Het 'grote' Husqvarna Nuda 900 topic! Nudisten for life!

K,loop een dag achter zie ik in deel 2 maar ik ben d,r ook weer bij zei het met weinig eigen inbreng eigenlijk maar meelezen doen we sowieso...
 
Laatst bewerkt:
Extra krantenwijk erbij nemen Siedo. :P
Zo'n pareltje mag je niet laten lopen hoor. :)
Haha, dan wordt het nog een uitdaging.
Ik vind het een mooie machine. Opvolger van mijn MT-03 zal zeker minimaal één cilinder meer moeten krijgen. :)
Maar de twin markt is redelijk omvangrijk. De keuze is reuze.
 
...............Loop ik intussen even snel naar achter de coulissen om te zien of dat iedereen klaar staat…............

………."IEDEREEN KLAAR??!!"…..
[afbeelding]
U had de kaarten al middels een spoedopdracht via MF-TicketService geregeld Bert?

pff, had toch gezegd dat ik stiekem mee zou lezen?
Niet zo in de spotlights aub, dalijk word ik ook nog in de verleiding gebracht een nuda te proberen O-)

Heb binnenkort al een 2e motor voor erbij, een 3e zou een beetje overbodig zijn denk ik :')
 
Goedenavond waynus, ;)

Wat zegt u d'r van? Is het een idee om uw eerst afgebeelde foto eveneens in de openingspost te plaatsen? :Y Ik zeg: gewoon doen. *D
Voel je vrij om deze foto te misbruiken, ik vermoed dat ik deze niet zelf in de openingspost kan invoegen?
Heer Snijkamp: ga uw gang!
Voor de geïnteresseerden onder ons, deze foto (en onderstaande) zijn genomen onderweg naar de Alpen.
Rondje langs de Ardennen, Eifel, Zwarte Woud, Zwitserland, Oostenrijk, Vogezen (Noord), Luxemburg, Ardennen in 5,5 dagen.
De (gps) route heb ik op computer. Mocht iemand daar belang bij hebben, stuur gerust een mail / PB.

De Nuda krijgt ondertussen een verwenkuur bestaande uit testbanken, verse onderdelen en meer van dat.



En nu hul ik mezelf opnieuw in stilzwijgen :X
;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan