Het grote ´alles behalve caféracers' topic!

GenesiZ

MF veteraan
10 apr 2003
8.946
627
Eerbeek
Aangezien er al genoeg topics zijn over caféracers en er ook Het grote caferacer topic is heb ik bij deze maar een speciaal topic geopend voor de Brat, Street & Dirt-trackers, Bobber en Scrambler rijders en bouwers onder ons :Y

Choppers mogen van mij ook, maar dat is meer voor het choppergedeelte van het forum :j

Brat.jpg


Enkele shops voor onderdelen:

www.kickstartershop.de
www.dimecitycycles.com
www.westlandcustoms.com

Interessante blogs om te volgen:
www.4h10.com
www.bubblevisor.blogspot.com
www.bikeexif.com
www.thebikeshed.cc/

Evenementen die de moeite waard zijn om te bezoeken :Y
Rusty Gold Swap + Meet
Wheels and Waves
Glemseck 101


Zelf ben ik nog bezig met het opbouwen/afmaken van mijn Kawasaki Z750 Twin streettracker, deze is oa. voorzien van een Dynatek elektronische ontsteking van een Z650, een Dynatek bobine en een Electrex regelaar. Een geheel nieuwe kabelboom was natuurlijk nodig om die allemaal aan te sluiten.

tumblr_n0jdzuzdMn1rlsy4uo4_1280.jpg


tumblr_n0jdzuzdMn1rlsy4uo5_1280.jpg


tumblr_n0jdzuzdMn1rlsy4uo2_1280.jpg


In de loop van de week zal ik de OP nog wat verder aanvullen met links en info :Y
 
Laatst bewerkt:
Leuk!!

*meldt zich met een tweetal scramblers*

Een SR500:

IMG_0238.jpg


IMG_0287.jpg


En, mijn favoriet, een Royal Enfield Scrambler:


img_2170.jpg


IMG_9933.jpg


 
Prima topic! Fijne machines!

Bijgaand mijn "geef het een naam" project:

1000sp1_zps1ffb92c9.jpg


panoklein_zpseb9ebf77.jpg


panokleinvoor_zps55feb8aa.jpg


birdview_zps8289d1fa.jpg


Benieuwd of er nog meer liefhebbers zijn in de omgeving Drenthe/Noord Overijssel...
 
Laatst bewerkt:
Schitterende Guzzi Jorn! Ziet er heel mooi uit :Y

Welkom Michiel, wees welkom om her topic vol te spammen met foto's! :Y :+
 
Tsja, met genoeg geld kun je van elke drol iets moois maken :Y

Dit heeft El Solitatio in Spanje ervan gemaakt :+

El-Solitario-Impostor-bmw-rninet-1-976x651.jpg


Was wel een slim project van BMW, stuur alle bekende bouwers in de wereld een NineT en laat die lekker klussen en krijgt nu hele verschillende modellen te zien, van deze Imposter tot bovenstaande oude look met trommelremmen (lijkt me wel erg gevaarlijk met dit nieuwe potente blok).

Deze door een Japanse bouwer is ook erg vet!

Cherry_01.jpg
 
Wordt een heftig apparaat GS500driver!

@koen, vind jouw kleurencombi ook erg geslaagd. Zelf ook over groen gedacht. Je zou trouwens nog kunnen overwegen je koplamp iets lager te plaatsen. Dan lijkt je voorkant optisch nog iets lager. Ben ik zelf altijd wel erg van gecharmeerd!
 
klopt skiddy maar cafe heeft ook meestal rear sets maargoed. Wat het nu precies is maakt me niet uit, ziet er goed uit naar mijn smaak en rijd lekker, meer hoef ik niet :)

En klopt jorn, maar heel veel kan die niet meer naar beneden door de splitters van de dubbele remleiding... moet ik nog maar even bekijken ;)
 
Een beetje net als de brat in de openingspost dus ;)
met een dergelijke motor val je veelal tussen wal en schip.

Ik houd in het algemeen wel van motoren die gewoon naar 'wens' zijn opgebouwd.
Zeker wanneer e.a. in een klassieke/oldschool/retro/vintage/bla bla stijl is afgewerkt.

Lees nu pas je reactie over remleiding. Vervelend issue, had ik ook last van. Ik had het geluk,
dat ik vrij lange lamporen heb ;)
 
Laatst bewerkt:
Ben zelf hier ook wel van gecharmeerd. Flinke kans dat een volgend project bij mij,
ook iets hoger op de poten zal komen te staan.

ft500_3.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan