Jack Miller

Wat een eikel die Miller. Om zo dom te reageren naan Marquez en Rins. Te zielig om in de uitloop ronden Rins een had te geven....
Slechte verliezer.
Een van de mooiste races dit jaar.
Schitterend!!!

Kerel jij komt alleen maar janken in dit topic, als je zon hekel heb aan Miller blijf lekker weg,
Fantastische finale in de laaste race, Miller kon niet meer doen dan dit. teveel punten laten liggen in een aantal race's en ja Aragon incident is er een van maar hij heeft zelf ook fouten gemaakt, Alex Marquez is de verdiende Kampioen.
 
Miller speelde een gewaagd spel het heeft niet mogen baten.

Wel spanning en sensatie zoals we willen zien!
 
Klasse gereden van beiden, Miller teveel puntjes laten liggen. En natuurlijk emoties, is toch wel te begrijpen? Zo close, de ballen uit de broek gereden en dan nét niet!
 
Ik was voor Miller voor de race, omdat ik eigenlijk een beetje een hekel heb aan de broertjes Marquez, maar het gedrag van Miller tijdens en na de race heeft me van gedachten doen veranderen.

De passes van Miller konden eigenlijk gewoon niet door de beugel; hij ramt zijn motor er gewoon tussen. Overigens vind ik dat ook van Marc Marquez in de Motogp en ook tijdens zijn verblijf in de Moto2.

Maar het gedrag van Miller na de race was intens bedroevend. Wat een slecht verliezer. Hij zal in interviews ook wel weer allerlei zeur redenen hebben om Marquez en Rins af te kunnen kraken. Een beetje zoals zijn landgenoot Stoner, ook al zo'n klein kind/whiner....
 
Maar het gedrag van Miller na de race was intens bedroevend. Wat een slecht verliezer. Hij zal in interviews ook wel weer allerlei zeur redenen hebben om Marquez en Rins af te kunnen kraken. Een beetje zoals zijn landgenoot Stoner, ook al zo'n klein kind/whiner....
Ik heb net het cruciale stukje gemist (was heel even weg), maar volgens mij is het allemaal te schuiven onder leeftijd / onvolwassen / enorme strijdlust en enorme teleurstelling. Eerder een leermoment dan iets anders? Het is nou eenmaal een hothead, zowel in goede als slechte tijden. :X
 
Haha en Stoner word er ook weer bijgehaald, Hopelijk komt die ook nog terug en en geven ze beide die Spanjaarde op hun klote!
 
Net 2 puntjes te kort. Hij had maarliefst 3 DNF's dit seizoen, Marquez maar 1.
Gaat nog heel groot worden.
 
Kerel jij komt alleen maar janken in dit topic, als je zon hekel heb aan Miller blijf lekker weg,
Fantastische finale in de laaste race, Miller kon niet meer doen dan dit. teveel punten laten liggen in een aantal race's en ja Aragon incident is er een van maar hij heeft zelf ook fouten gemaakt, Alex Marquez is de verdiende Kampioen.


Jij zou je niet zo moeten opfokken en volpompen met emotie. Net als Miller.
Ik heb geen hekel aan Miller en aan Marquez en aan niemand.
Ik kijk naar de feiten, gedrag en talent van coureurs.
Dat zou jij ook eens moeten doen in plaats van mij aan te vallen.

Ik vind Miller een prima rijder. Net als Marquez.
Ze hebben er een fantastische race van gemaakt. Miller was vandaag verre weg de snelste.
Klasse hoe snel hij het gat dicht kon rijden naar Vinales.
Jammer dat Kent Marquez niet kon inhalen in het laatste rondje.

Dit was een echte finale en mooie afsluiting van wereldkampioenschap 2014 *O*
 
Net 2 puntjes te kort. Hij had maarliefst 3 DNF's dit seizoen, Marquez maar 1.
Gaat nog heel groot worden.

Precies.
Je moet winnen maar ook blijven zitten om wk te worden.
Miller viel ook tijdens de TT Assen in de haarbocht en 0 punten voor het kampioenschap.

De spanjaarden hebben vandaag moeite met winnen. Rabat maakte ook een fout in de laatste ronde/bocht! _O-
 
Jij zou je niet zo moeten opfokken en volpompen met emotie. Net als Miller.
Ik heb geen hekel aan Miller en aan Marquez en aan niemand.
Ik kijk naar de feiten, gedrag en talent van coureurs.
Dat zou jij ook eens moeten doen in plaats van mij aan te vallen.

Ik vind Miller een prima rijder. Net als Marquez.
Ze hebben er een fantastische race van gemaakt. Miller was vandaag verre weg de snelste.
Klasse hoe snel hij het gat dicht kon rijden naar Vinales.
Jammer dat Kent Marquez niet kon inhalen in het laatste rondje.

Dit was een echte finale en mooie afsluiting van wereldkampioenschap 2014 *O*

ik fok me niet op hoor, ik constateer alleen maar dat als dit topic word gebumpt er een Negatieve reactie staat over Miller van JOU, dan heb ik zoiets blijf lekker weg maar natuurlijk mag je je mening uiten over Miller positief of negatief. ja ik kijk niet naar feiten gedrag en talent ik val liever jou aan ... zucht :')
 
Net even stukjes postrace teruggekeken die ik gemist had. Die jongen báááááááááááááált. Valt eigenlijk niks anders van te zeggen. Hij wilde de titel pakken en voor zijn gevoel ligt de schuld in Aragón. Da's mierenneukerij natuurlijk want hij kan net zo goed naar zichzelf wijzen op Assen ofzo, maar balen mag hij zeker.

Nou ja, heb er maar een baalavond van Jack, morgen krijg je er een paar honderd pk bij en was dit alles slechts een leerschool! *O*
 
Ik had veel bewondering voor Miller gedurende het seizoen maar met de laatste twee races is dat helemaal omgedraaid. Wat een negatief gedrag in de uitloopronde. Sportman onwaardig. Lekker voor hem dat hij geen kampioen is geworden. En idem voor Danny Kent. Gelukkig maakte Kent in de laatste ronde een fout zodat hij zich niet met de uitslag van de race kon bemoeien.
 
Ik zie Miller geen races winnen in de Motogp. Hij doet het leuk in de Moto3, maar vind het geen 'wonderkind'.
Nou, dan doe je em wel te kort. Hij doet het leuk? Hij is op een paar puntjes geen wk, de meeste overwinningen en heeft bijvoorbeeld in Valencia heel sterk de race gewonnen, dat hij in 4-5 ronden nog ff een gat van meer dan een seconde dicht reed naar I Vinales.

Maar het succes in moto3 zegt nog niets hoe hij het in de motogp gaat doen. Als hij op Stoner lijkt, gaat hij hier vlammen :Y alleen dan volgend jaar pas :)
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd of ie in zijn broek schijt, hij is volgens mij voor de duvel niet bang!

B2E7NkYIYAArJMV.jpg
 
http://www.speedweek.com/motogp/news/66591/Jack-Miller-Das-war-der-beste-Tag-meines-Lebens.html
Hahaha, cool! En eerlijk geantwoord. :Y

Jack, du wolltest deine Mama noch zum Einkaufen von neuen Unterhosen schicken. Wie viele hast du heute gebraucht?
Einige... (Er lacht). Es war ein Schock. Der Speed war ein Schock, aber nur am Anfang. Nach einigen Exits gewöhnst du dich an den Speed. Aber nichts kann dich auf diese immense Bremskraft vorbereiten... Das ist ein unglaubliches Gefühl. Diese Bremsen wollen nichts anderes, als das Bike unter deinem Körper wegzureissen. Die Honda ist ein erstaunliches Motorrad.
Ich habe heute den besten Tag meines Lebens genossen.
 
Van de slechtste dag in zijn leven naar de beste dag in zijn leven, en dat binnen 24 uur. Zo snel kan het gaan bij Jack Miller. Mooi om te zien. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan