Moto Martin Suzuki deel II

Robinjo

MF veteraan
17 mei 2003
15.916
8.523
Driebergen
Facebook
Moto Martin Suzuki Turbo

Omdat deze vol is heb ik een deel II geopend

Het topic voor deel I was trouwens Robinjo's Moto Martin Z900

Huidige staat van de motor.

full


To be continued! :)
 
Tijd niks aan de motor gedaan, ik weet het... had onder andere met deze motor te maken:

'97 Suzuki TL1000S die na wat aanpassingen voor dagelijks gebruik wordt ingezet, nu de modernste motor die ik nu bezit.

full


Daarna als eerste de GSX1100F koppelingsmod uitgevoerd, die bestaat uit het afdraaien en schuin maken van een rand aan de achterkant van de binnenkorf van de koppeling zodat de olie makkelijker weg kan, heb dit bij mijn standaard 1100F gedaan en scheelde echt heel veel, koppeling komt beter vrij.

Korf afdraaien in m'n 1968er Emco'tje.

full


Gelijk de stalen platen controleren op rechtheid, als 0.10 mm er onderdoor past is het einde verhaal

full


:W Jullie hebben je best gedaan.

full


Met een stel nieuwe platen het spul weer in elkaar gebouwd.

full
 
Nu bezig het plenum groter te maken, deze was vrij krap bemeten met 1.6 liter maar had niet meer ruimte, nu een beugel verwijderd van een dwarspijpje wat in de weg zat en nu kan hij groter, natuurlijk niet zonder eerst de benzinekraan voor de derde keer te verplaatsen en wat benzineleidingen aan te passen. _O-

Hopelijk heeft dit een positief resultaat op twee dingen, motorloop tot 1/4e gas en het opnieuw oppakken na overschakelen op boost dat is nu vrij soft.

Kan ik het RVS lassen weer oefenen, altijd leuk.

full
 
Jeeuj, weer foto's :)
Je RVS lassen zien er toch netjes uit? Niet zoveel verstand van eigenlijk :+


Ga je me nu lopen pushen omdat ik Chiquita grapjes heb gemaakt over je auto? :P

Ik hoop dat je me zusje niet op ideeen gebracht hebt _O-
Heb ik eindelijk een redelijk fatsoenlijk vervoer middel komt er zoiets weer bij _O- _O-

Maar lekker bezig Robin, heb zelf min of meer besloten de motor toch maar te houden dus hopelijk als het wat beter weer is samen nog een ritje doen :)
 
Zoooo wat een respons joh, hmmm dat geeft toch wel een bepaalde druk om wat te kunnen laten zien. ;)

Eerst effe de remklauwadapters van Bowler afmaken, dan kan ik weer met het plenum en aanverwante onderdelen verder.
Daarna moeten deze klepveren de kop in, spullen van APE zijn dus binnen gekomen, moet wel het motorblok er weer effe onderuit.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan