Aankooptip v.d. week 3.0 Waar spanrijders schroot aansmeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij staat deze ook ergens in een andere topic; http://link.marktplaats.nl/m882514467

Vooral de laatste regel in zijn advertentie vind ik goed:

Mensen die serieus interesse en het geld hebben reageren aub, geen zin aan tijdverspillers. Voor u reageerd graag overleggen met uw partner.

_O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Beetje rare foto's, maar zo te zien wel met schommelarmvoorvork en een hardtop! Motor met Zijspan kopen? Tweedehands zijspannen te koop

uit nieuwsgierigheid naar span effe opgerekt
meteen maar effe hier delen ;)
full
 
Die xs 1100 ken ik wel.
Die is hiervoor van een maat van me geweest.
Vooral de xs zelf is een fris exemplaar.
De schommel is niet echt een pronkstuk weet ik me te herinneren. Maar het ding reed altijd wel goed
 
Grappig, soort van punt aan de voorkant aangebouwd. Ga ik ook doen, wordt'ie blijkbaar veel geld van waard ( mijne was helemaal compleet met onderstel/aansluitingen/wiel €100,- ;) )

of € 125,- weet ik niet zeker meer ;)
Er zit "eventueel" een onderstel bij. Zou dat niet in die 500 euro zitten dan?
 
Ik heb nog eens goed gekeken, maar volgens mij, als je door je wimpers kijkt, lijkt de kleur op een Harlie.
 
Volgens mij staat deze ook ergens in een andere topic; http://link.marktplaats.nl/m882514467

Vooral de laatste regel in zijn advertentie vind ik goed:

Mensen die serieus interesse en het geld hebben reageren aub, geen zin aan tijdverspillers. Voor u reageerd graag overleggen met uw partner.

_O- _O-

Je wilt niet weten wat voor reacties en mailtjes je krijgt. Daarom voeg ik deze zin er meestal aan toe. ;) Zelf iemand die het span gratis wilde hebben omdat hij er 2 uur voor in de auto moest zitten.

En een serieuze handelaar uit Beekbergen die eerst 100,- biedt en dan 300,-..................heeft zelf advertenties met wrakken die 750,- moeten kosten.

Heb de advertenties verwijderd. Hij staat niet in de weg en geld hebben we niet nodig. Ga eerst wat andere projecten klaarmaken en verkopen en dan met de watsonian aan de gang. Ga hem aan een vx800 knopen. Kan hij daarna voor 6500,- op marktplaats _O-
 
Laatst bewerkt:
Goedendag
Mijn naam is ben van kaam 24 jaar oud en al een tijdje bezig met zijspan rijden.
Ik ben hier nieuw op het forum, momenteel laat ik. Bij Roger van enigma zijspannen een combinatie bouwen (r1100s eml speed).
Omdat binnenkort mijn nieuwe span klaar is heb ik een beetje ruimte nodig, ik heb nog een Ural zijspan bak staan in goede staat compleet met frame schorstangen en stuurdemper.
Daar wil ik graag van af, als er iemand is die interesse heeft kun je me bellen op 0646710938 prijs komen we wel uit.
Ik zal van de week nog een paar goede foto's maken.
 
Goedendag
Mijn naam is ben van kaam 24 jaar oud en al een tijdje bezig met zijspan rijden.
Ik ben hier nieuw op het forum, momenteel laat ik. Bij Roger van enigma zijspannen een combinatie bouwen (r1100s eml speed).
Omdat binnenkort mijn nieuwe span klaar is heb ik een beetje ruimte nodig, ik heb nog een Ural zijspan bak staan in goede staat compleet met frame schorstangen en stuurdemper.
Daar wil ik graag van af, als er iemand is die interesse heeft kun je me bellen op 0646710938 prijs komen we wel uit.
Ik zal van de week nog een paar goede foto's maken.


Hé een 1100S collega ;) welkom.
full
 
Goedendag
Mijn naam is ben van kaam 24 jaar oud en al een tijdje bezig met zijspan rijden.
Ik ben hier nieuw op het forum, momenteel laat ik. Bij Roger van enigma zijspannen een combinatie bouwen (r1100s eml speed).
Omdat binnenkort mijn nieuwe span klaar is heb ik een beetje ruimte nodig, ik heb nog een Ural zijspan bak staan in goede staat compleet met frame schorstangen en stuurdemper.
Daar wil ik graag van af, als er iemand is die interesse heeft kun je me bellen op 0646710938 prijs komen we wel uit.
Ik zal van de week nog een paar goede foto's maken.


Welkom in de zijspanhoek vankaam oet n goddeloosn hamm ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan