zeggen.
Da`s het nadeel als je iets schrijft, meestal word het anders opgevat dan hoe je het daadwerkelijk bedoelt.....mijn fout dus mijn excuses als het verkeerd werd opgevat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan