Dakar-topic

Mja hij is pas 25j dus hij heeft nog ff om te leren.

Alleen als hij iedere x zo afstapt wordt het wel een pijnlijke weg. :X
 
Jurgen van den Goorbergh
13 uur ·

Ik ben moe! Zo moe!! Gisteravond was de truck er ook pas om een uur of 11 en ik had spullen daar uit nodig dus al met al werd het een uur of 1 voor ik naar bed kon…
 
walkner (rookie) in de problemen
 
Laatst bewerkt:
jordi villadom in de problemen samen met waterdrager Ruben Faria. Achterstand 40 minuten

edit, maar staan al even stil Achterstand nu 2 uur
 
Laatst bewerkt:

Nou dat komt goed...morgen kan ie lekker uitrusten. Toch vindt ik Jurgen en Hans Vogels erg fit overkomen, al vlak na een etappe. Die herstellen echt supersnel. :}

B| ....Kamphues gezien?....geef hem een magneetje en je hebt geen kind meer aan hem. :')

Edit: Hmm in die quote hoorde te staan dan Jurgen erg moe is. :+
 
Laatst bewerkt:
Dat gevecht tussen Coma en Barreda is wel gaaf.

Jammer dat De Rooy technische problemen heeft gehad
.

Zeker jammer, hij zit er nu weer goed bij......maarja dat zal weinig meer uithalen. :(

En als Holowczyc voor BTB blijft rijden, zoals nu, komt BTB ook geen steek verder en kan ie alleen maar verliezen. B|
 
Zeker jammer, hij zit er nu weer goed bij......maarja dat zal weinig meer uithalen. :(

En als Holowczyc voor BTB blijft rijden, zoals nu, komt BTB ook geen steek verder en kan ie alleen maar verliezen. B|
We zijn pas op de helft, top 4 klassering zou echt top zijn en misschien krijgt iemand van de top 3 nog wel pech..
 
Laatst bewerkt:
stage lijkt ingekort. benieuwt wat de aso's hiervan gaan bakken
 
46x onderkoeling, 10x hoogteziekte en talloze motoren problemen door de combinatie zout en water...

Gaat echt nergens meer over Dakar... :N


@IgnacioCasale: Amigos, hay 46 pilotos con hipotermia y 10 apunados. Un abrazo!!!

@RallyRaidReview: Seems a lot of bikes with electrical problems from salt and water. 2015 KTM's especially vulnerable.
 
Laatst bewerkt:
Oke, er is één echte topper in de Dakar:

Laia Sanz komt uit de woestijn gelopen met haar motor en behaalt de 5e plek vandaag!

Wat een meid! :} :} :} i think i'm in love...

B7LEW81IAAA-4y4.jpg:large
 
Laatst bewerkt:
Oke, er is één echte topper in de Dakar:

Laia Sanz komt uit de woestijn gelopen met haar motor en behaalt de 5e plek vandaag!

Wat een meid! :} :} :} i think i'm in love...

[afbeelding]
Dit is dus het mooie aan Dakar. Knotsgekke etappe, toppers die het lastig hebben en te voet aan de finish komen. Gewoon pech met het weer, maar dat kan gebeuren.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan