Het grote BMW K1600 topic deel 2

De zo'n schijnt en het kwik stijgt in het leine buisje.

Ik zeg............Aanslingeren en de 6 potjes laten werken.

Tot straks ergens in ons mooie landje :W
 
Net terug van de Kouwepotentocht van Promotor. Weinig KP, maar wel fenomenaal mooi weer en een leuke route (Leiden -> Winterswijk). Zit je om 16.30 uur in de zon met 20 gr aan de boerenkoolstamppot met spek en worst. M'n biologische klok helemaal van slag.
Miss July was weer in topvorm. Nog 1 andere K 16 gezien, n witte.

Peter :)
 
...kweet niet of het midden in de zomer ook tijd is voor boerenkoolstamppot met spek en worst...
...maar..., je weet 't maar nooit, en daarom...



*O* is de aanmelding voor de jaarlijkse Sauerland Toertocht 2015 bij deze geopend *O*



 
zaterdag mijn k1600 gt van july 2011 ingeruild voor een nieuwe zwarte , topkoffer word overgespoten 1000 euro voor die plastic bak was me teveel van het goede.
productie week 47 rond maart 2015 word ie geleverd.
mistlampen zijn nu standaard nieuw is keylessride ,dag rij verlichting,hillstart,en klokken andere kleur
 
Laatst bewerkt:
Alvast proficiat met de nieuwe aanwinst. Heb nog een gedeelte van de Lek & Linge route gereden, vervolgens richting Wijk bij Duurstede, Doorn, stukje van de Heuvelrugroute, Woudenberg en terug over de Lekdijk richting Schoonhoven. Het weer was prachtig, wel vreemd in november, die warmte. Hierna de grote schoonmaakbeurt. Mocht de pekel nog even wegblijven op naar de volgende rit. Kan weleens de Mergelland route worden, ook een prachtige tour.
 
ik ben na 14 jaar toe aan nieuwe laarzen. Heb al die tijd met daytona goretex toerlaarzen gereden

nu ontbreekt daar wel wat bescherming aan en zit ik een beetje te denken over zo'n crossover laars als de sidi adventure.

Iemand daar ervaring mee? Ik wil er ook wel een stukje op kunnen lopen als ik eens een kasteeltje ofzo tegenkom onderweg
 
...kweet niet of het midden in de zomer ook tijd is voor boerenkoolstamppot met spek en worst...
...maar..., je weet 't maar nooit, en daarom...



*O* is de aanmelding voor de jaarlijkse Sauerland Toertocht 2015 bij deze geopend *O*






Hoi Ron,

Is er nog plek voor een K 1600 GT rijder met ega?
Ik verneem graag van je!

mvg
René
 
...René, als je op dit schema kijkt, kun je zien dat op dit moment op alle 2 persoons-kamers een reservering rust...

...ik raad je dan ook aan het bewuste topic in de gaten te houden, want de ervaring heeft ons over de jaren geleerd dat hoe dichter de datum van vertrek nadert, er altijd mensen zijn die om wat voor reden dan ook niet mee gaan, cq. kunnen...
 
René : klik :W



p.s. : mag ik je mbt vragen of opmerkingen aangaande dit weekend verzoeken om in het desbetreffende topic te reageren, want daarvan krijg ik een melding. In het K1600 topic kijk ik niet zo vaak, en dan bestaat de kans dat ik zulk soort aanmelding niet onder ogen krijg, of anders wellicht te laat. Thanx !

Oh..., en bellen of mailen naar het hotel heeft weinig nut, want..., het hotel kan bij een maximale kamerbezetting 36 personen kwijt..., en alle kamers zijn inmiddels door ons gereserveerd.
;)
 
de Oude Maas route *klik* gereden vandaag

prima weer en echt fantastische route met lange stukken dijk. Had de aanvliegroute even wat gewijzigd. Echt aanrader! :Y

mijn CC (knopje) heeft helaas wel de geest gegeven
 
Zou ik het vervangen van de knoppenpartij vanwege de CC aangrijpen om een setje originele verstralers re laten monteren?
 
sja omdat ik niet weet of het nou echt veel licht oplevert en het op mijn 2012 model net iets minder mooi staat dan op die nieuwe volgens mij :?
 
ik dacht dat je bedoelde dat je twijfelde tussen zelf doen en/of imitatie monteren. :)
 
Rolf en het Kerstpakket...:

sja omdat ik niet weet of het nou echt veel licht oplevert en het op mijn 2012 model net iets minder mooi staat dan op die nieuwe volgens mij :?
...vriendje glk heeft op zijn GT (ook) van die originele LED (mist)lampen zitten, en het is verbluffend hoe zijn zichtbaarheid daarmee in het verkeer er op vooruit is gegaan !...

...het is echt bizar van hoe zo'n afstand hij zeldzaam duidelijk te zien is, zonder daarbij (in de spiegel) hinder op te leveren...

...2 van die lampen geven je meer zichtbaarheid dan 100 van die suffe gele (les)vestjes bij elkaar...


...bijgaand een plaatje...
...ons rijden met de RT (rechts)voorop, en Gerwin op de GT rijdt links schuin achter mij...

...nou..., vrij duidelijk denk ik toch... :Y

full




...plaatje gemaakt met zo'n GoPro dingetje, vandaar denk ik dat korrel-effect in de 'foto'...
 
Laatst bewerkt:
Aanvulling

Ik heb geen andere stuurschakellaar aangeschaft maar een keurig rond schakelaartje in een " gaatje" van de niet aanwezige radio bediening gezet.
 
Vandaag toertje gepland

Duw brommert naar buiten, pluk de navi eruit en loop weer naar binnen om de route erin te zetten. Jasje aan, slok koffie, helmpje op en weer naar buiten

Ga zowat stationair draaiend de straat uit want overal zijn de gordijntjes nog gesloten

Na kleine 700m een bocht en ik draai aan het gas. *BWAAAAAAAAAOP*

Ik kijk naar beneden en mis gewoon een tussenbocht. I k zet hem op de standaard en mis dus ook rechts mijn schnitzer carbon demper. Ik kijk de straat in maar zie niets liggen en besluit stapvoets weer de 700m naar het garagepad af te leggen. Nergens een demper, niet links niet rechts. De motor duw ik op het garagepad en mijn humeur daalt ver beneden vriespunt. Wat nou waterkoud!

Anderhalf uur heb ik op die 700 meter gelopen. Alle struiken doorzocht en onder elke auto gekeken. Diverse buren en bewoners aangesproken. NIETS!

Motor en koffer geen schade. Op s traat ook nergens iets te vinden geen sleep sporen of moertje of wat dan ook. De andere demper muurvast. Motor van de week nog afgespoeld en toen zat alles er nog aan

Zouden ze nou in dat kwartier dat ik binnen ben geweest mijn demper hebben gejat!??
 
Laatst bewerkt:
...misschien raar denken hè..., maar 'straks' heeft er iemand vanuit uw persoonlijke sfeer een soort van grap proberen uit te halen, en 1 uitlaat gebruikt ten faveure van een Sint-Nie-Klaas-Surprise...

...je weet tenslotte nooit wat voor maffe ideeën sommige er op nahouden...
 
@Ron ja daar heb ik ook al aan gedacht B|

@GLK dan is het in ieder geval niet geschikt meer voor uitzending :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan