Yamaha TR1 'GULF Edition

Zou heel goed kunnen dat de motor pas in zomer 2015 rijdend gemaakt wordt, voornamelijk electronica geneuzel. Hoop em wel op wielen te hebben in november/begin december en dus leuke foto's. Wordt wel ontzettend drukke periode tot dan, maar moet dit toch wel voor elkaar kunnen krijgen.

*O* Want ik heb net te horen gekregen dat ik naar Kaapstad mag voor onderzoek van december tot mei. *O*
 
:( denk yes eindelijk weer .
lijkt me tochniet uit te houden hoor als je dat spul allemaal in de schuur hebt liggen |(
 
Dacht ik ook ja, begin bijna te twijfelen of het allemaal wel ok is met Michael.......eens kijken of er reactie komt, hoop het maar :Y
 
Deze was ik alweer vergeten en ben zeker ook benieuwd hoe het ervoor staat en hoop zeker dat die afgemaakt word,toch een prachtig ding! *O*
 
Haha, motor gaat zeker afgebouwd worden. Op dit moment gaat er alleen niet veel gebeuren door een gebroken duim. Maar dat komt allemaal wel goed. Volgens mij moet ik nog maar een paar onderdelen hebben om het echt af te maken. Ik denk dat ik em eerst rijdend ga maken en daarna eens ga kijken wat ik met het blok wil doen. Glasparelen of droogijs of wrinklepaint...

Ben alleen wel opzoek naar een garagebox om te delen of werkplaats in Amsterdam. Dan kan ik toch makkelijker bij de motor komen en even een paar uur wat klussen. Dus als iemand wat weet...
 
ja, de twbasterds in amsterdam zijn nog op zoek naar mede sleutelaars. waarschijnlijk wel te vinden op facebook....
 
Sterkte met de duim en ben zeer benieuwd naar het totaalplaatje als die helemaal af is. :W
 
de 31e kun je bij tincancustoms ook de officiële opening bijwonen. meteen even de sfeer proeven daar.

ik red het helaas niet maar had er graag bij willen zijn. :/ vette motoren en chris is een goeie kerel.
de mannen van twbasterds zijn evenzo gezellig, dus daar hoef je het niet om te laten. wellicht zijn ze er zaterdag ook bij O-)
 
Zal het dan toch echt zo zijn dat deze afgebouwd gaat worden?

Sinds afgelopen week het sleutelen bij de TW Basterds ookwel de Kickstart Garage.


Eerst maar een 'motortafel' met voorwielsteun in elkaar klussen met wat hout.


En daarna kleine opbouw gedaan om aan de slag te gaan voor de kabelboom.
 
Yes!Zal het nou echt zo zijn dat hij dit seizoen de weg op komt....... *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan