Dakar-topic

Ocampa

MF veteraan
29 jul 2002
4.235
656
Breda
Ik zit even te kijken naar die Pre Proloog op RTL7 maar ben het gelijk alweer zat eigenlijk. Deelnemers die niet betalen komen niet in beeld, maar wel minutenlang dom gelul van Rob Kamphues. Dat belooft weer wat.
 
De Dakar volg ik eigenlijk nooit maar ga ik dit jaar wel volgen. Een familielid van mij, Jasper Riezebos, doet mee. Ben erg benieuwd wat hij in zijn mars heeft. :)
 
Ik zat te wachten op Jurgen vd Goorbergh, maar lees nu net dat ie als navigator meedoet. Ik dacht dat ie een buggy zou besturen :$
 
de meeste volgen alleen de Nederlanders denk ik? maar wat ik ook wel interessant vind is dat team Peugeot de aanval opent op Mini die al een aantal jaar Dakar domineert in de auto klasse.
 
de meeste volgen alleen de Nederlanders denk ik? maar wat ik ook wel interessant vind is dat team Peugeot de aanval opent op Mini die al een aantal jaar Dakar domineert in de auto klasse.

:^ Ook de trucks volg ik met interesse
 
Kijk altijd met veel plezier naar de Dakar. Natuurlijk jammer dat niet iedereen zendtijd krijgt maar wel logisch. Duur programma om te maken.
 
Verkapte TVP,

Ik heb ooit ergens gelezen dat de NL deelnemers moeten betalen voor zendtijd...

http://broadcastmagazine.nl/coureur-dokt-voor-dakar-tv/

Geen idee over de betrouwbaarheid van de bron :+

Is niet nieuw hoor, vele autosportprogramma's op RTL 7 worden op deze wijze betaald. Dit is de enige manier om auto- en motorsport onder de aandacht te brengen. Voor RTL is het gewoon een kosten / baten plaatje.

Als de coureurs helemaal niet betalen, dan is het maar de vraag of RTL7 wel een programma over Dakar maakt. Ik denk het niet eerlijk gezegd.
 
Laatst bewerkt:
Eurosport zend het ook altijd uit maar door de vertraging ( 1 dag) 2 de reclames wordt het soms wat onoverzichtelijk
 
Helaas zijn er bij de trucks al voor de start 2 Nederlandse afmeldingen.

Marc Leeuw gaat niet van start aangezien de voorwaarden niet 100% zijn aldus zijn reactie. Nu is deze "Leeuw" enkele jaren geleden ook al gestopt na 2 of 3 dagen om èèn of andere vage reden. Ook de reden die hij nu geeft is voor mij weer èèn groot vraagteken....... :?

En Peter Versluis ( VEKA-MAN) heeft bekend gemaakt om niet van start te gaan aangezien het familie bedrijf op het moment in zwaar weer zit en hij daar nodig is.
Deze afmelding is wel jammer aangezien hij toch zeker tot de top behoord.............zonde!
 
Laatst bewerkt:
uit betrouwbare bron weer ik dat je 1500 ex btw per minuut betaald, af te nemen in blokken van 5 minuten dacht ik
 
Humphrey Senn van Basel, die 4 jaar terug pas voor het eerst op een motor stapte is afgelopen zondag ook weer op het vliegtuig gestapt naar Dakar.
Dit keer een veel betere fysieke en rijtechnische voorbereiding dan 2014.
Een pittig sportschema van bijna een jaar, en veel trainingsritten op crossbanen en andere rally's.
Vorige maand in plaats van de proloog, op boot camp geweest in de duinen van Dubai.
Hij zal tijdens de rally nog RTL zendtijd hebben denk ik.

27128.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd hoe vd Goorbergh het gaat doen! En ook van Pelt. Die rijd nu ook voor Yamaha Nederland .
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan