Dakar-topic

Humphrey Senn van Basel, die 4 jaar terug pas voor het eerst op een motor stapte is afgelopen zondag ook weer op het vliegtuig gestapt naar Dakar.
Dit keer een veel betere fysieke en rijtechnische voorbereiding dan 2014.
Een pittig sportschema van bijna een jaar, en veel trainingsritten op crossbanen en andere rally's.
Vorige maand in plaats van de proloog, op boot camp geweest in de duinen van Dubai.
Hij zal tijdens de rally nog RTL zendtijd hebben denk ik.

[afbeelding]
Ik heb me even in hem verdiept.
Zal mij benieuwen hoe het hem vergaat, hij heeft wel een goede mentaliteit, maar hij mist een hoop routine.
 
Eens.
Hij zal het dit jaar flink voor de kiezen krijgen, schat ik.



Ik heb me even in hem verdiept.
Zal mij benieuwen hoe het hem vergaat, hij heeft wel een goede mentaliteit, maar hij mist een hoop routine.
 
Met dank aan Bolski Ik dat deze draad niet zien staan, maar nu dus wel ;)

www.trackingdakar.nl Hiermee zou je de deelnemers in RT moeten kunnen volgen./.
 
Die kutlui van rtl hebben een rtl-uitzendinggemist-kutserver.
Valt niet mee te streamen op dit moment, ook via de app niet.
De reclame streamt daarentegen wel als een gek..
:( :( :(
 
Laatst bewerkt:
Humphrey Senn van Basel, die 4 jaar terug pas voor het eerst op een motor stapte is afgelopen zondag ook weer op het vliegtuig gestapt naar Dakar.
Dit keer een veel betere fysieke en rijtechnische voorbereiding dan 2014.
Een pittig sportschema van bijna een jaar, en veel trainingsritten op crossbanen en andere rally's.
Vorige maand in plaats van de proloog, op boot camp geweest in de duinen van Dubai.
Hij zal tijdens de rally nog RTL zendtijd hebben denk ik.

[afbeelding]
Slecht nieuws over Humphrey, volgens de telegraaf is hij afgevoerd met een hoofdtrauma........ ;(
Einde oefening vrees ik.
 
Dan klopt het bericht van de telegraaf gelukkig niet....
 
Laatst bewerkt:
Hij schijnt niet eens echt een val te hebben gemaakt.
Broodje aap allemaal weer.
 
Gelukkig zit het darten er op.. hoeven we niet meer een 3 kwartier naar pijltjesgooien te kijken in afwachting van de Dakar :')

jammer dat RTL GP -wat mij betreft- echt een vreselijk verslag legt van de Dakar. Hoop gedoe eromheen en veel dingen waar ik niet op zit te wachten. Morgen Eurosport ff checken, kijken of dat beter is.
 
Het zou al een stuk leuker worden als die a.kalf een ander vak zou kiezen, of eieren ging zoeken , what ever. Verder wel weer mooie beelden , persoonlijk vind ik Gorden een persoon om te volgen met zijn eigen bouwsel.
 
De melding op de officiële website van de Dakar Rally deed iets vreselijks vermoeden: ‘Rijder Humphrey Senn van Basel gevallen en afgevoerd naar het ziekenhuis met hersenletsel’. Wie er uiteindelijk onfortuinlijk ten val is gekomen en is afgevoerd, is niet bekend, maar Senn van Basel was het niet. “Ik heb niks! Ik ben niet eens gevallen. Ik heb een super dag gehad.” citaat van rallymaniac.
 
Gelukkig zit het darten er op.. hoeven we niet meer een 3 kwartier naar pijltjesgooien te kijken in afwachting van de Dakar :')

jammer dat RTL GP -wat mij betreft- echt een vreselijk verslag legt van de Dakar. Hoop gedoe eromheen en veel dingen waar ik niet op zit te wachten. Morgen Eurosport ff checken, kijken of dat beter is.

Idd erg genoeg van die vent zijn vrouw, maar om daar nou kostbare zendtijd voor te verknoeien..
 
geen stof vandaag en ze rijden weer weer in groepjes. Gister kon er totaal niet ingehaald worden, terwijl er vandaag door de laat starters tijd goedgemaakt kan worden
 
van pelt heeft een probleem van een half uur gehad
 
06:56 Bikes: De Groot dropping out

Biker Richard de Groot, who had a terrible day yesterday and did not follow the route of the special stage, will not be taking starter’s orders for the day’s special and is the first biker to drop out of the race.
 
van pelt blijft tijd verliezen. Brommer stuk of zelf stuk?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan