Voor de Bakker's

Oh mijn god......Leo.......je hebt alweer een droomfiets erbij.....alhoewel het werk soms een nachtmerrie zal lijken, gefeliciteerd!
 
Nou droom, nachtmerrie inderdaad :X
Gisteravond ben ik nog even bezig geweest met dat Bakker frame.
Aangelaste lariekoek en vreemde verstevigingen heb ik er af geslepen.
Hij paste in de straalkast op mijn werk, en ik heb er weer veel loszittend nikkel af kunnen blazen.
Ook heb ik de rotte delen even opengeflexed om te kijken wat er aan de hand was.
De hele buis vanaf onder het zitje rechts, naar beneden en weer naar boven tot aan het balhoofd is rot.
Er zit roest in van voor tot achter en op een aantal plaatsen is hij echt doorgerot.
Ik denk dat er vroeger met het vernikkelen iets radicaal mis is gegaan tijdens het badderen..
Waarschijnlijk is er door een klein gaatje een beetje zuur in die pijp gelopen en blijven zitten, dat heeft de afgelopen 35 jaar zijn werk gedaan.
Ik vrees dat het frame eigenlijk verloren is -O-
Als ik héél veel moed verzameld heb ga ik misschien toch proberen om voor het frame in een lasmal te maken en de buis te vervangen.
Maar dat wordt een heel feest want er zitten nogal wat bevestigingspunten en motorophanging aan die buis :/
Ik zal straks even mijn fotootje opzoeken van het drama.

@Arnold,
Ik ken de cylinders van Kenny, heb alleen geen goed YPVS blok liggen zo gauw :+
 
Laatst bewerkt:
hydroleo schrijft dit wel..., maar...:

Als ik héél veel moed verzameld heb ga ik misschien toch proberen om voor het frame in een lasmal te maken en de buis te vervangen.

Maar dat wordt een heel feest want er zitten nogal wat bevestigingspunten en motorophanging aan die buis :/
...en omdat dit weer een uitdaging van hier tot Tokyo is, pak je dit dus gewoon aan... ;)

...want stiekem weten we dat je dat ding 3 weken geleden al gekocht hebt, dat de lasmal al 2 weken klaar is, en dat die rotte buizen vorige week al vervangen zijn...

...dat het frame volgende week opnieuw vernikkeld gaat worden, en dat deze motor begin februari de eerste meters in de straat maakt...







... :+ ...
 
...en omdat dit weer een uitdaging van hier tot Tokyo is, pak je dit dus gewoon aan... ;)

...want stiekem weten we dat je dat ding 3 weken geleden al gekocht hebt, dat de lasmal al 2 weken klaar is, en dat die rotte buizen vorige week al vervangen zijn...

...dat het frame volgende week opnieuw vernikkeld gaat worden, en dat deze motor begin februari de eerste meters in de straat maakt...








... :+ ...

Zal zn buurman blij mee zijn. O-) :+
 
...dat hele Groningen verdwijnt in het gat dat voorheen de gasbel van Slochteren was...



...ik zeg : vullen met water dat gat, strandje er om heen, frietkot en een dönerhut aan het strand, en dan maken we gewoon van het voormalige, en compleet verdwenen Groningen een fijn bruisend relaxoord...

...als in : dan hebben we toch nog iets aan die provincie gehad... :+



...en 'ja', ik ben Groningen van geboorte, en 'ja' ik zie zo'n relaxoord helemaal zitten... ;)
 
...dat hele Groningen verdwijnt in het gat dat voorheen de gasbel van Slochteren was...



...ik zeg : vullen met water dat gat, strandje er om heen, frietkot en een dönerhut aan het strand, en dan maken we gewoon van het voormalige, en compleet verdwenen Groningen een fijn bruisend relaxoord...

...als in : dan hebben we toch nog iets aan die provincie gehad... :+



...en 'ja', ik ben Groningen van geboorte, en 'ja' ik zie zo'n relaxoord helemaal zitten... ;)

:')
 
Laatst bewerkt:
...en omdat dit weer een uitdaging van hier tot Tokyo is, pak je dit dus gewoon aan... ;)

...want stiekem weten we dat je dat ding 3 weken geleden al gekocht hebt, dat de lasmal al 2 weken klaar is, en dat die rotte buizen vorige week al vervangen zijn...

...dat het frame volgende week opnieuw vernikkeld gaat worden, en dat deze motor begin februari de eerste meters in de straat maakt...

ik zie dat jullie elkaar kennen .... _O-






... :+ ...
 
teamheronsuzuki over natte voeten en een droog Apeldoorn...:

Zo te lezen zit jij aan de lage kant, dus begin maar vast met bouwen
...mhwa..., de gemiddelde hoogte om mij heen is 2.3 mtr boven NAP... :Y




AHN_Nederland_2003.jpg




...wilt U ook weten of U binnenkort aan het strand kunt liggen, dan wel de snorkel toch maar tevoorschijn dient te halen : http://ahn.geodan.nl/ahn/viewer3/postcodetool.html
 
Het is wel duidelijk wat er overblijft van Nederland het linker rijtje kleuren verdwijnt het rechter rijtje blijf over.....Het westen heeft ook al een beetje een waterachtige kleur dus dat is alvast geregeld :+
 
.

...binnenkort maar overstappen op de jet ski dan... :/
...buurvrouw heeft er ook al eentje..., snap nu waarom...



mobility-jetski.jpg




...Bakker Jetski...
...gat in de toekomstige markt...
 
Dat was weer even mooi off-topic allemaal zeg.
Daarom nu meer even dit;
full


Goeie kans om een kijkje te gaan nemen bij al dat moois in Maart.
:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan