Nieuwe SV650S deel XIV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Disaster-Master

Vuâh Meistâh sins ‘9-23
Donateur
26 feb 2009
29.599
103.120
'( Previous topics
Nieuwe SV-650S
Nieuwe SV650S Deel II
Nieuwe SV650S deel III
Nieuwe SV650S deel IV
Nieuwe SV650S deel V
Nieuwe SV650S deel VI
Nieuwe SV650S deel VII
Nieuwe SV650S deel VIII
Nieuwe SV650S deel IX
Nieuwe SV650S deel X
Nieuwe SV650S deel XI
Nieuwe SV650S deel XII
Nieuwe SV650S deel XIII


SV Onderdelen

Onderdelen @ Marktplaats
Onderdelen @ Ebay



Events

Upcoming:
Suzuki SV650/1000/S/N Zomer Meeting




Past:
SV Autumn meet & greet 14 oktober 2017 Barneveld
Suzuki V-Twin voorjaars rit 2014 'geen gejank'
Suzuki V-Twin voorjaarsmeeting 2013
SV650 meeting 3 juli 2011
SV + TL meeting the 4th edition
Die Dreite SV-TL meeting April 2009!!!
Suzuki SV650 meeting : 28 september - Oost nederland
Suzuki SV MegaMeeting Part deux
Eerste mega SV meeting 2007 in Vianen


Communities

SV contact club (NL)
SV Contact Club

SV Riders Forum (US)
Suzuki SV650 Forum: SV650, SV1000, Gladius Forums



Info

Specs
Suzuki SV650 - Wikipedia

Kleurcodes
ColorRite Motorcycle Paint

Artikelen
https://dl.dropbox.com/s/aliubm37851ub4q/SV%20Artikel.jpg?dl=1 (Artikel in MOTOR Magazine)
http://www.suzuki.nl/nmg/up/ZegbqenHklB_040331_SV650S_Promotor.pdf (Promotor SV650S Test)
SV 650s review


Handleidingen

Alle aanhaal momenten afkomstig uit HAYNES
met dank aan Disaster-Master

Partnummers
Suzuki Motorcycle OEM Parts, Cheap Cycle Parts





Mods

Vervangingsveren voor de SV

Afstellen
Handleiding afstellen van je standaard veren verstuuver in "Nieuwe SV650S deel VII"

Vervangen
Hoe je veren verbeteren Spierings in "Nieuwe SV650S deel IX"


  • Promoto
    Soort: Progressief, Voorvering
    Prijs: 79,00€


  • SO suspension
    Soort: Progressief, Voorvering
    Prijs: 99,00€


  • Hyper pro
    Soort: Progressief, Voorvering
    Prijs: 136,00
    Voor meer info zie Disaster-Master in "Nieuwe SV650S deel IX"


  • Öhlins
    Soort: Lineair, Voorvering
    Prijs: 119,00
    Opmerking: Linear Rate: 8.0 N/mm of 8.5 N/mm voor SUZUKI SV 650 2003-2007, niet ABS


  • Wilbers
    Soort: Progressief, Voorvering
    Prijs: 109,00

Vervangingsdempers/uitlaatsystemen voor de SV

Zie hier hoe en standaard uitlaat van een K8 eruit ziet, dan weet je waar dat gewicht en gepruttel origineel vandaan komt.
Disaster-Master in "Nieuwe SV650S deel IX"

Als je zelf aan je originele uitlaat wilt knutselen om er meer herrie uit te krijgen kun je hier even een kijkje nemen.


  • Scorpion Street Extreme, carbon gemonteerd op een SV650SA K08 van Jappie007
    - Afmeting: 22cm kort
    - Materiaal: carbon, ook verkrijgbaar in RVS en titanium.
    - Fit: de originele linkpijp moet doorgezaagd worden, verbingdingsmof om originele demper terug te monteren wordt meegeleverd
    - E-keur: ja, mits je de DB-killer laat zitten.
    - Prijs: tussen de 215 en 368 pond, afhankelijk van de versie, uit engeland laten komen!
    - Geluid: Filmpje


  • LeoVince Full System High Mount Carbon door Disaster-Master
    - Uitlaat: vol systeem (Type 7937)
    - Soort fit: Hoog
    - Materiaal : Carbon, overige pijpwerk RVS..
    - Prijs: 800 euro
    - Decibels: Geen idee, maar mooi geluid, zie youtube link.. mooi geluid bij uitloop met gas dicht
    - DB killers: 1, verwijderbaar
    - E-keurmerk: Ja, met dB killer (E13 0237 9)
    - Fragment:


  • Roadsitalia Special Penta, door -46-
    - Uitlaat: 3/4 systeem dus inclusief mid-pijp. Er hoeft dus geen slijptol in de originele uitlaat.
    - Soort fit: Originele hoogte
    - Materiaal: Titanium met carbon endcap
    - Prijs: €240,-
    - Db's: Met db-killer aardig veel, zonder db-killer gruwelijk veel
    - E-keur: Ja
    - Geluid: Youtube


  • Mivv Oval Sport door V-Twin Kevin
    - Materiaal: RVS maar ook in Titanium en Carbon te krijgen
    - Fit: slip-on, zowel originele hoogte als highmount te krijgen
    - Lengte: een cm of 12 korter dan een Yoshimura
    - E-keur: ja, mits je de dB-killer laat zitten.
    - Prijs: tussen de 280 en 400 euro, afhankelijk van de versie.
    - Geluid: dB's weet ik niet, maar flink harder dan een Yoshimura of Laser Duo-Tech


  • MIVV Suono door pinpoint
    - Slip-on incl. link-pipe (past op originele uitlaat bochten)
    - Soort fit: Normale hoogte
    - Materiaal : RVS (INOX), carbon caps
    - Prijs: 488 Euro
    - Decibels: Geen idee, maar mooi geluid, zie youtube link.
    - DB killers: 1, verwijderbaar Borgring
    - E-keurmerk: Ja, met dB killer (e9 1214)
    - Fragment:
    (Filmpje van iemand anders)


  • Danmoto GP Carbon slipon door Crammie
    - Materiaal: Carbon
    - Fit: slip-on
    - Lengte: 300MM,90MM doorsnede volgens de site
    - E-keur: Nee
    - Prijs: Ongeveer 65 euro excl. verzending uit China, dit word bijna het dubbele qua prijs.
    - Geluid: dB's weet ik niet, maar erg luid zonder db killer, dbkiller raad ik af, mijn eerste exemplaar is namelijk op de plaats van de dbkiller verbrand.



Members


Ook in deze lijst? Post dan een berichtje met dezelfde lay-out (geen enters tussen de mods) als de rest van de members. Foto kan je uploaden op www.motorstek.nl

2WheelZ
Foto650-CVC7BEFG.jpg


bradpiet
Mods: Rode haakse ventielen, custom zit en budyzit, korte kentekenplaathouder, Kleine knippers voor en achter, yoshimura slip-on.
full


Bruuntje
Mods: Special paint, Ixil Carbon double high mount, kleine kentekenplaathouder, mini carbon raw iridium achter, cat eye raw iridium voor, Suzuki tankpad, radiator cover met SV650s logo, WP suspension, sv handvaten, Evotech Sliders, GLPRO gearindicator, verhoogde kuipruit met SV logo
tcFRbm.jpg


dB-tje
Mods: Ingekorte LeoVince uitlaat, HyperPro veren, kleine knippers voor en achter, kleine kentekenplaat, braking B-one achterwiel, ermax undertail
C101B868-AA01-4CDF-9185-DD177C436D63_zps9lcyiz5w.jpg


DennyzfR6
Mods: Custom dual highmount laser Stealth carbon dempers, K&N filter, Stalen blauwe remleidingen rondom, SV1000 remklauwen, Zwarte pazzo's, WP progressieve voorveren, HK achterveer, Tail tidy, Zwarte rear hugger, Zwarte kuipruit, Hotbodies, smoked knipperlichten voor, Smoked led achterlicht met knippers, Duozit afdek kapje, Andere spiegels, Verwarmde handvaten, Verwarmd gel zadel van Topsellerie
13707576_1058262774251343_2262322210677342890_n.jpg


Disaster-Master
Mods: Achterlicht met geintregeerd knipperlicht, Onder spoiler, Hugger, K&N lucht filter, LeoVince volledig uitlaat systeem, LSL Crashpad doppen, Xenon verlichting met projectoren en LED stadslichtjes, Gear indicator (GI-PRO), Buddyseat kap, Rizoma kentekenplaat houder, Olie temperatuur dop, Tankpad-tankdop-kroonplaat stickers, MotoGP Rimstriping, HyperPRO veren voor & achter, Evotech radiator & oliecooler beschermers, tokico 4-zuiger remklauwen en staken remleidingen...
Motor.JPG


FreekT
Mods: Flushmount LED knippers voor, kleine LED knippers achter,
duoseatcover, onderspoiler, kleine kentekenplaathouder, 35KW setje, Yoshimura TRC demper, 12 volt aansluiting
IMG_4742.jpg


Viper62
Mods: Yoshimura slip-on, Nissin 4 zuiger remklauwen voor, HEL stalen remleidingen, WP voorveren, K&N luchtfilter, Valtermoto kentekenhouder en kleine knippers voor/achter.
5v9atj.jpg



zynez
Mods: Wrap, gsxr steps en spiegels, rimstriping, leovince demper, puig ruitje, led knippers
348hfo9.jpg



Als er dingen missen of fouten in de OP staan laat me dat dan weten en ik pas het aan

Veel plezier in dit topic!


Laatste bewerking:
Inactieve gebruikers uit de op gehaald en evenement Barneveld in de history gezet..
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe ronde nieuwe kansen ! :+
Morgen ofzo gaat de bezem door de OP :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik ben officieel ook nog steeds in het bezit van mijn SV. :')
Hij is opnieuw geveild en hij is maarliefst € 780,95 waard. :P
 
Laatst bewerkt:
Ik ben officieel ook nog steeds in het bezit van mijn SV. :')
Hij is opnieuw geveild en hij is maarliefst € 780,95 waard. :P

Die 95 cent doet t um..

Vanmiddag mocht ik plaatsnemen in een MRI apparaat.. wat een kabaal zeg..
Anyway. Heb last van een "doof" gevoel in de linker hand aan 2 vingers.. echo liet al zien dat er een zenuw bekneld zit in mn elleboog. Vermoedelijk is dat lidtekenweefsel wat zich in de loop heeft gevormd na het ongeval van vorig jaar. Nu gaan ze met de MRI gegevens bekijken wat ze eraan kunnen doen. Ik gok dat ze het moeten opensnijden (wat/hoe anders?)

Daarnaast nog brief gehad van het OM; verdachte moet eind december voorkomen bij de meervoudige strafkamer. Ben benieuwd. Tot zover de updates :W
 
Ik lees en schrijf hier ook weer mee :W
weet niet of in de OP mag?? (heb officieel een N :$ )

Wat doe je hier dan nog :P ?

Ik ben ook weer van de partij! :]

edit: @DM: misschien ook bezem door het googlemaps plaatje van de SVer's door heel het land. Dionysius staat er nog in bv.. weet niet of er veel mee gedaan wordt? Maar is wel eenvoudig aan te passen denk ik zo...
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat er maar weinig mensen van hun sv650 af willen. Ben al een paar maanden aan het kijken, maar nog niks tegen gekomen. Er wordt ook maar erg weinig aangeboden. En het liefste natuurlijk een sv650 met zwart frame, eventueel na 2007 en in het blauw. :p Balen van je mooie fiets trouwens mstx.
 
Ik ben er nog steeds bij!

Hoop dat ze het goed kunnen herstellen Disaster-Master. Nog steeds geen behoefte gehad om je nickname te veranderen? :+
 
@ zynex
Ja als je budget het toe laat beter 1 vanaf 2007, zwarte frame vind ik ook mooier maar vanaf 2007 is de diets leverbaar met abs en heeft hij 2 bougies per cilinder waardoor hij minder dorstig zou moeten zijn..

Mijne doet anders 1 op 18. Was veoeger altijd 1 op 22 ofzo maar ik denk dat mijn rijstijl wat veranderd is.. behalve dan als crashpiloot, dan verbuikt ie 0 op een half jaar ofzo.. :')

@ Bruunje..
Nee de nickname blijft.. moet wel meester kunnen blijven over alle rampen die mij treffen ;)
En ja ben benieuwd. 22ste krijg ik te horen wat ze kunnen/willen doen..
 
Budget zou wel een 2007 model of nieuwer moeten toelaten, maar die worden al helemaal niet aangeboden. ABS is niet echt een must voor mij. Rijd nu op een gs500 zonder abs en heb hiervoor geen andere motoren gehad. Dus zolang ik het niet gewend ben zal ik het vast ook niet missen. :p Heb ook gelest op een oude er5 zonder abs. (A2 rijbewijs)

In Duitsland wordt een stuk meer aangeboden, maar dat importeren lijkt me best veel werk. En volgens mij draaien ze daar massaal kilometer standen terug of rijden die mensen gewoon niet op hun motor. :p
 
Als je nou na aankomend seizoen nog niks hebt gevonden mag je de mijne, zwart frame , zwarte velgen, blauw en uit 2006 overnemen :+
 
Budget zou wel een 2007 model of nieuwer moeten toelaten, maar die worden al helemaal niet aangeboden. ABS is niet echt een must voor mij. Rijd nu op een gs500 zonder abs en heb hiervoor geen andere motoren gehad. Dus zolang ik het niet gewend ben zal ik het vast ook niet missen. :p Heb ook gelest op een oude er5 zonder abs. (A2 rijbewijs)

In Duitsland wordt een stuk meer aangeboden, maar dat importeren lijkt me best veel werk. En volgens mij draaien ze daar massaal kilometer standen terug of rijden die mensen gewoon niet op hun motor. :p

Mijn 2003 zonder ABS gaat in de verkoop. dus als je wat geld over wilt houden en een zilveren frame ook mooi vind laat je het maar weten.
 
Budget zou wel een 2007 model of nieuwer moeten toelaten, maar die worden al helemaal niet aangeboden. ABS is niet echt een must voor mij. Rijd nu op een gs500 zonder abs en heb hiervoor geen andere motoren gehad. Dus zolang ik het niet gewend ben zal ik het vast ook niet missen. :p Heb ook gelest op een oude er5 zonder abs. (A2 rijbewijs)

In Duitsland wordt een stuk meer aangeboden, maar dat importeren lijkt me best veel werk. En volgens mij draaien ze daar massaal kilometer standen terug of rijden die mensen gewoon niet op hun motor. :p

Ik heb er eentje te koop voor je, rood... Uit mn hoofd rond de 6000km op de teller, eigenlijk gewoon in nieuwstaat. Hij gaat weg met een Laser DuoTech pijp. PB me even bij interesse.

224521_359286190823210_788613221_n.jpg
 
Hey, ik lees ook weer mee.

Lees net wat over verbruik. Merken jullie dat jullie in dit (koudere) weer veel minder km per liter halen? Ik haal nog geen 200 km op een tank benzine terwijl ik normaal veel meer haal.
 
Mooie motor kaaskroket. Ik heb wel interesse, maar ik kan je geen privébericht sturen. Moet je even aanzetten volgens mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan